Éen centraal msn topic...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 21:49

Eén msn-topic vind ik wel een goed idee, zolang het maar echt bij 1 blijft.

Misschien zou het een idee kunnen zijn op HK. Jammer voor de mensen die niet genoeg posts hebben, maar een andere plek zou ik niet zo snel weten Bloos

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 21:51

als een hond niet op de bank mag liggen, geef het hem een plek waar die wel lekker zacht en fijn terecht kan...

als een groep hangjongere niet in het centrum mag, geef het een plek waar het wel kan hangen...

als bokkers niet over msn mogen praten geef het 1 plek waar het wel is toegestaan!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:34

als het bij 1 centraal topic idd blijft vind ik het een goed idee

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:12

Vind het wel een goed idee Lachen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:59

Shiloh schreef:
naaltje jij hebt duidelijk niet begrepen wat ik bedoelde te zeggen...

wat ik bedoelde te zeggen is dat msn gewoon een topic kan zijn waar mensen over willen discussiëren maar dat is niet toegestaan. omdat men niet 10.000 msn topics wil, logisch, maar waarom dan niet 1 toestaan ipv onzinnig en hartnekkig alle msn topics blijven sluiten... die toch altijd wel weer terug zullen blijven komen! 1 keer msn plat, en er staan zo op de verschillende fora al 4 msn topics die weer gesloten moeten worden...

het antwoord is dan, omdat dit een paardenforum is en geen msn forum... maar is het dan wel een algemeen forum? of wel een kippenhok forum? of wel een jeugdhonk forum? nee... het is een paardenforum, en waarom die dingen dan wel, en waarom 1 centraal msn topic niet. Het lijkt mij gewoon veel handiger... zodat mensen gewoon weten waar ze met hun vragen opmerkingen etc over msn terecht kunnen... ipv tegen de regels in toch maar een topic openen wat weer gesloten gaat worden...

Ik snap het wel hoor! en mijn opmerking over msn beta 7.0 was voor de volledigheid Knipoog
Maar als je voor msn een topic maakt dan moet er ook een voor dat en dan wil die er een voor dat, ja dan wil ik ook een papegaaientopic, hoef ik nietmeer tussen bokt en dierennatuur te switchen...Ik snap waarom je liever een sticky oid over msn wil, maar op een gegeven moment stopt het niet meer! En denk je dat die mensen alle vragen over msn dan in die sticky zetten? Er blijven er altijd die het daar niet inzetten zodat het beter opvalt oid

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:18

maar naaltje als je me begrepen hebt, hoe kan het dan zijn dat je zegt dat je het met me eens bent en dat ik vervolgens pleit voor het starten van zo'n topic... en jij daar tegen bent, dan kunnen we het toch niet met elkaar eens zijn Verward

iedereen weet dat msn topics verboden zijn. En toch worden ze geplaatst...
onder het motto van: "Ik weet dat msn topics niet mogen maar ik moet toch echt even weten of ik de enige ben die er niet op kan hoor" Dat soort dignen kunnen dan allemaal bij elkaar in 1 topic en is het gezeur rond verboden msn topics over. Ik denk dat als dat centrale msn topic duidelijk is dat het aantal illegale msn topics drastisch achteruit zal gaan.

En ok, mensen blijven strooien met, dit is een paardenforum etc. Maar ik denk dat dat niet helemaal meer opgaat. Tuurlijk is het een paardenforum, maar ook een gewoon forum dat hoofdzakelijk met paardrijden temaken heeft. Ik denk dat je met 1 centraal topic 90% van de illegale topics uitschakeld omdat mensen dan weten waar ze zijn moeten. Ik denk dat het argument paardenforum niet helemaal meer opgaat...

want dan kun je de hondenliefhebbers ook naar een hondenforum sturen ipv naar beestenboel op bokt, en dan kun je jeugd naar een of ander jeugdforum sturen ipv naar jeugdhonk en hetzelfde geld voor alle andere niet-paardenfora.