Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:hoezo? Ik heb mijn best gedaan, advies vragen over een zadel, wat een barrel zadel was omdat ik een kort zadel moet hebben, maarja, als je dan krijgt van goh, ga je barrelracen? (nu weet ik dat je persoon niet altijd serieus moet nemen) en als men begint te zemelen dat je beknibbelt op je zadel terwijl er een continental op ligt, heb ik gegeten en gedronken.
Voel me gewoon niet serieus genomen
Sylvia schreef:Je hebt mij niet horen zeggen dat jullie apart zijn, lees zelf regelmatig op WN terwijl ik engels rij. Plaats voor mijn part foto's in een topic op WN zoals voorheen op JH ook gebeurde, ik irriteer me aan topics waar 1 suffe link in staat er verder niets. En zoals ik al zei: wij mogen dat ook niet doen.
Sylvia schreef:En als de meesten van jullie ook op genoeg andere fora komen hoeven er ook niet van dergelijke verwijzinkjes te komen
Sugarmiss schreef:Er zullen ongetwijfeld meer WN'ers zijn die zich met enige regelmaat ergeren op WN. Maar het is nog steeds niet verplicht om er te komen, laat staan topics te openen en te lezen.
Persoonlijk snap ik niet waar men zich druk om maakt.
Bijv: iedereen is verplicht een autogordel te dragen, dat is door de overheid zo ingesteld. Toch zijn er mensen die daarvoor een ontheffing hebben. Door diezelfde overheid verleend.
Zou er ook een forum zijn waar men er daar tegen ageert ??