Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Curly85 schreef:oke ik lees alles zo en ben blij met maris_winner die echt geweldige foto's heeft gemaakt van Ian die ik allemaal heb kunnen downloaden. Echt super meis...... ze zijn te bekijken in mijn profiel dus iedereen die nog een betrouwbaar iemand zoekt... ga naar haar
gyzmo schreef:Als ze een ban krijgt kunnen mensen helemaal fluiten naar de centen. Dan kan er helemaal niet meer met haar in contact gekomen worden misschien...
IngridM schreef:moeten jullie ook maar foto's door mij laten maken he.......ik ben eerlijk (bah wat klinkt dat erg, maar het is wel zo...) voor info mag je me pb'en ! (zie profiel voor voorbeelden)
weer ontopic.......onbegrijpelijk dat iemand zoiets doet zeg !!! Mag ik vragen hoe oud ze is ? Wat vreselijk onprofessioneel........
Fryske schreef:Via een ander forum ben ik op deze topic gestuit.
Om 300 foto's te kunnen maken ben je of uren zoet of je knipt maar in het wilde weg en dan maar hopen dat je iets leuks hebt.
Zelf fotograveer ik ook voor derden maar absoluut niet op deze manier.
Helaas zijn er altijd rotte appels die het voor de goede bederven.
clau schreef:Helaas ben ik ook het slachtoffer geworden.
Ik heb ook een fotoshoot laten doen, ik had afgeproken voor 2 shoots, ( normaal 25 euro per shoot, nu 40 euro voor 2 shoots) en heb haar gevraagd een kerstkaartje te ontwerpen voor me ( ze opende ook gelijk een topic om meer klanten te werven voor kerstkaarten). Ik heb haar 60 euro betaald en heb gekregen een cdrom met ruim 300 foto's, een paar bewerkte, en de rest valt gewoon best tegen..geen afdrukken. Ik heb al zoveel mailtjes naar haar gestuurd en af en toe mailt ze terug, dat mijn kaartjes eraan komen, maar nu hoor ik weer niks meer..
Ik wil dus het liefst een gedeelte van mijn geld terug, maar helaas zal dat een moeilijke zaak worden.
Toch zal ik het er niet bij laten zitten...ik voel me zo belazerd..
Ik heb dus voor 2 shoots betaald, + 20 euro extra voor een kerstkaart ontwerpje, en heb nog niet eens van 1 shoot waar voor mijn geld, omdat er geen enkele afdruk bij zit..
Dus ik ben gewoon 35 euro kwijt..
Marie, als je dit leest, je bent op de hoogte van dit topic, ik heb je de link gemaild, heb toch in ieder geval het fatsoen om je zaken netjes af te handelen..wij hebben jou ook met fatsoen behandeld, dacht ik zo..
Curly85 schreef:uhm... ze is 15 en geen jurylid.......
maar ze heeft al foto's gemaakt van Ian zoals je kunt lezen.... en ik snap dat er meer mensen betrouwbaar zijn lijkt me nogal wiedes..... alleen ik WEET dat zij goede foto's maakt ik dordrecht vandaar dat ik haar aanraad omdat ik zelf goede ervaringen heb
tobilover schreef:En dan nog wel te bedenken dat ik ook een shoot bij haar wou
Dan maar naar Hypofycus....