Pop-ups ik word er gek van...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sociolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:53

Ik heb pcies het zelfde probleem bedankt voor de site Marsje.
Het lijkt wel alsof ik een spamvirus heb.
Elke keer waneer ik explore op start dan krijg al weer een stuk of wat pop ups. heel iri!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:08

Cathelijne schreef:
Die heb ik wel. Maar (soms) pakt ie Javascrips niet. Weet alleen niet of dat aan FF ligt of aan een fout in de codering.

Een aantal javascripts werken simpelweg niet op Mozilla, oudere versies van IE of Opera. ( zie bv. www.dynamicdrive.com hier kun je dergelijke scriptjes vanaf halen. Hier wordt ook aangegeven op welke browser het script wel en niet werkt. Bij http://www.dynamicdrive.com/dynamicinde ... tmenu2.htm werkt bijvoorbeeld het javascriptmenu via je rechtermuisknop wel in IE maar niet in FF )

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:27

Menno schreef:
Een aantal javascripts werken simpelweg niet op Mozilla, oudere versies van IE of Opera.

That's what we call crappy programming Haha!

Dat het overgrote deel van de scriptscrappers suckie javascript gebruikt dat niet crossbrowser is kan mozilla niets aan doen Knipoog

Ik klan ook wel een script maken dat niet op IE werkt, dan is IE daarom nog niet slecht Tong uitsteken

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:44

Romkabouter schreef:
Ik klan ook wel een script maken dat niet op IE werkt, dan is IE daarom nog niet slecht Tong uitsteken

Gek genoeg heb ik dit regelmatig met een css. Dan ziet de site in Mozilla eruit zoals hij zou moeten zijn, maar in IE verspringt het eea... Scheve mond

Maar goed, even doorknutselen en het werkt op beide browsers zoals het hoort Lachen

Hetzelfde geldt voor een transparante .png. Deze geeft in IE een zwarte achtergrond ipv transparant, terwijl een .png "goedgekeurd" is door www.w3c.org ...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:50

Ja goed, maar IE suckt dan ook *LOL*

Tong uitsteken

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:52

Spread the word! Tong uitsteken

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:55

ik heb googletoolbar...
die werkt goed soms een beetje te goed Tong uitsteken

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:24

Op onze computer staat ook iets.... maar ik weet niet hoe het heet. En waar het vandaan komt... het stond er zomaar op Haha! .
Ik denk dat mijn vader of broertje ofzo dat heeft gedaan Knipoog .