Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:34

Botervlieg schreef:
:? Welk topic was dat

Het originle topic op AM natuurlijk. Daar gaat het toch om Knipoog

Ik wil die andere ook nog wel een keer nalezen hoor Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:35

Botervlieg schreef:
Baseer je mening daar dan ajb ook niet op?

Ik kijk wel eens bij mijn ouders Knipoog

En die consumenten programma's zijn wel objectief. Ze staan alleen achter de klagers omdat volgens hun objectieve mening de klagers gelijk hebben.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:36

het topic waar DPB uitlegt geeft over de niet beantwoorde pbs is gesloten door Jantien

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:38

Dus de objectieve mening van het bokt.nl mod team is dat zij objectief gelijk hebben en de rest objectief gezien niet? Hoe zwaar iedereen hier ook (van uit het objectieve modteam zeer subjectief) tegen in gaat? Bovendien lezen ze ook objectief natuurlijk door alleen op reacties te reageren waarvan zij objectief vinden dat zij daar objectief op moeten reageren om vervolgens weer objectief door te gaan met objectief zijn? Begrijp ik dat nu zo objectief mogelijk??
Laatst bijgewerkt door Sammie op 10-12-04 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:38

Romkabouter schreef:
Ik oordeel niet of een of wel of niet terecht is. Ik zeg alleen dat DPB geen persoonlijke beledigingen uit en een aantal bokkers wel. Of die wel of niet erg genoeg zijn voor een antwoord ga ik niet over. Thank god for that Knipoog

Maar er worden volgens jou te weinig OW's uitgedeeld.

(Ik wil die kwoot desgewenst wel gaan ophalen.)

Wat vind je dat dát over jou zegt in relatie tot het beheer?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:42

Rom, misschien uit DPB geen persoonlijke beschuldigingen maar er zullen zeker mensen zijn die zich hierdoor aangesproken dan wel gekwetst voelen dus in feite is dat precies hetzelfde.
Stel dat jij een foto hebt gestuurd en idd gevraagd hebt of je paard je lieV vindt (of all questions, maar dat doet even niet terzake Knipoog ) dan kun je je toch behoorlijk voor l*l gezet voelen door DPB.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:46

Sammie schreef:
Dus de objectieve mening van het bokt.nl mod team is dat zij objectief gelijk hebben en de rest objectief gezien niet?

Nee, het modteam is er niet voor om geschillen te beslechten tussen gebruikers dacht ik Knipoog

Die is er voor op topics te modereren. En als ze er niet uit komen de boktbemiddelaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:46

Sammie schreef:
Dus de objectieve mening van het bokt.nl mod team is dat zij objectief gelijk hebben en de rest objectief gezien niet?

Dat is de geldende mening inderdaad.

Maar, 'men' heeft het hier over beledigingen aan het adres van DPB, wat zijn die beledigingen en wat houden die in?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:49

Botervlieg schreef:
Maar er worden volgens jou te weinig OW's uitgedeeld.

(Ik wil die kwoot desgewenst wel gaan ophalen.)

Wat vind je dat dát over jou zegt in relatie tot het beheer?

Niks Haha!
Dat zegt dat ik vind dat er te weinig OW's uitgedeeld worden in het algemeen en dat ik daar niet over ga.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:51

Fitzroy schreef:
Rom, misschien uit DPB geen persoonlijke beschuldigingen maar er zullen zeker mensen zijn die zich hierdoor aangesproken dan wel gekwetst voelen dus in feite is dat precies hetzelfde.
Stel dat jij een foto hebt gestuurd en idd gevraagd hebt of je paard je lieV vindt (of all questions, maar dat doet even niet terzake Knipoog ) dan kun je je toch behoorlijk voor l*l gezet voelen door DPB.

Ja goed, maar als DPB daar een OW voor krijgt, zou iedereen die pennymeisje beledigd dit ook moeten krijgen. En nu is er ook een topic van Apollo op AM. Die zou dan OOK 1 moeten krijgen.

En je aangesproken voelen is niet hetzelfde als aangesproken worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:53

Romkabouter schreef:
Ja goed, maar als DPB daar een OW voor krijgt, zou iedereen die pennymeisje beledigd dit ook moeten krijgen.

Nee, willekeurig iedereen die willekeurig ieder ander beledigt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:54

Sammie schreef:
Hoe zwaar iedereen hier ook

Nou ja , iedereen Knipoog
Alleen de mensen die vinden dat er onterechte OW's uitgedeeld zijn. En iemand die een OW krijgt zal dat nu eenmaal zelden terecht vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:55

Volgens mij werd er in het bewuste topic in eerste instantie alleen aangegeven dat er een hoop mensen waren die nooit meer iets gehoord hadden, terwijl TS beweerde van wel. Vervolgens begon TS overspannen te krakelen en is toen pas de toon veranderd, niet zozeer kwetsend, ik zou het eerder schertsend willen noemen.

Wat mij wel een beetje tegenvalt is dat ik het voor een keer met Lovely en SP eens ben en dat levert mij direct een OW op...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:58

Sammie schreef:

BV, al reactie? Anders nog maar 1 sturen??

Done. Lachen

Nu ietsje uitvoeriger.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:59

Er zat net overigens wèl een pb van een mod imme inbox. Nu niet meer. >;)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:00

Tot aan het eind van pagina 5 vond ik het ook wel meevallen. Daarna ging het offtopic. En dus het topic op slot. Lijkt me niet raar voor dat topic. Aangezien het een gevoelig onderwerp betrof en dat dan snel uit zal lopen tot moddergooien.

Of misschien hebben jullie liever modderatorgooien Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:06

Dat het topic op slot ging vind ik ook niet vreemd. Die OW's verbaasden me, dat vond ik erg overtrokken. En zeker omdat TS er wsch geen heeft gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:08

Maar Rom, als je je geld wilt verdienen via klantjes van bokt, moet je toch ook tegen kritiek kunnen als je beweert zorgvuldig te zijn en als blijkt dat dat een beetje tegenvalt.

TS had ook gewoon kunnen zeggen, jongens sorry, verkeerde woordkeuze, ik doe mijn best, ipv daarvan begint ze haar clientele de str*nt in te drukken. Logisch toch als daarop volgend de draak een beetje gestoken wordt?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:15

Ja, maar blijkbaar had ze niet goed genoeg in de gaten dat er zoveel misging. Dat er de draak mee gestoken wordt is ook waaromdat topic op slot ging Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:18

gijsenkim schreef:
Weet je, ik zal jullie nu wel allemaal over me heen krijgen.... maar ik ben echt van mening dat DPB geen flauw idee had over het medium bokt, en in alles tot haar kruin toe verzopen is geraakt. Tuurlijk had zij het anders aan moeten pakken, maar niet iedereen is gezegend met marketingkennis en een creatieve sociale geest.

Ze heeft zich inderdaad niet netjes uitgelaten over haar klanten, en haar klanten zich niet over haar.

Ze heeft zich gewoon ernstig vergist in het medium bokt, en zeker een fout gemaakt richting haar klanten.......... maar wat verwachten mensen dan????

Verwachten ze een goed opgeleidde manager, die had zowizo al 40 euro per consult gevraagd........ En daardoor veeeeeel minder klanten gekregen en het zaakje veel overzichtelijker gehouden zo.

Ik ben overigens wel van mening dat OF iedereen een OW OF niemand!

Voor zover ik heb begrepen zijn er geen mensen geweest die geld hebben betaald maar geen consult hebben gekregen, alleen aanvragen voor een consult die nog niet gehonnoreerd zijn........ dus eigenlijk zijn er geen gedupeerde, toch????

behalve de OWs dan Haha! Haha! Haha!

Hier ben ik het volledig mee eens (en dat gaat dan niet eens over Rt, hoe kan dat nou Lachen )
Ze had zich idd handiger uit mogen drukken, maar zoals ik in dat topic ook al aan gaf, iedereen maakt fouten, zo ook DPB

Andere in dat topic hadden zich net zo goed handiger uit kunnen drukken.
En dat gebeurde ook niet.

Dat ze diensten die ze aangeboden heeft, niet netjes heeft afgehandeld, dat klopt.
Maar ook zover ik weet is er niemand die betaald heeft en geen consult heeft gehad.
Dus valt het met oplichting of wat ik voorbij hoorde komen weer niet kloppen.

Nogmaals, beide partijen niet netjes geweest.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:18

gijsenkim schreef:
Weet je, ik zal jullie nu wel allemaal over me heen krijgen.... maar ik ben echt van mening dat DPB geen flauw idee had over het medium bokt, en in alles tot haar kruin toe verzopen is geraakt. Tuurlijk had zij het anders aan moeten pakken, maar niet iedereen is gezegend met marketingkennis en een creatieve sociale geest.

Weet je, dat zou best nog eens héél best kunnen meevallen, Kim.

Hoe het allemaal zo gekomen en gelopen is, dat zullen de meeste
bokkies wel kunnen begrijpen.

Dat DPB vervolgens niet adequaat met weerleggen van haar beweringen
wist om te springen, daar nam het topic een wending die enorm vervelend
uitgepakt heeft voor minstens 3 bokkies.

Citaat:
Ze heeft zich inderdaad niet netjes uitgelaten over haar klanten, en haar klanten zich niet over haar.

Ze heeft zich gewoon ernstig vergist in het medium bokt, en zeker een fout gemaakt richting haar klanten.......... maar wat verwachten mensen dan????

Verwachten ze een goed opgeleidde manager, die had zowizo al 40 euro per consult gevraagd........ En daardoor veeeeeel minder klanten gekregen en het zaakje veel overzichtelijker gehouden zo.

Ik ben overigens wel van mening dat OF iedereen een OW OF niemand!

Voor zover ik heb begrepen zijn er geen mensen geweest die geld hebben betaald maar geen consult hebben gekregen, alleen aanvragen voor een consult die nog niet gehonnoreerd zijn........ dus eigenlijk zijn er geen gedupeerde, toch????

behalve de OWs dan Haha! Haha! Haha!

Sja, hier krijg ik ook al geen aggro bespringneigingen van. Lachen

Sommige dingetjes vind ik discutabel, maar niet WB. (Bv heb woordje geleerd! Lachen )

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:20

@Rom zijn post

Iemand die in staat is om zich zo in de gevoelens van andere mensen/ dieren in te leven, had toch wel wat minder bot kunnen reageren Verward

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:21

alja schreef:
het topic waar DPB uitlegt geeft over de niet beantwoorde pbs is gesloten door Jantien

O. Clown

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:22

@Ann Misschien is het juist voor zo iemand wel moeilijk om niet emotioneel te reageren Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:26

Romkabouter schreef:
Nee, het modteam is er niet voor om geschillen te beslechten tussen gebruikers dacht ik Knipoog

Die is er voor op topics te modereren. En als ze er niet uit komen de boktbemiddelaar ;)

Die heb ik nog nergens voorbij zien komen. Wèl strafmaatregelen.