Is Bokt nou echt leuker/beter zonder de gebanden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokt leuker/beter zonder de gebanden?

Ja, ik merk een groot verschil.
48 (26%)
Nee, ik merk er niets van.
111 (61%)
Een beetje..
21 (11%)

Totaal aantal stemmen: 180

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:34

c
Laatst bijgewerkt door janna op 30-03-22 07:34, in het totaal 1 keer bewerkt

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:44

Ook ik weet niet waarom pipo, SP en Love zijn geband... Vond discussies met hen er in altijd erg levendig en leuk om te lezen..
Kan iemand daar toelichting op geven?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:45

Voor diegenen die het hoe en waarom willen weten... Er lopen 3 topics op FZ van afgelopen weekend, even zoeken en je komt je avond wel door.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:49

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:51

Ik heb ook even zitten twijfelen of het verstandig is om te reageren, maar ik doe het toch maar Haha!

In het verleden heb ik er nooit veel van gemerkt als er iemand geband was, dus nee... de sfeer wordt er nooit opeens veel beter van.
Mbt de laatste 3 gebanden denk ik dat de sfeer er voornamelijk veel slechter van geworden is. En dat is niet te danken of te wijten aan de gebanden maar aan de nasleep en alles wat er omheen speelt (en nee, daar ben ik ook niet onschuldig in Knipoog)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:08

Bokt is ook voor mij ja, en mensen als jij verpesten mijn Bok-plezier behoorlijk. Dus mag ik ook op 't uitroeptekentje rammen, want Bokt is ook voor mij OK dan!

*Syl is weer gelukkig*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:10

Euh gekke gedachte misschien ankje, maar Bokt wordt nog steeds gerund door mensen die er heel veel vrije tijd insteken............ Vrije tijd die ze erin steken voor onze ontspanning.......

Ik denk dat als jij er zo over denkt misschien beter een ander forum op kan zoeken.

Bart kan er heel makkelijk de brui aan geven hoor, het enige wat hij hoeft te doen is de stekker eruit te trekken.

Kritiek op het beleid mag best, maar dit soort opruiende bijna vakbondachtige texten slaan nergens op.......

Misschien moet Bart even een weekje bokt op nonactief stellen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:10

Nagelbijten / Gniffelen Dan wel graag van 24 december tot 4 januari, zodat ik fijn mijn examens kan gaan leren Lachen

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:20

AM -> FZ

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:22

Ik wil ten eerste zeggen dat ik Bokt heel leuk vind en Bart dus dankbaar ben voor Bokt! En het team van moddies doen hun best om het zo netjes en geordend mogelijk te laten verlopen maar af en toe gaat t wat te ver.
Bokt is iets voor de ontspanning en de lol en af en toe als mensen melig zijn loopt een topic weleens iets uit de hand.
Ik ben het eens dat als er kwetsende dingen gepost worden er ingegrepen moet worden maar ik vond dat in dat geval totaal niet aan de orde en ik vind dan ook dat er niet helemaal reeel is gehandeld.
Jammer.
Ik merk wel degelijk een verschil zonder hun. Vroegah met Steef, PJ, Mytens, Kayla, Troef en ook met Pipo en SP en Lov kon je vreselijk veel lol hebben (en is bokt daar ook niet voor, buiten het informatieve??) en hadden ze ook wel wat toe te voegen hier.

Ik mis ze wel en hoop ze snel terug te zien. Scheve mond

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:24

Sylvia schreef:
:= Dan wel graag van 24 december tot 4 januari, zodat ik fijn mijn examens kan gaan leren Lachen

Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik hier op kan zeggen (dit topic dan he )
ik vind persoonlijk het best jammer dat mensen met een eigen mening
of een scherpe tong worden verwijderd
het zijn ook maar mensen
ik vind dat je naar iedereen zijn mening moet luisteren
want meestal bedoelen mensen het niet zo als ze een rot reactie geven op iemands topic.
maar ik vind het erg jammer dat die 3 zijn verwijderd en
hoop dat er niet meer volgen Lachen

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:27

De krenten zijn uit de pap geband, zegmah.

VIND ik.

De beoogde verbeteringen zie ik (nog) niet.

Ik zou me er lekkerder bij voelen als echte creeps actief geweerd werden.

Vreemd genoeg schijnt het schier onmogelijk te zijn om daar een grond / aanleiding voor te vinden...

Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 15-12-04 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:27

Ilindra schreef:
Ik denk dat Bokt hierdoor steeds vlakker en inhoudlozer wordt.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:28

Suzanne F. schreef:
Ik wil ten eerste zeggen dat ik Bokt heel leuk vind en Bart dus dankbaar ben voor Bokt! En het team van moddies doen hun best om het zo netjes en geordend mogelijk te laten verlopen maar af en toe gaat t wat te ver.
Bokt is iets voor de ontspanning en de lol en af en toe als mensen melig zijn loopt een topic weleens iets uit de hand.
Ik ben het eens dat als er kwetsende dingen gepost worden er ingegrepen moet worden maar ik vond dat in dat geval totaal niet aan de orde en ik vind dan ook dat er niet helemaal reeel is gehandeld.
Jammer.
Ik merk wel degelijk een verschil zonder hun. Vroegah met Steef, PJ, Mytens, Kayla, Troef en ook met Pipo en SP en Lov kon je vreselijk veel lol hebben (en is bokt daar ook niet voor, buiten het informatieve??) en hadden ze ook wel wat toe te voegen hier.

Ik mis ze wel en hoop ze snel terug te zien. Scheve mond

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:28

Ik heb een aantal offtopic reacties uit dit topic verwijderd zodat de discussie verder kan gaan zoals deze verliep.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 15-12-04 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:29

Ik snap trouwens helemaal niet waar Bart of de mods nog de moed vandaan halen om iedere dag weer uren met een forum bezig te zijn waar ze toch alleen maar een lading sjit over zich heen krijgen.....

Hun kunnen het toch nooit goed doen.......... Ik ben het niet altijd met ze eens.... Ik ben het ook niet eens met de bans........ IMO hadden er of meer mensen gebanned moetten worden of niemand.......

Maar komop mensen ...................

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:33

wat is dat gebanned Verward

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:35

Als er niet af en toe iemand geband werd, was Bokt allang niet meer te doen!

Sommige reacties gaan way to far en ik schrik er zelfs soms van dat het zo lang duurt voor iemand geband wordt!
Denk erom dat sommige mensen zware dingen te horen krijgen en dat zich erg persoonlijk kunnen gaan aantrekken! Ik heb met eigen ogen gezien wat dat met iemand kan doen en hoever dat kan gaan ook al is het via internet.

tja, wat mij betreft vind ik het dus niet slecht nee!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:42

Als je gebanned bent mag je niet meer op bokt komen.
Wat ik jammer vind bij het banbeleid, is dat er op personen gespeeld wordt. Het gaat niet om wat ze zeggen, want dat was helemaal zo erg niet. Het gaat erom dat het bepaalde mensen in het verkeerde keelgat schiet, die beginnen te mekkeren en te TEMmen, want dat zijn mensen die toch de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Maar de gebruikers die geband worden, zijn kritisch op bokt, en naar het boktbeheer.
Dus die hebben eigenlijk al een behoorlijk nadeel: ze irriteren gauwer omdat ze tegengas geven, en absoluut terecht, en daardoor worden ze eerder geband. Maar de groep die op loopt te ruien en dan slijmt bij de mods en beheerders, die lachen in hun vuistje, want die hebben het weer voor elkaar.
Wat mij betreft is het dus wel een verlies.
Kritische mensen worden monddood gemaakt, en als bepaalde mensen hun zin krijgen, zijn er straks op bokt alleen maar ja-knikkers.
Dit neemt niet weg dat ik blij ben dat bokt er is en dat er een aantal mensen een hoop tijd insteekt, maar ik denk heel eerlijk gezegd dat een forum geen forum meer is als er niet gediscussieerd mag worden.
Ik ga dus met Ilindra en Suzanne F mee

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:42

paardenfreak schreef:
wat is dat gebanned Verward

Dan mag je geen berichten meer op bokt plaatsen.

Meer info vind je in de handleiding bovenaan.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:44

Billy schreef:
Als je gebanned bent mag je niet meer op bokt komen.

Da's alleen bij een IP-ban (die SP, Lovely en Pipo nu hebben).

Toch? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:46

Paardenfreak, dan mag iemand niet meer inloggen op Bokt Lachen Wordt de toegang tot een site ontzegd. Bij "een gewone ban" kan je nog wel meelezen, met een IP-ban dat ook niet meer.

Ik ben lichtelijk van mening veranderd, het feit dat er mensen geband zijn, zie mijn reactie eerder. De nasleep ervan, wordt door bepaalde gebruikers behoorlijk overdreven op gereageerd, te pas en onpas aangegrepen, in diverse topics wordt er negatief over gedaan, ik snap niet waarom er nu steeds hier gezeurd blijft worden... Het is me vanuit vele gebruikers duidelijk dat Bokt slecht is, dat je niet mag meepraten etc. etc. maar moet die mening nou oneindig herhaald worden? Een mens mag toch zelf weten wat ie vind?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:47

Nou, anders kun je wel meelezen, maar niks plaatsen. Is bijna hetzelfde

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:49

SdaphneS schreef:
ik vind persoonlijk het best jammer dat mensen met een eigen mening of een scherpe tong worden verwijderd
Het gaat er niet om of mensen eigen mening hebben, het gaat erom hoe ze hun mening uiten.

Verder ga ik met G&K mee.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:49

Das niet helemaal waar, denk ik Billy............ Ik ben ook wel eens onaangenaam in een topic omdat ik mijn emoties niet kan bedwingen...... krijg daar dan terecht een OW voor...

Dat niet alles gezegd kan worden is nou eenmaal zo, zo hoort het ook. Ik typ ook wel eens voordat ik nadenk, en daar mag ik best op mijn vingers voor getikt worden.

Er zijn best hele pittige discussies op bokt, en lang niet altijd even aangenaam......... maar als je er onderling uit kan komen dan is het toch goed.

Zoals ik op fokt ook gezegd heb.... kritiek op elkaar kan best, een sneer geven kan best....... maar mensen pagina's lang afbranden kan niet.

Een ja knikker zal ik nooit worden, daarvoor ben ik te egocentrisch..... maar toch worden er dingen behoorlijk overtrokken