Quappa en fotoshoots

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:45

uhm... ze is 15 en geen jurylid.......
maar ze heeft al foto's gemaakt van Ian zoals je kunt lezen.... en ik snap dat er meer mensen betrouwbaar zijn lijkt me nogal wiedes..... alleen ik WEET dat zij goede foto's maakt ik dordrecht vandaar dat ik haar aanraad omdat ik zelf goede ervaringen heb

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 10:21

geweldige foto's curly85 ! ik heb even gekeken uiteraard, goed dat je haar naam noemt dan is er tenminste een andere optie voor mensen die foto's willen laten maken!

even off-topic mooi paard zeg jou Ian ! enne vanille staat hem wel erg goed Haha!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:08

Curly85 schreef:
oke ik lees alles zo en ben blij met maris_winner die echt geweldige foto's heeft gemaakt van Ian die ik allemaal heb kunnen downloaden. Echt super meis...... ze zijn te bekijken in mijn profiel dus iedereen die nog een betrouwbaar iemand zoekt... ga naar haar

Wouw die foto's zijn echt super mooi zeg als ik in ridderkerk sta wil ik best wel eens afspreken met haar.

Ian is echt super mooi , zie dat je op de randhoeve staat daar staat mijn vriendin Eva ook met Emeroze.
Mijn paarden staan langs de N3 maar daar ga ik 28 december weg naar ridderkerk

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:40

ja Imerose ken ik wel ja, en bedankt voor al jullie comlimentjes Haha!

ontopic Schijnheilig :Ik hoop echt dat er voor iedereen een oplossing komt want ik las dit topic en schrok er zeker van, nog te meer omdat er een shoot in de planning zat

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:52

bij ons op www.arabischevolbloeden heeft ze een ban gekregen dus daar zal ze niet meer komen !!!

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 01:12

Als ze een ban krijgt kunnen mensen helemaal fluiten naar de centen. Dan kan er helemaal niet meer met haar in contact gekomen worden misschien...

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 12:07

Ik heb net een cd met foto's gehad. Het zijn er maar 200 ipv 300, en ze zijn niet bewerkt, maar ik ben allang blij dat ik de foto's heb. Er zat een zeldzaam leuke bij van Jumbo en mij, en die heb ik nu tenminste.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:07

fijn hoor dat je ze hebt

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:07

gyzmo schreef:
Als ze een ban krijgt kunnen mensen helemaal fluiten naar de centen. Dan kan er helemaal niet meer met haar in contact gekomen worden misschien...

dat hebben we ook daarna pas gedaan, toch mist ze nog heel wat foto's
en moet ze nog een shoot doen die al betaalt is, maar om andere mensen te behoeden voor deze praktijken hebben we haar eraf gedondert!! weg met zulke mensen walgelijk gewoon dat dit soort dingen gebeuren!!

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:46

Dat is zeer zeker waar. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn foto's heb. Ze zijn weliswaar niet bewerkt, maar ik ken iemand die dat ook kan.

Jammer is dat de foto's niet van goede kwaliteit zijn. Foto's met onze eigen digitale camera zijn beter. Als ik nou een foto uit zou laten vergroten zijn ze niet scherp.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 23:36

Hoi Gyzmo

Je zegt heb net de foto's , heeft ze ze gebracht of opgestuurd?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 09:43

Getver, echt belachelijk zulke mense...
Ik heb idd wat fotos van haar gezien, en vind ze echt bagger. Haar voorbeeld fotos zagen er wel ietwat beter uit, maar ook niet echt geweldig waar je zoveel geld voor zou betalen (iig ik niet).

Ik heb het ook even doorgegeven op een ander forum waar ze ook een advertentie heeft geplaatst. Ik zou het niet fijn vinden als er nog meer mensen door haar worden bedrogen. Er zijn zat mensen die WEL eerlijk zijn, en goede fotos maken die de prijzen waard zijn...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 00:20

moeten jullie ook maar foto's door mij laten maken he.......ik ben eerlijk (bah wat klinkt dat erg, maar het is wel zo...) voor info mag je me pb'en ! (zie profiel voor voorbeelden)

weer ontopic.......onbegrijpelijk dat iemand zoiets doet zeg !!! Mag ik vragen hoe oud ze is ? Wat vreselijk onprofessioneel........

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 00:30

IngridM schreef:
moeten jullie ook maar foto's door mij laten maken he.......ik ben eerlijk (bah wat klinkt dat erg, maar het is wel zo...) voor info mag je me pb'en ! (zie profiel voor voorbeelden)

weer ontopic.......onbegrijpelijk dat iemand zoiets doet zeg !!! Mag ik vragen hoe oud ze is ? Wat vreselijk onprofessioneel........

Dan moet het weer wel meewerken natuurlijk... Haha!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 01:09

SmithsGirl schreef:
Dan moet het weer wel meewerken natuurlijk... Haha!

hmmm ja Haha!
dat heb ik helaas niet voor het zeggen.....

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:46

Via een ander forum ben ik op deze topic gestuit.

Om 300 foto's te kunnen maken ben je of uren zoet of je knipt maar in het wilde weg en dan maar hopen dat je iets leuks hebt.

Zelf fotograveer ik ook voor derden maar absoluut niet op deze manier.
Helaas zijn er altijd rotte appels die het voor de goede bederven.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:43

Fryske schreef:
Via een ander forum ben ik op deze topic gestuit.

Om 300 foto's te kunnen maken ben je of uren zoet of je knipt maar in het wilde weg en dan maar hopen dat je iets leuks hebt.

Zelf fotograveer ik ook voor derden maar absoluut niet op deze manier.
Helaas zijn er altijd rotte appels die het voor de goede bederven.

Kijk in mijn profiel voor foto's van Fryske!! Haha! Haha!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:36

wow zijn mooie foto's hoor!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:59

Zo zijn er zat mensen die het wel op een eerlijke manier doen!!
Ik fotograveer ook voor anderen, maar durf er verder nog echt geen geld voor te vragen... En ik doe het maar heel af en toe, omdat het wel leuk moet blijven Haha!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:22

clau schreef:
Helaas ben ik ook het slachtoffer geworden.

Ik heb ook een fotoshoot laten doen, ik had afgeproken voor 2 shoots, ( normaal 25 euro per shoot, nu 40 euro voor 2 shoots) en heb haar gevraagd een kerstkaartje te ontwerpen voor me ( ze opende ook gelijk een topic om meer klanten te werven voor kerstkaarten). Ik heb haar 60 euro betaald en heb gekregen een cdrom met ruim 300 foto's, een paar bewerkte, en de rest valt gewoon best tegen..geen afdrukken. Ik heb al zoveel mailtjes naar haar gestuurd en af en toe mailt ze terug, dat mijn kaartjes eraan komen, maar nu hoor ik weer niks meer..

Ik wil dus het liefst een gedeelte van mijn geld terug, maar helaas zal dat een moeilijke zaak worden.

Toch zal ik het er niet bij laten zitten...ik voel me zo belazerd..

Ik heb dus voor 2 shoots betaald, + 20 euro extra voor een kerstkaart ontwerpje, en heb nog niet eens van 1 shoot waar voor mijn geld, omdat er geen enkele afdruk bij zit..

Dus ik ben gewoon 35 euro kwijt..

Marie, als je dit leest, je bent op de hoogte van dit topic, ik heb je de link gemaild, heb toch in ieder geval het fatsoen om je zaken netjes af te handelen..wij hebben jou ook met fatsoen behandeld, dacht ik zo..

Ik denk dat de FIOD dit een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel interessante zaak zal vinden......

Maris_Winner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:35

Brechtje schreef:
Curly85 heel vele mensen zijn betrouwbaar. Maris winner ken ik ook, fotograveert, is jurylid, doet zelf wedstrijden enz...

Ik schrijf bij de jury Knipoog

Maris_Winner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:37

Curly85 schreef:
uhm... ze is 15 en geen jurylid.......
maar ze heeft al foto's gemaakt van Ian zoals je kunt lezen.... en ik snap dat er meer mensen betrouwbaar zijn lijkt me nogal wiedes..... alleen ik WEET dat zij goede foto's maakt ik dordrecht vandaar dat ik haar aanraad omdat ik zelf goede ervaringen heb

Ik ben nu aan het sparen voor een analoge camera *wel met rolletje,maar zo leer je fotograferen,je wacht op het juiste moment*
Zodra ik die heb,kom ik zéker langs om die camera ook op Ian uit te proberen! Pling

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:34

Hmm dit lijkt een beetje op het gedoe met een bokker een paar maanden terug, die in juli/augustus een ban kreeg, en deze bokker is in september gekomen... kan ook toeval zijn, maar het zijn dezelfde type praktijken...

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 00:12

En dan nog wel te bedenken dat ik ook een shoot bij haar wou Boos!
Dan maar naar Hypofycus.... Knipoog

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:34

tobilover schreef:
En dan nog wel te bedenken dat ik ook een shoot bij haar wou Boos!
Dan maar naar Hypofycus.... Knipoog

ik vind Hypofocus geen mooie foto's maken ik vind ze te hard maar dat is mijn persoonlijke mening, wel is het zo dat zij zeker eerlijk is en dat je altijd je foto's krijgt en dat is bij die Quappa niet zo !!!