Wij hebben het ook heel vaak gehad.. soms lag het aan @home bij ons, vaak ook aan de router. We hebben ook al een paar keer een nieuwe router moeten kopen Maar de stekker eruit trekken (die van de router dan) of de router uit en weer aanzetten.. tja.. dat ging bij ons gigantisch fout Ik deed dat dus ook, daarna was ie helemaal kapot Dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is
Sundancer
Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.
Geplaatst: 02-06-04 19:24
Koop geen nieuwe router daar ligt het niet aan
Essent zal het gaan verbeteren zeggen ze
MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch
Geplaatst: 02-06-04 19:28
Ow nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor, dat je een nieuwe router moest kopen ofzo! Alleen bij ons lag het daar wel aan. En Essent wil je vaak niet helpen als je een router hebt Nouja, zo was het bij ons dan
Anouk01
Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 20:33
Uhm, Soms spontaan, Soms gaat het internet eerst heel langzaam en dan pagina niet gevonden ofzo. Vandaag weer bijna de hele dag..Ik word er serieus gek van. Helpt @ Home bellen echt niet? En die Router deed het in het begin gewoon altijd enzo, Soms deed ie het 20 minuutjes niet ofzo, Maar verder wel en internet was ook wel snel...De Router is nog geen jaar oud
MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch
Geplaatst: 02-06-04 22:48
Je kan @Home altijd bellen.. bij ons zeiden ze alleen iets in de trant van dat wij de router er maar tussenuit moesten halen want dat konden zij niet zien. Ja, toen we dat gedaan hadden was het probleem volgens mij ook meteen opgelost Je kan altijd even bellen voor de zekerheid..