Cassidy schreef:@ Lis....gevoel goed en aardig, maar het wordt je intussen wel opgedrongen. En moet Nederland echt winnen? Dat stelletje opgeblazen kikkers met mega ego, en nog grotere bankrekening? Weet je voor wie ik respect heb? Voor de gewoon hard werkende burger, die een baan heeft naast zijn sport, en voor de rest GEWOON doet. De Judoka, die niet rijk is geworden na zijn gouden medaille en kroegbaas is, de hardloopster die bij fasen in de WW en desnoods de bijstand loopt en voor de rest zichzelf is gebleven. Waar je nog gewoon een intervieuw mee af kan spreken en dat dan ook gewoon plaatsvind. De tennisser, de roeier, de ruiter....die duidelijk zeggen dat ze hun best doen, maar niet vantevoren als een stelletje brulapen lopen te verkondigen dat ze de beste zijn en het varkentje wel even gaan wassen.
Ik krijg de indruk dat jij al 10 jaar geen voetbal meer gezien hebt.. Ik heb geen enkele speler horen verkondigen dat ze de beste zijn en al zeker niet dat ze dit varkentje wel even gaan wassen
Die tijd is allaaaaang voorbij. Het nederlands elftal weet imo heel goed waar ze staan.
Maar goed, ik begrijp dat ik op het verkeerde forum mijn mening aan het verkondigen ben
Ik vind het altijd een beetje jammer als mensen roepen dat ze hopen dat ze er de 1e ronde uitliggen. Gun een ander iig de lol van het toernooi.
Oja, Julius hoeft van mij ook niet oranje hoor. Een roodwitblauw-vlaggetje in zijn mond is voldoende