Maar idd hoor iedereen is gek en jullie hebben gelijk

Mickey schreef:....SuperPepijn....
Je zou trouwens niet zeggen dat ze nou zo enorm zijn opgevallen bij je, dit is al de 2e naam van de 3 fout geschreven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Verder zijn de 'discussies' van gisteren over de OWs die gegeven zijn in een topic op Algemeen bepalend. In deze 'discussies' werd totaal niet open gestaan voor argumenten, respect voor het moderatorteam was ver te zoeken en de opstelling van de betreffende gebruikers was in deze alle behalve volwassen. De sfeerverpestende werking die daar van uit gaat is voor ons een extra reden voor deze ban.
Craignethan schreef:Wat verwachten jullie anders als elke vorm van communicatie, maar ook van stoom afblazen afgekapt wordt?
Boktbeleid:
Negeer zoveel mogelijk de users die je storen. Helpt dat niet, gooi dan met slotjes (zoveel mogelijk). Helpt ook dat niet geef dan een OW, maar het liefst gelijk een ban, anders gaan ze weer over de OW klagen.
Renske20 schreef:*zoekt smiley met openvallende mond*
waar gaat dit over zeg
en idd soms zijn ze erg aanwezig, maar bv lovely is me eigenlijk nix van opgevallen en SP en Pipo hebben een duidelijke mening, maar niet op een heel vervelende manier(ik heb afgelopen tijd veel vervelendere reacties gelezen, oa missSisa ofzoiets, al zegt ze nu dr leven gebeterd te hebben, die zeikt ieder paard op HAW af...)
) van topics. Het was eerder discussiëren met een uitgesproken mening. Verder vind ik dat de mods niet meteen met de ban's hadden moeten gaan gooien, ze hadden ook open moeten staan voor meningen. (al deden de gebande mensen dat ook niet altijd.) En verder vraag ik me idd af waarom het een ban is van 1 en 2 maanden?Citaat:De directe aanleiding hiervoor is dat de genoemde gebruikers geen kans ongelegen laten om te rellen in topics of topics op een vervelende manier off-topic te krijgen, daarbij telkens op het randje van het toelaatbare balancerend.
Botervlieg schreef:Trouwens, ook ik heb een waarschuwing gekregen.
Onterecht uiteraard *, maar keurig per pb door een mod.
Het goede mag ook heus gezegd worden, hoor en het blijkt dus toch wel te kunnen!