idee: openbaar problemenaccount

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mwroap1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:07

Okee, dit systeem zou werken, alleen is dit topic het bewijs dat er veel te weinig mensen weten dat dit systeem bestaat.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:50

Ik wist niet dat er een "systeem" was....
Draag alleen suggesties aan.
en verder:
ik ga geen problemen op bokt plaatsen (als ik die zou hebben)\
Mocht ik ooit problemen krijgen dan zijn er wel mensen waar ik terecht kan..huisarts ofzo, die me dan verder kan helpen.

Ik denk dat voorlichting vwb de geheimhoudings plicht van een huisarts hier op bokt beter werkt en is dan mensen de mogelijkheid bieden om legaal een schaduwaccount aan te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:57

batje schreef:
Helemaal anoniem is het nooit, mods kunnen nml op IP adres vaak zien welke user er heeft gepost, ook al gaat dit onder een (al dan niet algemeen) schaduwaccount.

Dat mag trouwens niet. Mods mogen alleen een schaduwaccount natrekken via IP als de betreffende user (kan dus schaduwaccount zijn, hoeft niet) een probleem oplevert voor bokt. Oftewel: stoute gebruikers mogen gescreend worden, duidelijke schaduws vanwege persoonlijke problemen dus niet.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 02:25

Lovely schreef:
Dat mag trouwens niet. Mods mogen alleen een schaduwaccount natrekken via IP als de betreffende user (kan dus schaduwaccount zijn, hoeft niet) een probleem oplevert voor bokt. Oftewel: stoute gebruikers mogen gescreend worden, duidelijke schaduws vanwege persoonlijke problemen dus niet.

Ik heb ook nooit gezegd dat dat standaard door mods gedaan wordt, ik geef alleen aan dat het nooit helemaal anoniem is. Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:04

ik vind het idee van griebels ook goed, maar hoe zit het dan met pb's die die persoon heeft ontvangen? want als je een probleem topic opent krijg je daar veel pb's over van mensen die je willen steunen/helpen.
worden die berichten dan verwijderd door een beheerder?

en batje: rommelen met een ip adres is niet zo moeilijk hoor Knipoog

vikkiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:46

Ik vind het een slecht idee (evenals het idee van Griebels) om de reden die Sypheron al heeft genoemd. Ik vind dat bokkers in een dergelijke situatie in staat moeten zijn om vrij en prive over een pb box te beschikken waar ongetwijfeld berichtjes in komen te staan die ze een hart onder de riem steken.