Anya schreef:Ik zou zeggen... be my guest...kom het een weekje proberen.. Aardig idee misschien. Huidige mods kappen ermee, bokt wordt een maandje vrijgegeven en al die neutrale objectieve bokkers aan de zijlijn mogen bij toerbeurt een dagje of wat modden
*zoeft weg om het voor te stellen*
Dat is appels met peren vergelijken...
Daarbij lees ik dan ook maar gelijk over je vorige opmerking heen...met 1 opmerking.. zie Nederland, de koningin wordt ook niet vervangen.... bij een bedrijf worden even vrolijk directeuren vervangen, eigenaren verkopen, sluiten of geven weg (bijv. door vererven)
Ik vind het frapant dat de bokkers schijnbaar de moddies moeten zien als een soort van martelaren die zich opofferen voor ons bokkers... Of je neemt een taak op je en zet je in of je doet het niet... is idem bij bestuursfuncties in verenigingen...tegen bestuurders wordt aangeschopt, tegen gezeurd enz.... maar er is iets wat ik dan absoluut niet kan uitstaan en dat is een opmerking in de trant van:"wil je het overnemen" want ojee owee het is me toch wat dat ik dit doe voor de mensheid...."
Mijn bijdrages in dit topic zijn gewoon bijdrages.... helaas zie je telkens weer dat bepaalde opmerkingen als een persoonlijke aanval wordt gezien.