Moet een discuserend Bokker zijn profiel invullen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:19

Ik vind het wel irritant, de 2 berichtenhebbers die iemand totaal de grond in boren! net zoals in Natas haar geval, dat was gisterenavond helemaal niet luek, vooral omdat ze even hakken naar natas, maar zichzelf niet durven bloot te geven......... banwaardig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:24

Margreet schreef:
Inderdaad RK.
Ik heb m'n profiel ook ingevuld, maar wat voor specifieke informatie staat er nou in?! Prive-informatie staat er echt niet in hoor...
Dus of je nou echt beter wie je voor je hebt als je mijn profiel bekijkt? Mwah, valt tegen denk ik.

Maar daarom kun je het toch ook gerust invullen.

geen idee wat ze van mij nu echt weten na het zien van mijn profiel
Maar wel genoeg naar mijn idee dat je een beetje weet met wie je nu bokt.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 21:03

runningkawa schreef:
Maar daarom kun je het toch ook gerust invullen.

geen idee wat ze van mij nu echt weten na het zien van mijn profiel
Maar wel genoeg naar mijn idee dat je een beetje weet met wie je nu bokt.

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

RK hier ben ik het dus helemaal mee eens.

SP nee, ik kan mijn werk en prive niet gescheiden houden, daar ik alleen maar met mijn werk, de paarden, en dus Bokt bezig ben. Haha!

Ik zou mezelf verloochenen als ik mijn profiel niet in heb gevuld, als degene wie ik ben.

Fotos van jezelf, daarover heb ik het niet, om die in je profiel te zetten.

Maar een klein beetje info, zodat je een beetje weet met wie je dicuseert, is fijn.

Ik vind het ook erg vreemd, dat mensen van alles durven zeggen over iemand, van achter hun pc, maar niet IRL of per tel/meeten.

Ook heb ik met een Bokker eens een grote discussie gehad, en NA een goed telefoongesprek kwamen we er beiden achter, dat geschreven teksten anders over kunnen komen als dat ze bedoeld waren.
We zijn nu goede kenissen.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 21:43

vikki schreef:
Wat staat er eigenlijk in mijn profiel... Bloos! Ik geloof dat ik die ooit leeg heb gehaald met het idee een keer een leuk pofiel aan te maken... maar ben nooit meer in mijn eigen profiel geweest... wegens chronisch gebrek aan tijd. Haha! Mijn voornaam en woonplaats staan er wel in, voldoet dat voor de ts? Haha!

In jouw geval wel hoor! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:45

Natasha schreef:
SP nee, ik kan mijn werk en prive niet gescheiden houden, daar ik alleen maar met mijn werk, de paarden, en dus Bokt bezig ben. Haha!
dat is dan jouw keuze maar dan moet je ook niet klagen over de consequenties en al helemaal niet eisen dat een ander zich maar moet aanpassen omdat jij die keuze gemaakt hebt.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 21:50

SuperPepeijn schreef:
dat is dan jouw keuze maar dan moet je ook niet klagen over de consequenties en al helemaal niet eisen dat een ander zich maar moet aanpassen omdat jij die keuze gemaakt hebt.

Ik kan dit stukje niet volgen maar ik zal proberen te antwoorden navanhand ik DENK dat jij t bedoeld:

Mijn vraag is of t niet fijner zou zijn als iedereen die een ander in de zeik zet, daar openlijk over zou zijn.
Dus niet anoniem.

Met t invullen van een profiel heb je toch al een beetje een indruk.

En ik ben niet de enige die hier wel eens in de zeik wordt gezet, dus ik spreek niet alleen voor mezelf.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:53

Ik vind zelf best fijn als een bokker/bokster zijn/haar profiel invult, want dan heb ik zelf ook beetje de idee van hoe de bokker is Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:54

je wilt dus een indruk van iemand door wie je in de zeik genomen wordt. wat heb je daar aan precies? je bent evengoed in de zeik genomen, toch?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 22:04

SuperPepeijn schreef:
je wilt dus een indruk van iemand door wie je in de zeik genomen wordt. wat heb je daar aan precies? je bent evengoed in de zeik genomen, toch?

Maar dan wil ik wel graag weten door wie!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:24

ja dat weet ik inmiddels dat je dat wilt, maar waarom? welk nut dient het?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:25

SP, het lijkt me wel heel erg fijn om beetje informatie over de bokker te hebben.
Je weet tenminste tegen wie je eigenlijk praat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:28

Ik heb net ff gekeken waar Natasha het over heeft
En daar zou het zeker zo netjes zijn geweest als die mensen zich bekend hadden gemaakt.

Verder vind ik het ook fijn als ik in een profiel kan jijken om wat voor leeftijd het gaat en gewoon een beetje info over het type ruiter.
Dat vind ik soms wel fijner lezen of antwoorden.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 23:05

SuperPepeijn schreef:
ja dat weet ik inmiddels dat je dat wilt, maar waarom? welk nut dient het?

Dan kan ik proberen me in de persoon te verdiepen.
En/of het eventueel uitpraten.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 23:12

ik ben het er mee eens.

wat ze normaal niet zomaar zouden zeggen tege iemand, oordelen anders over via de pc.

vooral dat afkraken soms, en dan doorgaan en doorgaan is iri

maar er zijn ook leuke berichten OK dan! gellukkig.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 23:14

ik ben het er mee eens.

wat ze normaal niet zomaar zouden zeggen tege iemand, oordelen anders over via de pc.

vooral dat afkraken soms, en dan doorgaan en doorgaan is iri

maar er zijn ook leuke berichten OK dan! gellukkig.

heb de mijne wel ingevuld:d

zo krijg je reacties van als je haar profiel kijkt zie je wel dat ze weet waar ze mee besxigh is.

zie je wel dat ze kan springen ect, das wel zo handig dus Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 23:17

gijsenkim schreef:
Ik vind het wel irritant, de 2 berichtenhebbers die iemand totaal de grond in boren! net zoals in Natas haar geval, dat was gisterenavond helemaal niet luek, vooral omdat ze even hakken naar natas, maar zichzelf niet durven bloot te geven......... banwaardig!

Helemaal mee eens! Ik heb nu zelf toevallig ook zoiets aan de hand en ik denk dat ik die persoon wel zal moeten kennen maar haar profiel is helemaal leeg. Het eerste bericht was dan ook in het desbetreffende toppic en verder nergens op gereageerd. Ik denk dat sommige mensen speciaal op bokt komen omdat ze misschien weten over een toppic en dan even lekker hun gal komen spuwen. Nee vind dat niet eerlijk

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:10

Natasha schreef:
Dan kan ik proberen me in de persoon te verdiepen.
En/of het eventueel uitpraten.
daarvoor heb je toch geen profiel nodig?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:10

AnneOmie schreef:
Helemaal mee eens! Ik heb nu zelf toevallig ook zoiets aan de hand en ik denk dat ik die persoon wel zal moeten kennen maar haar profiel is helemaal leeg. Het eerste bericht was dan ook in het desbetreffende toppic en verder nergens op gereageerd. Ik denk dat sommige mensen speciaal op bokt komen omdat ze misschien weten over een toppic en dan even lekker hun gal komen spuwen. Nee vind dat niet eerlijk

niet eerlijk ook ja maar het verpest eerder de zweer. is helemaal niet nodig, Scheve mond maar ja.

zulke mensen kunnen beter weg blijven maar goed, voorkomen kun je het niet.

gellukkig zijn er nog postieve reacties en gezellige bokkers OK dan!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 00:22

SuperPepeijn schreef:
daarvoor heb je toch geen profiel nodig?

Nee.
Maar als er niets staat ingevuld, en ze reageren niet op PBs, weet je dus niet met wie je te maken hebt.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:23

Ik vind het niet nodig dat iemand een compleet profiel aanmaakt maar wat wel prettig is voor iedereen is als je gewoon wat achtergrond info erin hebt staan en je leeftijd.
Op die manier kun je anoniem blijven maar weten anderen wel een beetje waar je vandaan komt in een discussie.

In het geval van Natasha zijn het mensen die haar persoonlijk aanvallen en zich vervolgens niet bekend willen maken en dat is een beetje flauw vind ik.
Zeker als je een eigen bedrijf hebt waar je veel tijd aan besteed kan het je snel persoonljk raken.

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:33

Katja schreef:
Ik vind het niet nodig dat iemand een compleet profiel aanmaakt maar wat wel prettig is voor iedereen is als je gewoon wat achtergrond info erin hebt staan en je leeftijd.
Op die manier kun je anoniem blijven maar weten anderen wel een beetje waar je vandaan komt in een discussie.

Hier ben ik het helemaal mee eens OK dan! Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om iets meer te lezen over de persoon waarmee je aan het praten bent, maar een ingevuld profiel verplichten ben ik absoluut tegen. Mijn eigen profiel is ook heel simpel en er staan expres alleen maar neutrale foto's van Feyda in en niks van mezelf. Dat soort dingen (samen met telefoonnummers, mailadressen etc) zet ik namelijk liever niet open en bloot op internet waar de hele wereld het kan zien. Er staat zo wat mij betreft genoeg achtergrondinfo over mezelf in en als iemand verder iets wil weten zijn pb-tjes welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 11:15

Ik denk ook niet dat er bedoeld word dat je je adres telefoonnummer en pincode invult Tong uitsteken

Maar gewoon hoe oud je bent, wat voor (verzorg)paard je hebt
Simpelweg wat algemene info.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 11:24

ik ergerde me hier een tijdje terug dus ook dood aan. Dan lopen mensen echt in ieder topic wel te zeiken over iets, nou dan wil ik ook graag weten wie jij dan wel ben dat je het beter weet, Zeiken is namelijk erg makkelijk, het zelf beter doen niet.

ik vind je profiel niet invullen en wel zeiken een teken van flinke lafheid. en met profiele invullen bedoeln ik gewoon wie je ben hoe oud je ben wat algemeen info over j dieren enzo, ik hoe echt je pincode niet te weten of wat je s'nachts alleemaal uitspookt Tong uitsteken (om maar ff wat geks te noemen)

YetiKukcal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 11:47

[quote="Natasha"]Ik erger mij echt aan mensen die anoniem een ander in de zeik zetten, in mijn geval dus iemand met een bedrijf, die zijn brood moet verdienen in de paarden. Knipoog

Ben het helemaal met je eens. Waarom zowiezo iemand afzeiken? Laten wij hier op op Bokt elkaar met respect behandelen. Maar natuurlijk mag je wel je mening geven!

Ik zal eens kijken of ik mijn profiel wel helemaal heb ingevuld, maar dat is dan een kwestie van gemakzucht geweest.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 11:56

Natasha schreef:
Ik vind het ook erg vreemd, dat mensen van alles durven zeggen over iemand, van achter hun pc, maar niet IRL of per tel/meeten.

das heel kenmerkend en gebeurt heel veel, zelf door mensen die je als je goede vrienden beschouwd.

de lafste is vaak ook de makkelijkste weg en natuurlijk makkelijker te doen dan om met een omhoog geheven hoofd face to face de onenigheden uitspreken.

nu heb ik wat dat profiel betreft mij daar in t begin bij bokt ook wel schuldig aan gemaakt (weet je nog Bloos! ) maar uiteindelijk zet je jezelf dan stom voor pipo als er toch achter wordt gekomen wie je wel bent.

ik zou ook niet alle berichten te serieus nemen, ik bedoel het ECHTE leven speelt zich toch echt op straat ed af, en niet van achter een toetsenbord.

zijn mensen,lastig, hou de eer aan jezelf (al halen sommige het bloed onder je nagels vandaan) en geef ze de dikke midelvinger.

succes en kop op OK dan!