Vraag over Word, Probleem met Computer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FemkeHuls
Berichten: 61
Geregistreerd: 09-12-04
Woonplaats: Sonnega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:49

Het is een office-pakket, een orginele, wel gekocht dus Knipoog

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:51

Software activeren

Klik op Product activeren in het menu Help.

Wanneer u het programma besluit te activeren, kunt u hiervoor in de wizard Activering kiezen uit twee opties:

Activeren via internet
De wizard Activering neemt automatisch contact op met de licentieservers van Microsoft via uw internetaansluiting. U hoeft alleen uw land/regio op te geven. Als u een geldige productcode gebruikt waarvoor het aantal toegestane installaties niet is overschreden, wordt uw product onmiddellijk geactiveerd.

Bij activering via internet wordt uw product-id (die wordt afgeleid van de installatieproductcode) via gecodeerde overdracht naar Microsoft gestuurd. Er wordt een antwoord in de vorm van een bevestigings-id teruggestuurd naar uw computer om het product te activeren. Als u besluit uw product via internet te activeren terwijl er nog geen internetverbinding actief is, helpt de wizard u een verbinding tot stand te brengen.

Activeren via de telefoon
U kunt een activeringscentrum bellen om uw product telefonisch te activeren. U krijgt hierbij een medewerker van onze klantenservice aan de lijn. Activeren via de telefoon kan iets langer duren dan via internet. U moet bij de computer zitten wanneer u belt en de softwareproductcode bij de hand hebben. De telefoonnummers kunnen per licentie en land/regio verschillen. Het nummer van het activeringscentrum van Microsoft wordt vermeld in stap 2 van de wizard Activering.

    1. Selecteer in stap 1 van de wizard Activering het land en/of de regio waar u woont en het product gebruikt.

    Wanneer u een land/regio selecteert, verschijnen er een of meer telefoonnummers.

    2. Tijdens stap 2 van de wizard Activering vraagt de medewerker van het activeringscentrum u om de installatie-id en andere relevante gegevens.

    3. Na verificatie van uw installatie-id ontvangt u tijdens stap 3 een bevestigings-id die u kunt invoeren in de velden onder aan het scherm.

Lachen
Laatst bijgewerkt door Menno op 15-12-04 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

FemkeHuls
Berichten: 61
Geregistreerd: 09-12-04
Woonplaats: Sonnega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:52

Wow, okee ik zal dat even nalopen kijken of het iets uithaald, alvast bedankt allemaal Knipoog Lachen

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:54

BTW.

Femkehuls = schaduw van Joritalover? Haha!
Laatst bijgewerkt door Menno op 15-12-04 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

FemkeHuls
Berichten: 61
Geregistreerd: 09-12-04
Woonplaats: Sonnega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:56

FemkeHuls is dus de naam van mijn vriendin Knipoog
Laatst bijgewerkt door FemkeHuls op 15-12-04 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:00

Lekker ingewikkeld word het zo, heb die stappen van Menno nagelopen en heeft niks uitgehaald, begin me toch af te vragen wat er aan de hand is..

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 15:03

Anders Microsoft even bellen over de activering?

020-5001500

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:04

Zal het proberen

*Je hebt trouwens 1000 berichten *LOL* *

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:08

Ik word in de wacht gezet bij microsoft, heb ik nu helaas even geen tijd voor, moet gaan rijden, ben over anderhalf uur weer terug, zal het dan nog eens proberen!

Allemaal nogmaals bedankt voor het helpen Knipoog Lachen

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:10

( @ Bart, ik krijg nu daarnet ook een vreemde foutmelding op bokt;

Connection Refused

Enig idee wat dat nou weer kan zijn? En ligt dat aan onze computer of aan het databeest ect.? )

volgens mij is onze computer een beetje gek ofzo Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 42270
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 15:13

Was net heel even bezig met wat onderhoud. Mijn schuld dus Lachen

Guinevere

Berichten: 5607
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:38

Helpt systeem herstellen niet?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 11:53

Hoe doe je zoiets Guinevere? Heb dat nog niet uitgeprobeerd.

@ Menno; Het programma was al geactiveerd, dat is dus ook geen oplossing..