Sypheron"]
[quote="Sorane"]Dat doe ik ook maar wel zonder kabeltroep
Het is wat duurder dat is waar maar minder snel is het zeer zeker niet!
[/quote]
Ook de US Robotics Turbo variant thuis liggen? Heb hem ook staan, moet alleen nog een Turbo PCMCIA kaartje kopen, maar die krengen zijn best duur
.
[/quote]
Yup yup. Die turbo kaart zat al in mijn laptop. Voor mijn gewone pc gebruik ik gewoon shielded kabels. Vind het onzin om daar draadloos te gebruiken terwijl de routen er een halve meter vandaan staat.
[quote="Sundancer schreef:En daar komt bij dat bijna nog geen 1 huishouden beschermt is, dat wil zeggen dat elke gek gebruik kan maken van je netwerk (Ook al denkt men dat ze het goed voorelkaar hebben, dit was op een documataire op Discovery Channel) Die man reed met zijn auto door de straten en kon bijna overal inkomen
Heb belangrijke dingen op de pc staan die niet voor iedereen geschikt is bijvoorbeeld documenten
Ik heb dat programma ook gezien. Maar dat werkt hier bij mij niet. Ik heb hem helemaal dichtgetimmerd. Een van de andere bewoners hier in het complex heeft dat daarentegen niet gedaan. Dus als ik mijn laptop aanzet zie ik mijn verbinding (die op MAC-adres werkt. Dus alleen ik en niemand anders) en ook de verbinding van die ander.
Daar ben ik een keer opgeweest (tja nieuwgierig he hihi) en die vent had werkelijk ALLES gedeeld staan. Dus ik heb een textbestandje bij hem achtergelaten met de mededeling dat wat hij nu doet niet verstandig is, en nu is die verbinding nog wel beschikbaar maar zijn bestanden deelt hij niet meer. Ik weet alleen nog steeds niet wie het is.