Durf jij nog wel een topic te openen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:48

Als ik behoefte heb aan een nieuw topic open ik die gewoon
Maar ik post niet zoveel in het paardengedeelte, dus ik ben ook niet bang voor slofdiscussies enzo Knipoog

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:34

Ik heb ook ongeveer hetzelfde als Misser, meestal zijn mijn topics neutraal en RTproblemen los ik met mijn instructrice op.

Of ik ze durf plaatsen? Hangt ervanaf, "hoi ik heb een superuitvinding gevonden. Ik gooi mijn teugels eraf en ik doe een slof om en die houd ik goed kort en mooi dat mijn paard dan loopt alleen krijgt ie zijn achterhand er niet onder iemand tips"
"Ik heb een tweejarige die ik ga inrijden iemand tips en nee les heb ik niet nodig ik weet wat ik doe ik heb een 20-jarige wilde verzorpony gehad "

nee zoiets niet dus Haha! . Maar als ik nu gewoon een paard wil inrijden en ik heb wat tips nodig zal ik het gerust vragen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 09:38

DePennyBitch schreef:
Voor wie nu over mij heen wil vallen: kom maar kom maar kom maar.....

Ik ga niet over je heen vallen. Ik ben het eigenlijk wel 100% met je eens (zie zo'n Bitch ben je nog niet Tong uitsteken )

Ik vraag me zowiezo af bij sommige mensen waarom hun hele leven van Bokt blijkt af te hangen.
Daarbij zie ik 'topics' voorbij komen over dingen ...........dan zit ik met met mond open achter de p.c. Het hele leven ligt open en bloot op I-net.

Maar goed, ieder zijn ding. Verward

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:41

Ik durf wel topic te plaatsen.
Ik doe het altijd zelden,alleen als ik iets moet weten waar ik echt niet uitkom.
Maar ik vind het leuker om op topic's van andere te reageren.
Ik trek me er eigelijk toch niet zoveel van aan wat andere vinden als ik iets moet weten open ik gewoon een topic.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:53

ach we kennen het spreekwoord allemaal.
DE BESTE RUITERS STAAN AAN DE BAKRAND

open rustig wat, plaats ook nog weleens wat, geef me EIGEN mening, laat iedereen in zijn waarde, als zij dat bij mij ook maar doen. Rijfoto komen binnenkort ook wel een keer, weet al wat er gezegt worden, je heb een houding van een vrijtijds ruiter, ha laat ik dat nu zijn

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:50

Ik open wat als ik dat wil
als ik dingen wil weten vraag ik het gewoon ookal zijn het zulke rare vragen ik stel het gewoon. Luister goed naar de adbiezen en ze helpen altijd

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:43

ik open ook gewoon een topic als ik dat wil.
Als mensen bot regeren is dat jammer maar er staan vaak heel nuttige tips in.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:48

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:15

oh er zijn al veel niet zo lieve topics geweest over Phar hoor Haha! en ik deins er nog steeds niet voor terug om een nieuw te openen

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:11

Ik zal nooit mijn persoonlijke problemen/leven op het internet gooien... Ten eerste omdat er andere mensen zijn waar ik mee kan praten, en ten tweede omdat er ook mensen uit mijn omgeving op bokt mee lezen, en ik niet het risico wil lopen dat het bij de verkeerde personen terecht komt...

Verder ben ik niet bang om mijn mening te geven...
De negatieve sfeer van bokt vind ik de laatste tijd trouwens wel mee vallen... Lachen