Misschien zou het een idee kunnen zijn op HK. Jammer voor de mensen die niet genoeg posts hebben, maar een andere plek zou ik niet zo snel weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:naaltje jij hebt duidelijk niet begrepen wat ik bedoelde te zeggen...
wat ik bedoelde te zeggen is dat msn gewoon een topic kan zijn waar mensen over willen discussiëren maar dat is niet toegestaan. omdat men niet 10.000 msn topics wil, logisch, maar waarom dan niet 1 toestaan ipv onzinnig en hartnekkig alle msn topics blijven sluiten... die toch altijd wel weer terug zullen blijven komen! 1 keer msn plat, en er staan zo op de verschillende fora al 4 msn topics die weer gesloten moeten worden...
het antwoord is dan, omdat dit een paardenforum is en geen msn forum... maar is het dan wel een algemeen forum? of wel een kippenhok forum? of wel een jeugdhonk forum? nee... het is een paardenforum, en waarom die dingen dan wel, en waarom 1 centraal msn topic niet. Het lijkt mij gewoon veel handiger... zodat mensen gewoon weten waar ze met hun vragen opmerkingen etc over msn terecht kunnen... ipv tegen de regels in toch maar een topic openen wat weer gesloten gaat worden...