liza van loon schreef:Wel logisch dat HK niet meetelt, het voegt niet echt iets nuttigs toe aan dit forum. Het is alleen erg gezellig Is gezelligheid niet nuttig dan??
Gezelligheid is zelfs héééél erg nuttig !! maar dat wil nog niet zeggen dat het voor anderen iets toevoegt aan dit forum
lageveld schreef:Gezelligheid is zelfs héééél erg nuttig !! maar dat wil nog niet zeggen dat het voor anderen iets toevoegt aan dit forum tuurlijk wel, dan zien ze dat je neit een brompot bent
lageveld schreef:Gezelligheid is zelfs héééél erg nuttig !! maar dat wil nog niet zeggen dat het voor anderen iets toevoegt aan dit forum Ehm..... wèlke andere gebruikers?Kijk voor de aardigheid eens naar de uitkomsten van deze poll?[FZ] Wat vinden jullie het leukste topic????(TS bedoelt 'forums' op bokt.)
Ik vind het wel logisch dat het er niet bij hoort, anders heeft iedereen zo 3000 berichten (voorbeeld)
abigaillover schreef:Ik vind het wel logisch dat het er niet bij hoort, anders heeft iedereen zo 3000 berichten (voorbeeld)+ 0 tis idd logisch, maar een aparte teller vind ik makkelijk
ach ik zit er niet zo vaak op en als ik erop zit is het niet lang, daarom gaat het ook niet hard vergeleken met jullie
Ilkkah schreef:+ 0 tis idd logisch, maar een aparte teller vind ik makkelijk Jij wel +0 (okay ik ook )Maar een aparte teller hoeft nirt, dat kun je toch gewoon via je profiel zien, beetje moeite mag ook wel
liza van loon schreef:Jij wel +0 (okay ik ook )Maar een aparte teller hoeft nirt, dat kun je toch gewoon via je profiel zien, beetje moeite mag ook wel of gewoon op je berichten klikkenmaar ik ben daar te lui voor
880 berichten inclusief HK. Nu staat mijn berichtenteller op 547. ik moet maar weer eens fanatieker gaan bokken!
Ilkkah schreef:30071 resultaten gevondenvalt weer mee, dacht dat het wel meer zou zijn inmiddels Hoeveel procent daarvan is VV?
SdaphneS, heb jij nog nooit van het edit knopje gehoord?! vervelend als je telkens zo op elkaar reageert