Paard van bokt in oranje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:38

Cassidy schreef:
ALS-JE-BLIEFT geen voetbal op bokt. Ik vind het al erg genoeg dat in het dagelijkse leven voetbal de boventoon voert, dat alles er voor moet wijken, maar ik weet echt even niet hoe ik de komende drie weken doorkom. Dus veel bokken, verder DVD kijken, en vooral de TV niet op de normale zenders afstemmen.

En ik ga met Bart mee, ze mogen er snel uitliggen. En als ze winnen ga ik naar stal en bivakkeer daar voor de rest van de week.

Ik geloof dat Ned.1 er niet veel mee doet. Die zouden gewone zenders uitzenden.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:39

BartVB schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Oranje meuk op Bokt. Bweeeeh. Bart heeft echt een takke hekel aan voetbal. Of ja, het boeit me vooral echt heeeeeeeelemaal niets. Echt geen idee wat dat EK nou eigenlijk is en wat 'ze' wanneer en waarom moeten doen. Kan me daar echt niet druk om maken. Wordt wel helemaal gestoord van de oranjevla, koekjes, abonnementen, krantenedities, specials, TV programma's en verzin het maar of het is er wel in een oranje uitvoering. Brrrrrrrrrrrr Ik hoop echt dat ze er heel snel uit liggen zodat die EK gekte wat binnen proporties blijft. Ik ga het liefst ff op vakantie als ze winnen Haha!

Bart omdat jij niet van Oranje houd mogen andere mensen toch wel genieten? Scheve mond

Laat een ander ook in zijn waarde, en stoor je er verder niet aan *LOL*

Ik vind Oranje ook niet alles, maar vind het niet zo erg dat ik vind dat heel nederland maar moet verliezen...
Laatst bijgewerkt door Sundancer op 13-06-04 22:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:40

Gelukkig wel ja...KRO met detectives.
Nu ben ik heel veel tijd met mijn paard kwijt dus ik zal er zonder moeite aan kunnen ontkomen (hoop ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:42

Sundancer schreef:
Bart omdat jij niet van Oranje houd mogen andere mensen toch wel genieten? Scheve mond

Laat een ander ook in zijn waarde, en stoor je er verder niet aan Lachen

Ik vind Oranje ook niet alles, maar vind het niet zo erg dat ik vind dat heel nederland maar moet verliezen...

Ik ben wel groot fan maar niet zo erg dat mijn hele huis oranje is en dat ik nergens anders meer aan denk Haha!
Maar Cassidy de videotheek is ook open en er zijn een hoop leuke nieuwe films uit
Of ga naar de bios. 50 first dates OK dan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:44

Nee Sundancer, ik stoor me eraan dat je de voetbal als het ware door je strot gedouwt krijgt, en nieteens mee mag kiezen of je er wel of niet mee geconfronteerd wordt. Voor voetbal moet alles wijken, hele programma's worden er voor omgegooid. En nu is paardrijden sport nummer 2 in Nederland, qua aantal mensen die het beoefenen, en qua gelden die er in omgaan. Zie ik dat op de TV of in de krant? Ook bij de Olympische Spelen zie je haast geen paardensport, en ook anders wordt de voetbal altijd voorgetrokken (al is het de Italiaanse, Spaanse of Zuidafrikaanse competitie, als het gras maar groen is en de bal maar rond, dan is het goed?)
Er is ooit een voetbalzender gepland geweest die maar niet van de grond kwam. Dus de liefde voor de voetbal valt vies tegen als er voor betaald moet worden. Waarom beheersd het dan nu het hele televisiebeeld? Een wedstrijd van anderhalf uur is nog wel door te komen. Maar dat gezwam vooraf, dat gezwam in de pauze en dat gebazel en geanalyseer achteraf....je bent een avond zoet met een wedstrijd.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 13-06-04 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:46

Sorane schreef:
Maar Cassidy de videotheek is ook open en er zijn een hoop leuke nieuwe films uit

Moet Troy nog zien, ga de LOTR ROTK iig aanschaffen en dan een hele avond alleen maar Tolkien bekijken, deel 1 + 2 + 3.

Verder heb ik nog een heleboel leesvoer, waar ik anders ook niet aan toekom. Ik vermaak me wel hoor!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:47

Scheve mond

Ook al vind je voetbal niets aan, het gaat om het gevoel. Ik vind ook niet alle sporten op de O.S leuk (sterker nog, ik vind alleen turnen en paardensport leuk), maar ik kijk wel alles. Omdat Nederland moet winnen... Mountainbiken bv is geen kloot aan, maar ik heb wel staan juichen toen die nederlander een medaille won.
Het gaat om het gevoel en de spanning. Leuk man!!

Oja, mijn huis is ook niet oranje en ik denk ook nog wel eens ergens anders aan. Maar als oranje speelt, dan moet alles idd even wijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:49

Cassidy schreef:
Moet Troy nog zien, ga de LOTR ROTK iig aanschaffen en dan een hele avond alleen maar Tolkien bekijken, deel 1 + 2 + 3.

Verder heb ik nog een heleboel leesvoer, waar ik anders ook niet aan toekom. Ik vermaak me wel hoor!

Achter elkaar? Pfff het is maar waar je zin in hebt hihi Ik zou dat dus never nooit volhouden. 2 achter elkaar vond ik al erg moeilijk.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:58

@ Lis....gevoel goed en aardig, maar het wordt je intussen wel opgedrongen. En moet Nederland echt winnen? Dat stelletje opgeblazen kikkers met mega ego, en nog grotere bankrekening? Weet je voor wie ik respect heb? Voor de gewoon hard werkende burger, die een baan heeft naast zijn sport, en voor de rest GEWOON doet. De Judoka, die niet rijk is geworden na zijn gouden medaille en kroegbaas is, de hardloopster die bij fasen in de WW en desnoods de bijstand loopt en voor de rest zichzelf is gebleven. Waar je nog gewoon een intervieuw mee af kan spreken en dat dan ook gewoon plaatsvind. De tennisser, de roeier, de ruiter....die duidelijk zeggen dat ze hun best doen, maar niet vantevoren als een stelletje brulapen lopen te verkondigen dat ze de beste zijn en het varkentje wel even gaan wassen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:01

alsjeblief niet! Ik sluit me helemaal aan bij Cassidy en Bart, geen oranje Julius! Lekker detectives kijken en leuke dingen doen. Stelletje over het paard getilde arrogante *kels, laten ze eerst maar eens iets waarmaken ipv te blaten.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:40

Cassidy schreef:
@ Lis....gevoel goed en aardig, maar het wordt je intussen wel opgedrongen. En moet Nederland echt winnen? Dat stelletje opgeblazen kikkers met mega ego, en nog grotere bankrekening? Weet je voor wie ik respect heb? Voor de gewoon hard werkende burger, die een baan heeft naast zijn sport, en voor de rest GEWOON doet. De Judoka, die niet rijk is geworden na zijn gouden medaille en kroegbaas is, de hardloopster die bij fasen in de WW en desnoods de bijstand loopt en voor de rest zichzelf is gebleven. Waar je nog gewoon een intervieuw mee af kan spreken en dat dan ook gewoon plaatsvind. De tennisser, de roeier, de ruiter....die duidelijk zeggen dat ze hun best doen, maar niet vantevoren als een stelletje brulapen lopen te verkondigen dat ze de beste zijn en het varkentje wel even gaan wassen.

Ik krijg de indruk dat jij al 10 jaar geen voetbal meer gezien hebt.. Ik heb geen enkele speler horen verkondigen dat ze de beste zijn en al zeker niet dat ze dit varkentje wel even gaan wassen Verward Die tijd is allaaaaang voorbij. Het nederlands elftal weet imo heel goed waar ze staan.

Maar goed, ik begrijp dat ik op het verkeerde forum mijn mening aan het verkondigen ben Haha! Ik vind het altijd een beetje jammer als mensen roepen dat ze hopen dat ze er de 1e ronde uitliggen. Gun een ander iig de lol van het toernooi.

Oja, Julius hoeft van mij ook niet oranje hoor. Een roodwitblauw-vlaggetje in zijn mond is voldoende Schijnheilig Tong uitsteken

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:54

BartVB schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Oranje meuk op Bokt. Bweeeeh. Bart heeft echt een takke hekel aan voetbal. Of ja, het boeit me vooral echt heeeeeeeelemaal niets. Echt geen idee wat dat EK nou eigenlijk is en wat 'ze' wanneer en waarom moeten doen. Kan me daar echt niet druk om maken. Wordt wel helemaal gestoord van de oranjevla, koekjes, abonnementen, krantenedities, specials, TV programma's en verzin het maar of het is er wel in een oranje uitvoering. Brrrrrrrrrrrr Ik hoop echt dat ze er heel snel uit liggen zodat die EK gekte wat binnen proporties blijft. Ik ga het liefst ff op vakantie als ze winnen Haha!

Bij deze ben ik fan van Bart Haha! Ik kan geen oranje meer zien

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:02

lis schreef:
Ik krijg de indruk dat jij al 10 jaar geen voetbal meer gezien hebt.. Ik heb geen enkele speler horen verkondigen dat ze de beste zijn en al zeker niet dat ze dit varkentje wel even gaan wassen Verward Die tijd is allaaaaang voorbij. Het nederlands elftal weet imo heel goed waar ze staan.

hm, die indruk kreeg ik niet echt voorafgaande aan Schotland - Nederland Frusty

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:03

Vandaag op wedstrijd was er een trailer in het oranje met voetballen er op geschilderd!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:12

Lielle schreef:
hm, die indruk kreeg ik niet echt voorafgaande aan Schotland - Nederland Frusty

Leermoment Haha!
Ze wonnen thuis met 6-0 Cool

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:16

Ik ben het wel eens met cassidy hoor.

Er is geen enkele andere sport waarvoor Nederland compleet verstoord wordt. Alles oranje. Je kunt niets meer gewoon kopen want overal zit een oranje sticker op of het hele product is ineens oranje.

De Nederlanders schelden Nederland de huis vol. Maar nu ineens zijn we heel vaderlandslievend. Alleen voor die lopende miljonairs op het veld.

Er zijn zoveel andere sporters die net zo hard hun best doen. Die leven om de sport maar ernaast wel gewoon moeten blijven werken en gewoon moeten leven. Maar daar zie je bar weinig van terug.

Tijdens de OS was Nederland niet zo oranje gek als nu.

Veel mensen geven niets om voetbal. Maar nu ineens zijn ze helemaal fan. De commercie drukt het gewoon je strot door. En je wordt vreemd aangekeken als je de standen niet precies weet.

Nee ik geef niets om voetbal. Dat er mensen zijn die dat te gek vinden. Prima! Ook hun plezier. Maar waarom wordt dat "Oranje gevoel" zo mijn strot door geduwd?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:16

Sundancer schreef:

Eeeh, ik zeg toch niet dat anderen die EK gekte niet leuk mogen vinden? Ik ga alleen niet voor 'die anderen' hopen dat NL gaat winnen, wat mij betreft mogen ze verliezen, echt. Ik heb helemaal niets met dat 'nationale elftal' enig chauvinisme is me totaal vreemd Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:19

lis schreef:
Leermoment Haha!
Ze wonnen thuis met 6-0 Cool

en na die laatste nippertje kwalificatie waren ze ineens weer de grote favorieten Frusty

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:30

Ze staan werkelijk hoog op de wereldranglijst (4e), dus ze hebben echt wel wat gepresteerd hoor!
Maar goed, ik geef het op. Paardrijmeisjes (en BartvB's ) zijn over het algemeen geen voetbalfan. Hopeloze discussie Haha!

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:32

We kunnen ook gelijk helemaal doorslaan, en dan meteen de achtergrondkleur oranje maken, in plaats van het enigszins saaie blauw Nagelbijten / Gniffelen

En en en: ik vind het NL-11 niet zo heel erg spannend eigenlijk, al is het voetbal zelf wel helemaal geweldig!

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 06:58

Ajb niet zeg!
Ik ben blij dat bokt nog vrij is van deze irritante voetbal gekte, die Nederlanders kunnen toch niet voetballen en verliezen meteen de eerste wedstrijd van takkijakkie met 10-0.
Dus houdt bokt ajb vrij van de oranje-gekte *gaat op knietjes*

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:53

Bij gebrek aan beter heb ik mijn avatar maar aangepast Schijnheilig Tong uitsteken

edit; en mijn onderschrift Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:09

Ik heb een hekel aan voetbal, maar vind het wel leuk om te kijken Tong uitsteken
Lijkt mij wel leuk iig Lachen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:40

We kunnen natuurlijk ook in het oranje gaan schrijven Tong uitsteken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 10:43

Menno schreef:
We kunnen natuurlijk ook in het oranje gaan schrijven Tong uitsteken

Lips are sealed Was ik het topic maar nooit begonnen Schijnheilig