Pervinco schreef:Nope, de profielviews Ik ben trouwens voor een statje mbt TeMmen... Daar sta ik vast vrij hoog in ohw dus jij zorgt ervoor dat mijn topics altijd gesloten worden haha(nee grapje ik heb nog maar 2 topics zelf geplaast ofzo )
Statje meest gepost:Code1 Karin 22649 2 Cassidy 19266 3 Cody 19103 4 Sugarmiss 18323 5 Nimber 18233 6 Nathalie 17377 7 Desiree 17051 8 orri 16953 9 stef 15931 10 Lovely 15212
Inderdaad, en dan relatief gezien... Maak ik misschien een kansje En chickey, not guilty... Heb volgens mij geen enkel topic van jou aangegeven
Margon schreef:ER is nu een statje maar daar sta ik helaas niet in Nee ik sta er ook niet in dus we moeten nog beter ons best doen Margon. We moeten nóg méér bokken dus
fsoudan schreef:Gewoon wie de afgelopen maand de meeste postst heeft geplaatst...Wie het vaakst online was... Daar stond ik de vorige keer ook al in.. * ik werk ook nog wel hoor* Echt waar..
Vaakst online moet echt niet...heb tijdens mijn stage het continu open staan en open het heel erg regelmatig opnieuw...
youngster"][quote="fsoudan schreef:Gewoon wie de afgelopen maand de meeste postst heeft geplaatst...Wie het vaakst online was... Daar stond ik de vorige keer ook al in.. * ik werk ook nog wel hoor* Echt waar..[/quote]Hahaha ik zit ook te bokken en werken tegelijk.... OP de beste dagen heb ik meer als 50 postst Gewoon niets te doen dus
ik mag dan wel heel tijd wachten totdat ik in een statje sta * bovenaan * (maar check mijn profiel dan wel alvast ..
Ik wil een statje waar ik ook eens een keertje insta. Misschien aantal posts van de afgelopen maand? Maar dat zal ik ook wel niet halen...