Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammm schreef:Ik erger me vooral aan de bokkers met eigen paarden die belachelijk kleinerend reageren als iemand een foto van haar en haar pony plaatst. Want o jee! Het beestje loopt nog geen M-dressuur!Schandalog toch?! Overigens word ik ook niet goed van dat gezeur over maneges altijd. Maarja, dat is bokt he. Een slechte manege gezien? Dan zijn direct alle maneges slecht.
Maar ik blijf er gewoon om plaatsen hoor, die mensen met dat enorme eigendunk en die gedachtes, daar krijg je dat toch niet weer bij uit het hoofd. En laat ze lekker, als zij daar lol in hebben.
Maaike schreef:ja hoor waarom niet. Reacties krijg ik toch nietWie gaat er immers reageren op iemand van 20 die op een fjord rijdt die niet aan de teugel loopt??
XoNo schreef:Ik post eigenlijk nagenoeg nooit geen foto's meer. Ja, zo af en toe wat op crea-bea, maar niet van mijn paard of rijfoto's oid. Waarom niet? Omdat ik het een hele toestand vind.Het uploaden, het berichtje schrijven enz. Afgezien van de cap voldoe ik verder ook aan de bokt-fotoregels
Verder word ik gek van mensen die constant stom advies geven. Zien ze een paar foto's van een paardje, die overigens voor geen meter loopt en dan gaan ze advies geven op haar houding!? Of mensen die overal neerzetten dat het paard wel 'wat op de voorhand' loopt...terwijl dat dan juist helemaal niet zo is.
Als je ergens geen verstand van hebt, zeg er dan niets over!