Een echt goede uploadsite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:12

Just_Me schreef:
www.lycos.nl
Ik heb denk ik foto's daar 2 jaar geleden ge-upload en die staan er nu nog op. Moet je bij build a site kijken. Als je het eenmaal doorhebt is het erg handig Lachen

je kan ook zo typen : www.tripod.lycos.nl, wil je de foto's zien en de adres kunnen kopieren : moet je naar http://members.lycos.nl/jeusername

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 00:35

ik upload mijn foto's via mijn website op msn en dat gaat super

groetjes petruska

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:38

En als je echt iets wilt waar je makkelijk heenkan, je foto's eeuwig blijven staan, er geen copyrights opkomen, en die nooit platligt...

dan ben ik bang dat je óf moet kijken of er serverruimte bij je adsl/kabelabbonement zit, óf zelf een server moet draaien, óf ergens een betaald abbonnement nemen.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:44

Ik zit nu bij dat van msn
Iets van groups-msn ofzo.
Dat werkt goed vind ik

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 01:33

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:23

Sammm schreef:
Groups, erg goed.

mee eens gebruik het nu ook en gaat erg gemakkelijk en redelijk snel.

MijnAlbum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:17

Ik kon het niet helpen hier het een en ander te lezen over MijnAlbum.nl

Ik ben de beheerder van deze site en wij willen graag informatie hebben wat wij kunnen doen om de service te verbeteren. Misschien kunnen jullie ons daarbij helpen.

MijnAlbum geeft iedere gebruiker standaard 250 MB opslagruimte. Gemiddeld betekent dit dat u ongeveer 750 foto's kunt plaatsen.

Het watermerk MijnAlbum.nl is uiteraard van ons zelf, een mogelijkheid om geld te verdienen en op die manier de dienst voor jullie te verbeteren, en in stand te houden zou zijn om watermerkreclame te verkopen. Voorbeelden van adverteerders die hier eventueel voor in aanmerking zouden komen zijn:

Evenementen
Paarden tijdschriften etc..

Echter weet ik niet of jullie dit op prijs zouden stellen... uiteraard garandeerd het wel dat foto's ook in de toekomst op forums en profielen kunnen worden geplaatst, en de problemen als hierboven vermeld bij onze concurrenten vermeden kunnen worden...

Graag jullie reactie, ik ben benieuwd! Ook andere tips en ideeen zijn natuurlijk van harte welkom.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:27

Mijnalbum.nl is een goede uploadsite, maar ik vind het jammer dat de foto's minstens 400x400 pixels moeten zijn... als ik mijn foto's minstens die afmetingen laat, worden ze erg groot, hetgeen weer lastig is met uploaden, en bv. hier op Bokt te plaatsen.

MijnAlbum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:36

De reden ervan is dat ze anders niet mooi worden als je ze op fotopapier laat afdrukken. Dat is eigenlijk onze inkomstenbron Knipoog Het zou erg leuk zijn om voor uploaders deze limiet weg te halen, maar waar verdienen wij dan ons geld mee om de kosten te dekken. Ik ben zelf nogal anti banner reclame....

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:03

SmithsGirl schreef:
Mijnalbum.nl is een goede uploadsite, maar ik vind het jammer dat de foto's minstens 400x400 pixels moeten zijn... als ik mijn foto's minstens die afmetingen laat, worden ze erg groot, hetgeen weer lastig is met uploaden, en bv. hier op Bokt te plaatsen.

klopt ik vind ook lastig

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:27

angelfire werkt ook wel aardig

Diszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:25

eigen provider en lycos
Staan op beide al jaren.
Bij lycos moet je wel een site hebben, maar die is als het moet zo in elkaar geflanst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:07

ik heb het probleem dat ik altijd gezeur krijg dat mijn foto's geen JPEG zijn..... en groups doet raar, er staan geen foto's en tog is mijn oplsaglimiet overtreden Verward welke site is dan goed? picture taril gebruik ik, maar dat worde soms kruisjes!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:24

ik gebruik www.photobucket.com nu een paar maanden en dat bevalt me prima Lachen
sjemie wat zijn jouw foto's dan voor type bestanden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:50

ik hbe geen idee, hoe kan je dat zien?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:51

achter de foto staat .jpg of .gif of wat dan ook, iig een punt en dan iets erachter. Bijvoorbeeld mooiefoto.jpg ofzo... wat staat er achter jouw foto's?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:54

Bij je eigen provider krijg je ruimte om een eigen homepage te maken, die ruimte kun je ook gebruiken voor je foto's, daarvoor hoef je geen website te maken.
Op de website van je provider staat onder "Help" of iets dergelijks vaak wel uitgelegd hoe het werkt. Zelfs ik Blond heb zelf ontdekt hoe het moet.