Vind het echt stom dat ze het zo opdringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cracker schreef:Ik moet weer downloaden en ik geloof dat die nieuwe versie weer ruimte op de schijf inneemt. En de kans op virussen tijdens het downloaden....
(weet iemand hoe lang het downloaden ongeveer duurt of hoe groot het is?
JosLover schreef:Probeerde net msn op te starten, maar dat lukte niet, tenzij ik de nieuwe versie zou downloaden. Dus dat ben ik nu dan maar aan het doen. Ik vind het echt niet kunnen, je hebt gewoon geen keus meer
Yessy schreef:dat had ik dus ook... ik moest "verplicht" naar 6.1, snap niet waarom, 6.0 werkte net zo goed (en het downloaden duurde ook nog 10 minuten ofzo, lekker nutteloos)
Sypheron"]
[quote="Yessy schreef:dat had ik dus ook... ik moest "verplicht" naar 6.1, snap niet waarom, 6.0 werkte net zo goed (en het downloaden duurde ook nog 10 minuten ofzo, lekker nutteloos)
Koortje schreef:Dan vind ik nog dat je ervoor moet kunnen kiezen. Beter of niet, als consument heb je daar normalitair vrije keuze in. Mensen iets opdringen is misbruik van je monopolie maken, het heeft iets met dictatuur te maken zelfs! Of je doet het, of je bent dood! Of je download, of gewoon geen MSN. Ronduit belachelijk gewoon!!