Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Als je hem echt zelf gemaakt vind ik het eigenlijk niet kunnen, maar als je gewoon een internet-plaatje ergens vandaan hebt en die hebt vekleind zie ik het probleem niet zo, moet je maar een eigen maken
Yessy schreef:Als je hem echt zelf gemaakt vind ik het eigenlijk niet kunnen, maar als je gewoon een internet-plaatje ergens vandaan hebt en die hebt vekleind zie ik het probleem niet zo, moet je maar een eigen maken
Alane schreef:en die zelf heeft verkleind... dan is het jouw plaatje, jouw ava, ke eigenste Its-me-plaatje en van niemand anders.
Ik heb er maanden over gedaan om een kaaskopopdekop te vinden en die is van mij .. ik heb hem gevonden, verkleind er aan gewerkt enz. En niemand komt er aan mijn kaaskopopdekop![]()
.
Citaat:Wat is auteursrecht en hoe krijgt u dat.
Dit is eigenlijk heel eenvoudig, als u een tekst heeft geschreven, een afbeelding heeft gemaakt of een foto heeft genomen dan heeft u daarover zeggenschap. Anderen mogen er niet zomaar mee doen wat ze willen en dat is geregeld in de Auteurswet. Wat u gemaakt heeft mag niet zonder uw toestemming gebruikt worden op andere internet pagina's of in enige andere vorm openbaar gemaakt worden.
Sammie schreef:Dat je een copyrighted afbleeding als avatar gebruikt vind ik tot daar aan toe, maar jouw "zelf gemaakte" avatar heb ik drie jaar geleden ook al op internet zien staan alleen dan met als artiest een man genaamd Steve Read.Look a likes, een eenhoorn in een plaatje..? Ja er zijn zat plaatjes met een eenhoorn erin, maar de mijne zelf ben ik toch nog niet tegen gekomen.
Guinevere schreef:Dat je een copyrighted afbleeding als avatar gebruikt vind ik tot daar aan toe, maar jouw "zelf gemaakte" avatar heb ik drie jaar geleden ook al op internet zien staan alleen dan met als artiest een man genaamd Steve Read.
Sammie schreef::? Toch echt zelf gemaakt . Leuk al die sarcastische opmerkingen