Hoe denken jullie over [RT]??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe denken jullie over [RT]??

Ja, leuk forum, ik leer er echt ontzettend veel van.
11 (20%)
Nee, het zijn alsmaar dezelfde vragen en daar heb ik wel een beetje genoeg van
19 (34%)
Nee, ik geloof dat de serieuze ruiters dat forum steeds meer links laten liggen
10 (18%)
Nee, het is teveel theorie en daar leer je eigenlijk niks van.
1 (1%)
Nee, het gaat toch altijd maar over slofteugels en sporen
7 (12%)
nee, je krijgt zelden een nuttig antwoord of je vraag wordt als belachelijk gekenmerkt.
7 (12%)

Totaal aantal stemmen: 55

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:48

Ik heb voor optie 2 gestemd. Verder heb ik ook weinig aan dat stukje van bokt, er word idd veel over les gezeurd, wat eigelijk ook logisch is, want hoe kun je een probleem oplossen via een computer. Haha! Maar omdat ik bijna alleen nog maar buiten rijd, loop ik dus ook niet meer tegen RTproblemen aan. Tong uitsteken Ik denk dat ik het niet zou missen als RT weggaat nee.
dat gezeur daar word je ook flauw van ik kan me niet herinneren de laatste keer dat ik daar heb gekeken.. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:55

gijsenkim schreef:
Ik schrijf ook altijd " neem les" omdat een hele berg mensen vinden dat ze te goed rijden om les te nemen, maar vervolgens wel met allerlei problemen op dit topic komen..........

uiteraard probeer ik ook tips mee te geven, het lastige is alleen dat het voor een ruiter een heel ander beeld kan zijn dan dat het in werkelijkheid is

idd
Wij zijn ondertussen al weer zo lang op bokt dat we weten dat bij 80 % van de vragenstellers geen les genomen word. (of bij een vriendinnetje wat een jaar langer rijd)
Wat je ook merkt aan de soort vragen, want die zijn van zo'n aard dat als je les hebt je het niet eens hoeft te vragen.

vaak probeer ik een tip te geven, met daar achteraan neem les.
maar met de tip word niks gedaan, vooral niet als het niet in hun straatje past
terwijl ik toch echt meen wat ik zeg bij die tip.

verder is net wat kim zegt, de beleving van de ruiter vaak zo anders als wat je ziet
Zoals bv dat iedereen een stille en vriendelijke hand heeft, toch zie ik om me heen altijd heel wat anders.
behalve op bokt, daar komen alleen mensen met een vriendelijke hand Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:19

Ik geloof dat deze poll zo subjectief is vanwege de zeer subjectieve poll over FA... Haha!

Anywayz, ik heb gekozen voor 'Nee, het zijn alsmaar dezelfde vragen en daar heb ik wel een beetje genoeg van'. Ik reageer niet veel op RT, maar lees wel regelmatig mee.

2e keuze zou zijn geweest 'de slofteugels en sporen', maar in een andere context. Die ellenlange discussies daarover steeds... Eerlijk is eerlijk, bij 9 van de 10 gebruikers zou ik ze het liefst met hun hoofd tegen hun beeldscherm aan slaan Bloos, maar er zijn ook mensen waarbij ik zoiets heb van 'die gebruiken hulpmiddelen eerlijk, paard ondervindt er geen hinder van'. En toch komen daar iedere keer weer die discussies op gang... Scheve mond En nee, ik ben geen voorstander van slofteugels Lachen