"bekeken" weg bij TeM?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:28

Gwen schreef:
Ik heb echt nog nooit gezien dat er een reactie wordt gegeven door mods . Meestal druk ik op de TeM-knop, van "nou ja, bij deze heb ik het gemeld en ze moeten zelf maar kijken of ze er iets mee doen" en dan vergeet ik het verder *LOL* .

Ik heb tot nu toe pas 5 keer getemd( of 6x?), maar bij alle meldingen staan reacties, en er is ook steeds actie ondernomen.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:11

Ik begin het vrij onhandig te vinden. Ik heb het gevoel alsof er (in elk geval op mijn meldingen Knipoog ) minder gereageerd wordt van sinds die streepjes er staan.

Vroeger, als je zag, geen reactie, maar wel al x aantal keer bekeken, kon je wel gokken dat er wat mee gedaan werd (dat het dus gezien werd). Nu weet je niet meer of er nu al naar gekeken is, of dat die over het hoofd gezien wordt. Kan je wel omhoog gaan schoppen, maar ik kan me voorstellen dat dat een hoop ergernis veroorzaakt bij de moddies (zo van: we zijn er mee beeheezig...!)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:16

In principe is het zo dat er niet over heen gekeken wordt. Als ik op TeM kijk, kijk ik niet alleen op de eerste pagina, maar ook op de tweede of er toevallig nog iets staat.
Natuurlijk kan het zijn dat er ergens iets tussendoor schiet, of dat er iets blijft staan voor een mod die op dat moment niet online is. Maar normaalgesproken wordt het vrij snel afgehandeld.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:45

Zien de mods wel hoevaak een tip bekeken is?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:38

Bij mij zijn ze in elk geval wel allemaal beantwoord en opgelost. Had het alleen nog nooit gezien... Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 08:57

Ik schup dit topic even omhoog... Mijn excuses alvast Knipoog

leentje schreef:
Ik begin het vrij onhandig te vinden. Ik heb het gevoel alsof er (in elk geval op mijn meldingen Knipoog ) minder gereageerd wordt van sinds die streepjes er staan.

Dit begin ik ondertussen ook te vinden. Vrij snel afgehandeld? Nou nee. Er staat er 1 open die er al 34 uur staat (O:)) en 1 van 12 uur geleden. Nog een aantal waar na 12 uur actie werd ondernomen... Dat er ipv bekeken een streepje staat, prima. Maar om er dan 12 uur, of nog langer! overheen te laten gaan... Scheve mond Dit is dus echt wat van de laatste tijd, voorheen werd er echt supersnel gereageerd...

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 09:26

Ik kan nu alleen even voor mezelf spreken, maar het verwijderen van het aantal bekeken, heeft niets veranderd in mijn "mod-gedrag".
Ik behandel de Tems nog net zo als voorheen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:22

Ik behandel denk ik nog meer tem's dan voor het streepje. Dan wilde ik nog wel eens naar een titel kijken en als ik dan het vermoeden had dat ik er niet uit zou komen klikte ik het niet aan om vragen over waarom er nog niets mee gedaan is te voorkomen.

We proberen snel te reageren maar soms hebben mods nog andere dingen te doen en pikken we vooral de belangrijkere tems eruit.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:53

Wat zijn dan de belangrijke TeM's voor jullie?
Scheldpartijen?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:34

Vooral topics die uit de hand dreigen te lopen of waar dat al gebeurt is.
Dat gaat toch voor dingen die verkeerd geplaatst zijn.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:48

Ok.Lachen