Dubbelposts op WN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:39

hoezo? Ik heb mijn best gedaan, advies vragen over een zadel, wat een barrel zadel was omdat ik een kort zadel moet hebben, maarja, als je dan krijgt van goh, ga je barrelracen? (nu weet ik dat je persoon niet altijd serieus moet nemen) en als men begint te zemelen dat je beknibbelt op je zadel terwijl er een continental op ligt, heb ik gegeten en gedronken.
Voel me gewoon niet serieus genomen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:45

Okee dit slaat dus op dat topic wat je op WN hebt staan...

Tsja, zulke dingen heb ik er niet meegemaakt, maar weet wel dat er idd
nog wellis gedold word met mensen...

Misschien een voorbeeld van Wrong place, wrong time?

Verder ga ik er niet op in, want dan word mijn bericht toch verwijderd, omdat
dit niks met de zogenaamde voordelen van WN te maken heeft!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:48

Als je een opmerking van 1 persoon die er om bekend staat 'dit soort opmerkingen Cool ' te maken zo erg aantrekt en je verder de serieuze reacties links laat liggen dan zit het probleem eerder bij jou dan bij de doorsnee WN'er.

Maar we dwalen af Schijnheilig

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:59

gaat me niet om 1 persoon SM....
Anyway, we dwalen idd af, maarja, van het een komt het ander he

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:23

stef schreef:
hoezo? Ik heb mijn best gedaan, advies vragen over een zadel, wat een barrel zadel was omdat ik een kort zadel moet hebben, maarja, als je dan krijgt van goh, ga je barrelracen? (nu weet ik dat je persoon niet altijd serieus moet nemen) en als men begint te zemelen dat je beknibbelt op je zadel terwijl er een continental op ligt, heb ik gegeten en gedronken.
Voel me gewoon niet serieus genomen

Of snel op je teentjes getrapt!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 17:14

Chantalleke schreef:
:?
En dit dan!!

Lees even Chantal... Ik zeg dat ik er mee kan leven maar dat ik het in zeker opzich niet fair vind. Ik ga er daarom ook niet op door maar geef als voorbeeld foto-topics...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 17:20

Ik zie trouwens een hoop 'ja maar het zakt zo snel weg naar de 2e pagina'. Waarom zetten jullie dan niet gewoon een linkje in het onderschrift?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:36

Omdat niet iedereen ernaar kijkt, Sylvia Knipoog

Ik denk dat er gewoon teveel mensen zijn die van een mug een olifant maken, zoals jij, Sylvia Knipoog Life just isn't fair, deal with it Tong uitsteken Veel van de WN-ers komen alleen op WN, wij moeten onze foto's ook gewoon op HAW en ITP plaatsen, maar mogen wel een linkje plaatsen op ons forum om onze medeWN-ers op ons topic te wijzen. Zovaak plaatsen we geen foto's.

Verkoopadvertenties van WN-ers (met voornamelijk westernspul) verdwijnen in de overvloed van Engelse dressuurspullen, die zijn bijna niet terug te vinden. We plaatsen een linkje op het WN forum om andere Wn-ers op deze advertentie te wijzen. We plaatsen een link op een forum waar nagenoeg alleen mensen komen die ook nog weleens belang zouden kunnen hebben bij wat er te koop wordt aangeboden.

Als iedereen ons "westernvolk" zo apart vindt, kom er dan gewoon niet Knipoog Wij vinden van niet en de meesten van ons komen ook op genoeg andere fora, maar daar hoor je niemand over.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 18:42

Je hebt mij niet horen zeggen dat jullie apart zijn, lees zelf regelmatig op WN terwijl ik engels rij. Plaats voor mijn part foto's in een topic op WN zoals voorheen op JH ook gebeurde, ik irriteer me aan topics waar 1 suffe link in staat er verder niets. En zoals ik al zei: wij mogen dat ook niet doen.

Het verkoopverhaal gaat trouwens ook niet meer helemaal op aangezien topics op EA niet meer omhooggeschopt kunnen worden. Alles blijft dus op tijd en datum van plaatsing gerangschikt.

En als de meesten van jullie ook op genoeg andere fora komen hoeven er ook niet van dergelijke verwijzinkjes te komen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:55

Sylvia schreef:
Je hebt mij niet horen zeggen dat jullie apart zijn, lees zelf regelmatig op WN terwijl ik engels rij. Plaats voor mijn part foto's in een topic op WN zoals voorheen op JH ook gebeurde, ik irriteer me aan topics waar 1 suffe link in staat er verder niets. En zoals ik al zei: wij mogen dat ook niet doen.

Dat mogen jullie wel, probeer maar is uit!!!
Als jij ergens een link zet, word het topic gesloten, precies wat er ook op
WN gebeurd...

En nee, niet de foto's ook in een topic op WN, want dan krijg je nog meer
van die muggenzifters die weer vinden dat we ons helemaal afzonderen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:56

Sylvia schreef:
En als de meesten van jullie ook op genoeg andere fora komen hoeven er ook niet van dergelijke verwijzinkjes te komen

Ook dit zie je in mijn ogen fout, want je zou maar een dag niet online zijn..
Dan is het WN topic op HAW alweer naar pagina verweg...

Op WN komen niet elke dag tig nieuwe topics, dus kun je daar de link vinden!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:58

Maar dat geldt toch voor iedereen Verward
Zodra er niet gereageerd wordt zakken die topics weg, zo simpel is het nou eenmaal Ach gut Vriendjes zijn?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:02

Ja, maar dat is weer een verschil...
Jullie zijn met 10.00 man in de meerderheid.

Als jullie een topic op HAW zien, kunnen jullie reageren, want jullie weten
hoe het eruit hoort te zien enz.
Wij (dan met name over mezelf!) heb die kunst niet, dus het enige wat ik
heb et vertellen: Ja leuk...

Zulke berichten plaats ik niet, dus plaats ik niks bij zo'n topic.

Zo zullen jullie ook wel reageren op de WN topics, maar omdat jullie met
zn zovelen zijn, en zo weinig WN ruiters, zakt een topic 10x zo snel.

Ik al zelf nl nooit kritiek op iets kunnen geven wat ik zelf niet ken!
Misschien jullie wel, dat vind ik dom, maar dat is mijn mening, maar tsja
zo is mijn kjik erop.
En meerdere ook, anders mocht het niet van Bart!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:17

Ik rijd geen western, maar loop wel op een westernstal hoor. Dus ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt Verward

En Ja, het kan ook hoor: een westernpersoon die zich ergert aan WN hier op bokt. En daarin ben ik niet de enige weet ik.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:29

Er zullen ongetwijfeld meer WN'ers zijn die zich met enige regelmaat ergeren op WN. Maar het is nog steeds niet verplicht om er te komen, laat staan topics te openen en te lezen.
Persoonlijk snap ik niet waar men zich druk om maakt.
Bijv: iedereen is verplicht een autogordel te dragen, dat is door de overheid zo ingesteld. Toch zijn er mensen die daarvoor een ontheffing hebben. Door diezelfde overheid verleend.
Zou er ook een forum zijn waar men er daar tegen ageert ?? Lachen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:35

Sugarmiss schreef:
Er zullen ongetwijfeld meer WN'ers zijn die zich met enige regelmaat ergeren op WN. Maar het is nog steeds niet verplicht om er te komen, laat staan topics te openen en te lezen.
Persoonlijk snap ik niet waar men zich druk om maakt.
Bijv: iedereen is verplicht een autogordel te dragen, dat is door de overheid zo ingesteld. Toch zijn er mensen die daarvoor een ontheffing hebben. Door diezelfde overheid verleend.
Zou er ook een forum zijn waar men er daar tegen ageert ?? Lachen

Haha!

Oh, Sorry Ludo, ik nam gewoon aan dat je een engelse ruiter was.
Sorry daarvoor.
Met jullie bedoel ik dus de dressuurruiters, en jij neit erbij Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:05

Sylvia schreef:
Ik zie trouwens een hoop 'ja maar het zakt zo snel weg naar de 2e pagina'. Waarom zetten jullie dan niet gewoon een linkje in het onderschrift?

Omdat ik dat de achterlijkste manier vind om een topic aan de orde brengen. Irritant trouwens ook!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:07

Maar er zijn er vier die er een probleem mee hebben van de 19210 gebruikers! Maak je dan niet een beetje van een mug een olifant.

Of start een eigen forum met eigen regels.

Neem het leven niet te serieus,
Leven is al levenslang

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:39

ook al zet ik een link op WN naar een HAW topic, krijg ik niet ineens veel reacties van westernsers dus tja...

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:49

*steekt vinger op *

Dus als je ondergesneeuwd word als groep mag je meer dingen?

Tsja,er zijn ook een aantal draver mensen hier.Ik geloof dat wij ook niet veel toe te voegen hebben aan WN OF engelse rijstijl.Mogen wij ook een apart hoekje?

Zo zijn er denk ik wel meer takken van sport die vinden dat ze er niet helemaal precies tussen horen,maar dat geeft toch niet Lachen !Is dit nu de enige reden dat WN meer rechten heeft?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:54

Volgens mij vallen de draver-mensen onder het kopje 'mennen' en daar is deels UZ voor Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:55

En DAT is het punt Tong uitsteken ....want wij zijn dus even verschillend van de menners als van de WN'ers verschillen van de Engelse ruiters Knipoog

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:56

Dus wanneer ben je dan 'verschillend' genoeg om meer rechten te krijgen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:58

Ik vind dravers absoluut weer niet bij menners passen, twee totaal verschillende dingen, er zijn wel overeenkomsten, maar lang niet zo sterk hoor... Als je zo gaat denken, dan moet er ook een apart forum voor Dressuurders komen, en een apart forum voor Springers, en ga zo maar door en door en door...

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:03

Ja ben ik met je eens Maya,ik WIL ook helemaal geen apart forum voor dravers hoor Haha! !Zo bedoel ik het niet,het is meer zo van: als WN'ers vinden dat ze dat als reden hebben voor meer rechten,waarom andere groepen dan niet,die minstens even verschillend zijn Lachen