:wave: profiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:14

De reden voor mijn vraag is nl dat we op kantoor sinds kort ook optische muizen hebben en de coating van onze muismatjes niet goed is (verkeerd materiaal) waardoor dat lampje naar alle kanten uitwaaierd ipv netjes 'onder' de muis te blijven. En datzelfde heb je met donkere materialen of korrelif materiaal. Een muis die de andere kant uit gaat hoeft dus niet meteen een hacker te betekenen.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 20:50

maar wij hebben geen muismat oid,
en dit doet ie pas sinds kort,
en heb ook voor de rest alle rede om te denken dat het een hacker is,
aangezien ons dataverbruik telkens veel te hoog is, terwijl niet eens kazaa oid meer hebben en ik niets download of binnenhaal, mijn zussen zitten er bijna nooit op, dus die ook niet, luister geen radio op de comp, en toch schiet het dataverbruik telkens omhoog, dus ik denk dat er iemand via onze comp download

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:09

Heb ook optische muis en als ik die optil gaat de cursor op de beeld naar een hoek. Maar niet als ik hem gewoon op de muismat leg.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:05

Dan toch maar 's aan de firewall als je die nog niet hebt (sygate heeft een goede). En anders 's goed de logs en instellingen bekijken wat je firewall zoal doorlaat.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:02

ik heb een gewone muis en die doet af en toe ook door het beeld.. erg vaag..

Over je database.. als je AD AWARE op je pc heb .. dan kan je binnengedrongen bestanden ( wat je niet ziet ) sommige site brengen hun geheugen onder op jou pc en je opc wordt traag.. dat gebeurt zo vaak..
Nu ik dit programma heb scan ik hem elke dag.. en elek dag haal ik er zeker 45 vanaf!
dus moetje na gaan.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:13

Ad aware haalt niet alle spyware van je computer overigens, tenminste, de gratis versie niet, we hebben nu de volledige gekocht, maar nog geen resultaten (in negatieve zin, nog niets dat ie heeft overgeslagen).

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:51

Yessy schreef:
Ad aware haalt niet alle spyware van je computer overigens, tenminste, de gratis versie niet, we hebben nu de volledige gekocht, maar nog geen resultaten (in negatieve zin, nog niets dat ie heeft overgeslagen).

ik heb de gekochte versie.. en ik vind het super!~!!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 10:43

Ik heb ook weleens zoiets raars gehad! Toen werd, bij het opslaan, het profiel van mij "gemixt" met het profiel van mijn vriendin. Haar Persoonlijke info en paardeninfo waren ineens helemaal leeg, en ze kreeg de postcode, beroep, geboortedatum, e.d. van mij. Heeel vaag...

Sindsdien maak ik altijd een backup.

Tja en als je bang bent om gehackt te worden. FF een virusscanner en firewall nemen (Avast en ZoneAlarm o.i.d.). Al je belangrijke wachtwoorden en geheime vragen (!) regelmatig veranderen, en geen namen gebruiken die iets met je te maken hebben.
En als je nou bang bent dat die bewegende cursor een hacker is, gooi je modem ff uit, of trek de internetkabel uit je PC als het gebeurt. Als het een hacker is, hoort het te stoppen. Knipoog