Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Maar ik vind inderdaad dat er gereageerd moet worden op qua taalgebruik, niet om leeftijd...
Annetje schreef:Ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, maar er zijn nou eenmaal kinderen die zich qua taalgebruik (typen) volwassener uiten terwijl ze zich verder niet zo gedragen. Met de leeftijd van de user moet je toch wel een beetje rekening houden, zo zou een volwassener iemand beter tegen negatieve kritiek kunnen dan een tiener.
Pinootje schreef:Als men "volwassene"-taal" gebruikt, dan kunnen ze ook tegen kritiek... Je krijg je hele leven kritiek, waarom ook niet op bokt? Dan leer je toch juist beter om te gaan met kritiek die jij krijgt...
Ilkkah schreef:Ik vind het een goed idee,
en de mensen kunnen dan zelf bepalen of ze het invullen,
willen ze het niet invullen maar toch wel in hun profiel hoe oud ze zijn kunnen ze het toch bij het persoonlijk gedeelte zetten
en de profviewjagers zullen het er niet mee eens zijn![]()
_Liesje_ schreef:Toch zou ik het ook handig vinden want, ik zou persoonlijk aardiger zijn tegen een meisje van 9 dan iemand van 20 die wel tegen kritiek kan.
runningkawa schreef:Dat ligt dan weer aan de posting
Als je normaal typt in normale taal, zal er juist eerder gedacht worden, een leuke jonge meid, die aandacht in haar berichtjes heeft, dus extra gewaardeerd word en beter antwoord krijgt.