Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Inderdaad RK.
Ik heb m'n profiel ook ingevuld, maar wat voor specifieke informatie staat er nou in?! Prive-informatie staat er echt niet in hoor...
Dus of je nou echt beter wie je voor je hebt als je mijn profiel bekijkt? Mwah, valt tegen denk ik.
runningkawa schreef:Maar daarom kun je het toch ook gerust invullen.
geen idee wat ze van mij nu echt weten na het zien van mijn profiel
Maar wel genoeg naar mijn idee dat je een beetje weet met wie je nu bokt.
vikki schreef:Wat staat er eigenlijk in mijn profiel...Ik geloof dat ik die ooit leeg heb gehaald met het idee een keer een leuk pofiel aan te maken... maar ben nooit meer in mijn eigen profiel geweest... wegens chronisch gebrek aan tijd.
Mijn voornaam en woonplaats staan er wel in, voldoet dat voor de ts?
Natasha schreef:dat is dan jouw keuze maar dan moet je ook niet klagen over de consequenties en al helemaal niet eisen dat een ander zich maar moet aanpassen omdat jij die keuze gemaakt hebt.SP nee, ik kan mijn werk en prive niet gescheiden houden, daar ik alleen maar met mijn werk, de paarden, en dus Bokt bezig ben.![]()
SuperPepeijn schreef:dat is dan jouw keuze maar dan moet je ook niet klagen over de consequenties en al helemaal niet eisen dat een ander zich maar moet aanpassen omdat jij die keuze gemaakt hebt.
gijsenkim schreef:Ik vind het wel irritant, de 2 berichtenhebbers die iemand totaal de grond in boren! net zoals in Natas haar geval, dat was gisterenavond helemaal niet luek, vooral omdat ze even hakken naar natas, maar zichzelf niet durven bloot te geven......... banwaardig!
AnneOmie schreef:Helemaal mee eens! Ik heb nu zelf toevallig ook zoiets aan de hand en ik denk dat ik die persoon wel zal moeten kennen maar haar profiel is helemaal leeg. Het eerste bericht was dan ook in het desbetreffende toppic en verder nergens op gereageerd. Ik denk dat sommige mensen speciaal op bokt komen omdat ze misschien weten over een toppic en dan even lekker hun gal komen spuwen. Nee vind dat niet eerlijk
Katja schreef:Ik vind het niet nodig dat iemand een compleet profiel aanmaakt maar wat wel prettig is voor iedereen is als je gewoon wat achtergrond info erin hebt staan en je leeftijd.
Op die manier kun je anoniem blijven maar weten anderen wel een beetje waar je vandaan komt in een discussie.
Natasha schreef:Ik vind het ook erg vreemd, dat mensen van alles durven zeggen over iemand, van achter hun pc, maar niet IRL of per tel/meeten.