af en toe vind ik dat iemand snel negatief reageerd, maar vaak reageren ze wel positief hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Waarom ik dan foto's plaats? Omdat ik trots ben op m'n paard en 'm graag aan anderen wil laten zien! 25 "leuk paard" reacties strelen mijn ego best wel hoor
Karin schreef:Tja, puur een constatering dan. Maar mag je dan niet iets constateren?
Ik vind ook dat het geen afkraken moet worden. Maar dat heb ik hierboven al gezegd.
Ludora schreef:Ik denk eerder dat het zo is dat mensen die zo veel commentaar moeten geven onzeker zijn en door met een grote mond hun onzekerheid willen verbergen. Ook denk ik idd dat het helft van de mensen het commentaar niet als vervelend ervaren. Maar het is jammer vindt ik dat er zo naar elkaar toe geschreven moet worden.....
Zwijgen is Goud......
Naomi21 schreef:En naja, als we hier gaan zwijgen wordt bokt ook niet gezelliger![]()
Zoals boven al een aantal x gezegd: maak iets positiefs van kritiek en lees gewoon lekker over de zeikreacties heen!
Als een topic echt ongezellig wordt, maak je gebruik van de TeMknop!
Zeker heb je gelijk dat sommige topics helemaal verziekt worden maar er zijn toch ook nog een hoop leuke?
Rotte appels heb je altijd wel, zowel op Bokt als in t dagelijks leven... tis maar net wat je ermee doet...
Apple schreef:Ik heb ook niet gestemd in de poll.
Zou het ook kunnen zijn het regelmatig jongere bokkers zijn die vaak dergelijk commentaar geven als 'je tenen steken naar buiten', 'waarom rij je met sporen?', 'waarom geen sperriem'?
Misschien omdat zij in hun les continue dergelijke dingen horen van hun instructeur en daardoor er zelf ook opletten.
Terwijl mensen die wat ouder zijn meer kijken naar 'ziet het paard er vrolijk uit' en 'is dit een veilige situatie'.
Maw, samengevat: zou het kunnen zijn dat je van de jongere bokkers meer 'houding en spullen commentaar' krijgt en van de meer ervaren bokkers commentaar als het echt niet veilig is (springen zonder cap met gympies over een hindernis gemaakt van stoelen bijvoorbeeld).
Het is maar een idee.