En tussen afzeiken en kritiek geven zit bij mij een heel verschil, alleen bij de TS vaak niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Doel je daarbij op mijn bericht lovely?
Citaat:En tussen afzeiken en kritiek geven zit bij mij een heel verschil, alleen bij de TS vaak niet
Lovely schreef:Als je bang bent om bezeerd te worden heb je op een forum niets te zoeken. Niet als persoon die de topics start en ook niet als persoon die op topics reageert. En ik weet van mezelf dat ik best wel direct kan overkomen, maar hou persoonlijk niet van om de hete brij heendraaien. Het formuleren van kritiek in een wat mooier jasje heeft toch vaak als gevolg dat het niet aankomt, of anders aankomt dan bedoelt is. En dat schiet dan ook weer zijn doel voorbij.Er zijn hier op bokt genoeg mensen die hun mening neerkwakken zonder erbij na te denken dat ze iemand ermee neer halen als secundair effect van hun boodschap.
runningkawa schreef:Maar een bekende bokker wil toch niet zijn dat je denk dingen beter te weten als een ander?
Advies/kritiek of andere mening hebben betekend dat toch ook niet?
Of en ik nu blonT
stef schreef:Bokker 4 begint met dat bokker 3 een meeloper van bokker 2 is
runningkawa schreef:Als minder bekende bokker het werkelijk met BB een is, mogen deze dat zeker zeggen.
waarom niet.
Maar niet er achteraan hobbelen omdat het een BB heeft het gezegt.
Lekker zeggen wat jouw mening is, is toch veel leuker.
Ook veel leerzamer, want iedereen kan van elkaar leren.
Maar dan idd wel onderbouwd.