Botervlieg schreef::? Welk topic was dat
Het originle topic op AM natuurlijk. Daar gaat het toch om

Ik wil die andere ook nog wel een keer nalezen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romkabouter schreef:Ik oordeel niet of een of wel of niet terecht is. Ik zeg alleen dat DPB geen persoonlijke beledigingen uit en een aantal bokkers wel. Of die wel of niet erg genoeg zijn voor een antwoord ga ik niet over. Thank god for that
Sammie schreef:Dus de objectieve mening van het bokt.nl mod team is dat zij objectief gelijk hebben en de rest objectief gezien niet?
Fitzroy schreef:Rom, misschien uit DPB geen persoonlijke beschuldigingen maar er zullen zeker mensen zijn die zich hierdoor aangesproken dan wel gekwetst voelen dus in feite is dat precies hetzelfde.
Stel dat jij een foto hebt gestuurd en idd gevraagd hebt of je paard je lieV vindt (of all questions, maar dat doet even niet terzake) dan kun je je toch behoorlijk voor l*l gezet voelen door DPB.
gijsenkim schreef:Weet je, ik zal jullie nu wel allemaal over me heen krijgen.... maar ik ben echt van mening dat DPB geen flauw idee had over het medium bokt, en in alles tot haar kruin toe verzopen is geraakt. Tuurlijk had zij het anders aan moeten pakken, maar niet iedereen is gezegend met marketingkennis en een creatieve sociale geest.
Ze heeft zich inderdaad niet netjes uitgelaten over haar klanten, en haar klanten zich niet over haar.
Ze heeft zich gewoon ernstig vergist in het medium bokt, en zeker een fout gemaakt richting haar klanten.......... maar wat verwachten mensen dan????
Verwachten ze een goed opgeleidde manager, die had zowizo al 40 euro per consult gevraagd........ En daardoor veeeeeel minder klanten gekregen en het zaakje veel overzichtelijker gehouden zo.
Ik ben overigens wel van mening dat OF iedereen een OW OF niemand!
Voor zover ik heb begrepen zijn er geen mensen geweest die geld hebben betaald maar geen consult hebben gekregen, alleen aanvragen voor een consult die nog niet gehonnoreerd zijn........ dus eigenlijk zijn er geen gedupeerde, toch????
behalve de OWs dan![]()
![]()
gijsenkim schreef:Weet je, ik zal jullie nu wel allemaal over me heen krijgen.... maar ik ben echt van mening dat DPB geen flauw idee had over het medium bokt, en in alles tot haar kruin toe verzopen is geraakt. Tuurlijk had zij het anders aan moeten pakken, maar niet iedereen is gezegend met marketingkennis en een creatieve sociale geest.
Citaat:Ze heeft zich inderdaad niet netjes uitgelaten over haar klanten, en haar klanten zich niet over haar.
Ze heeft zich gewoon ernstig vergist in het medium bokt, en zeker een fout gemaakt richting haar klanten.......... maar wat verwachten mensen dan????
Verwachten ze een goed opgeleidde manager, die had zowizo al 40 euro per consult gevraagd........ En daardoor veeeeeel minder klanten gekregen en het zaakje veel overzichtelijker gehouden zo.
Ik ben overigens wel van mening dat OF iedereen een OW OF niemand!
Voor zover ik heb begrepen zijn er geen mensen geweest die geld hebben betaald maar geen consult hebben gekregen, alleen aanvragen voor een consult die nog niet gehonnoreerd zijn........ dus eigenlijk zijn er geen gedupeerde, toch????
behalve de OWs dan![]()
![]()