Reactie verwijderd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 16:36

LuvdaTossa"]
[quote="Mexx2 schreef:
ik vind het niet hard hoor!
iemand van 14 moet daar toch tegen kunnen!

Als kind van vier jaar leerde ik al dat ik goed moest zorgen voor mijn huisdieren! Een beetje normaal mens zorgt toch goed voor zijn huisdieren Verward En je mag best wel eens iemand op z'n dak geven als dat niet zo gebeurt!
[/quote]
Nee, dat mag je niet, je mag alleen zeggen dat het zielig is voor de cavia dat hij dood is, maar niet dat het haar eigen schuld is omdat ze dat dier 3 dagen heeft laten creperen, en dat dat verwaarlozing heet.
En dan mot je ook nog aardig zijn omdat ze net haar diertje heeft verloren Misselijk

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:23

Daar is niks nieuws aan hoor. Kan me van "vroegah" ook nog wel wat incidentjes herinneren.
Vind het de laatste tijd juist allemaal veel beter en netter gaan eigenlijk.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 23:36

oh dat ging over die cavia toch?
vind ook dat je dan wel moet weten hoe je met dieren om met gaan.
Ik had gister ook een reactie geplaatst in een tpoic op ITP maar kan dat hele topic niet meer vinden, ook niet via de lijst die in m´n profiel staat zeg mar. Dat was iets met aso´s in amersfoort ofzo?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:05

Ligt het aan mij of missen er hier een aantal berichten Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:19

Heb trouwens net ff dat topic doorgelezen... Ik kan me eerlijk gezegt best voorstellen dat je reactie verwijderd is, gezien je eerste 2 reacties... Scheve mond

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 07:26

Vond eerlijk gezegd mijn derde reactie netter dan de eerste 2, dus ik was verbaasd dat de eerste 2 niet verwijderd waren en de derde wel.
Maar aangezien jij die dus niet gelezen had, kun je er niet over oordelen Rolleyes

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:28

Ik heb die derde reactie niet gelezen, maar ik stond er idd ook van te kijken dat je eerste 2 reacties niet verwijderd waren... Als het eenzelfde toon was dan snap ik best dat die 3e verwijderd is (je geeft zelf al aan dat die netter was...).

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:36

Ik heb ook een tijdje geleden een reactie geplaatst in een EA-TK topic, het ging over iets wat verkocht werd, maar wat ik niet hygienisch vond om 2e hands te gebruiken. Schijnheilig

Om onwetende a.s. kopers te waarschuwen heb ik dat netjes in een berichtje gezet, een ontsteking is erg vervelend. Nooit meer iets van gehoord, berichtje is dus gewoon verwijderd zonder bericht van een mod ofzo. Zelfs m'n hele naam is weg. Beetje jammer hoor. Boos!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 08:28

Zo gaan de mods dus met de gebruikers om, en het trieste is dat ze het nog heel normaal vinden ook

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:27

mag ik weten wat een UN is?
Ik heb verder niet echt een toevoegende reactie,maar anders moet ik weer een topic plaatsen om te vragen wat een UN ooit is.....
sorry Bloos

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:57

Citaat:
Een UN is niets meer of minder dan een PB die voor alle moddies te lezen is.

Die krijg je o.a. als je een bericht plaatst wat kwetsend is voor een andere bokker of als je vaak off-topic gaat of als een moddie een slecht humeur heeft Nagelbijten / Gniffelen

Haha!

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:01

Dankjewel Lachen
(ik ken al die termen niet Bloos )

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:57

Prachtig dat lekker flamen naar elkaar! Zo kan t wel weer denk ik. Zoek anders een leuk veldje ergens bij beverwijk en ga t lekker uitvechten daar!

Ya'll play nice now!

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:44

Death_Squad schreef:
Prachtig dat lekker flamen naar elkaar! Zo kan t wel weer denk ik. Zoek anders een leuk veldje ergens bij beverwijk en ga t lekker uitvechten daar!

Ya'll play nice now!

Ontopic:
Als je opgevallen is dat er een bericht verwijderd, waarom heb je dan niet TEM gebruikt?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:49

Pervinco schreef:
... Niet iedereen heeft zeeen van tijd om tekst en uitleg te geven...

Dan moet je je niet aan het moderatorschap wagen. Klinkt misschien bot maar zo is het wel.

Maar het lijkt wel een beejte normaal hier te worden he. UN's wordt mee gesmeten, reactie verwijderd Haha!. Nee gaat goed. Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:21

de moderators zouden intussen zich vaak genoeg in de vingers gesneden moeten hebben om nu eens met een duidelijke procedure te komen voor dit soort dingen, waar ook de gebruikers vrede mee hebben. dus niet op de welbekende boerse-methode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:06

Ook voor OW's trouwens!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:16

Death_Squad schreef:

Ya'll play nice now!

me finks u haven't quite understand it. Bsides, it can't b always happy happy joy joy. Rolleyes Om maar een beetje populair te blijven

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:08

Well first of all, check your spellin' girl! happy crappy, frustraties moeten mensen maar elders zien te verwerken.

Ik geloof dat aan een aantal mensen in dit topic het idee van opbouwendheid enigszins verloren is. Het is flamen wat er hier gebeurd. Heb je problemen met een mod TOUGH! dan gebruik je de TeM functie of een pb, maar een topic.. .bespaar de rest dat ff!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:18

Niemand verplicht jou dergelijke topics te lezen, Death_Squad Ach gut

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:37

De discussie over 'dan lees je het toch niet' is een discussie die al eeuwen geleden gevoerd is. Het is een veel te makkelijke uitweg. Voorbeelden genoeg dat wegkijken niet de oplossing is!

Het probleem is dat mensen met elkaar gaan meepraten, zo creeer je stemmingmakerij. Op een gegeven moment staan alle neuzen een bepaalde kant op terwijl als mensen heel kritisch bij zichzelf gaan kijken, ze er misschien wel minder zwart-wit over denken.

Op deze manier door dingen op een dergelijke manier aan te kaarten schep je een sfeer waardoor iedereen denkt dat een hoop dingen slecht zijn hier op bokt en daarmee doe je bokt groot onrecht aan!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:38

we gaan toch niet flamen he death_squad?? Tong uitsteken

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:40

Ik ben het met Death_Squad eens. Altijd dat openbare gemiemel! Je kunt dingen toch prima via pb oplossen?
Wat wil je hiermee bereiken Billy? Je zegt zelf al dat je vindt dat de mods hun werk niet goed doen, dus eigenlijk zit je niet te wachten op een uitleg. En bovendien geef je aan dat je eerdere 2 reacties ook al niet netjes waren. Als je dat vindt lijkt dit topic me geheel zinloos Verward

Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:54

@Death_Squad,

Laat duidelijk zijn dat ik nu alleen voor mezelf spreek, ik kijk niet op een andere manier tegen Bokt aan door dergelijke topics, de topics die je opent en de berichten die je post, zeggen iets over jou als persoon en niets over Bokt in het algemeen, alleen over hoe die persoon zelf tegen Bokt aankijkt Clown

Dit is een algemene opmerking, er wordt niemand specifiek mee bedoelt Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:56

Dorée schreef:
Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.

Mee eens... Daarom vind ik de opmerking 'dan hadden ze maar geen mod moeten worden' ook echt helemaal nergens op slaan...