Ik wil GEEN MSN Nieuwe versie!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:01

Ik ben dus niet de enige. Ik wordt er echt gek van... In het begin was het na 3 keer weg, maar nu naar 12 keer achter elkaar nog niet. Ik ga dus echt niet die nieuwe versie downe de compu is al vol genoeg..

Vind het echt stom dat ze het zo opdringen Boos!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:11

ach ik wilde eerst ook nie maar ik ben al gezwicht Tong uitsteken werd ook gek van dat telkens aanmelden enzo Knipoog

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:18

Ja ik ben bang dat ik het straks toch misschien maar ga doen. Ik (en mijn broertjes ook) worden er helemaal gek van... Ik kom gewoon helemaal niet meer op de msn nu door dat :S

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:26

Er is gewoon een nieuwe versie waar wat bugs uit zijn gehaald, wat is het probleem? Dat is toch alleen maar beter??? Verward

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:28

Ik moet weer downloaden en ik geloof dat die nieuwe versie weer ruimte op de schijf inneemt. En de kans op virussen tijdens het downloaden....
(weet iemand hoe lang het downloaden ongeveer duurt of hoe groot het is?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:36

Irritant Frusty
Gelukkig via Skype nog wel mogelijkheid om mensen te zeggen dat ik er niet op kan komen, maar Frusty
Soms 20x voordat ik er op kom...
Maar nieuwe versie kan ik wel downloaden, instaleren en dan bij het laatste deel: ask your administrator...
Frusty mijn lieve broer die het vertikt...

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:00

waaah ik ook ik ook! was al iedereen aan het bellen en zo irritant typisch msn

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:05

ik kon na een tijdje niet meer aanmelden zonder de nieuwe versie te downloaden...daar baalde ik zo van dat ik het toch maar heb gedaan...
stom programma is het Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:34

cracker schreef:
Ik moet weer downloaden en ik geloof dat die nieuwe versie weer ruimte op de schijf inneemt. En de kans op virussen tijdens het downloaden....
(weet iemand hoe lang het downloaden ongeveer duurt of hoe groot het is?

Onzin, hij zal geen MB's groter zijn. En bovendien, je download direct van de MS server af, daar krijg je echt _GEEN_ virussen mee naar binnen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:54

het zijn alleen maar Updates, die zijn gewoon nodig Lachen
Ik heb trouwens nog niet te horen gekregen dat ik er n nieuwe over moet gooien.

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:47

Probeerde net msn op te starten, maar dat lukte niet, tenzij ik de nieuwe versie zou downloaden. Dus dat ben ik nu dan maar aan het doen. Ik vind het echt niet kunnen, je hebt gewoon geen keus meer

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:53

JosLover schreef:
Probeerde net msn op te starten, maar dat lukte niet, tenzij ik de nieuwe versie zou downloaden. Dus dat ben ik nu dan maar aan het doen. Ik vind het echt niet kunnen, je hebt gewoon geen keus meer

dat had ik dus ook... ik moest "verplicht" naar 6.1, snap niet waarom, 6.0 werkte net zo goed (en het downloaden duurde ook nog 10 minuten ofzo, lekker nutteloos)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:34

Ik had dat ook en had ook zoiets van de "oude" doet 't nog goed en bij mij duurt dat best lang wat downloaden (telefoon) maar gisteren kon ik me niet meer aanmelden, ook niet na tig keer het schermpje te hebben weggeklikt,dus moest ik hem maar downloaden,met het gevolg dat ik 25 min. later pas op msn kon.. Stoom uit je oren (was de persoon die ik wou spreken al weer weg Verdrietig )

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:41

Koortje schreef:
Grrr, we zijn dus mooi de l*l! Boos! Boos! Waar slaat het op iemand zoiets op te dringen?? Stoom uit je oren

Ik vertik het gewoon! Dan maar even geen MSN, maar momenteel doe ik het gewoon niet!

DAT is nu eenmaal het gevolg van de "monopoliepositie" van MICROSOFT Scheve mond

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:02

Yessy schreef:
dat had ik dus ook... ik moest "verplicht" naar 6.1, snap niet waarom, 6.0 werkte net zo goed (en het downloaden duurde ook nog 10 minuten ofzo, lekker nutteloos)

Nee 6.0 werkt niet net zo goed, anders hadden ze geen nieuwe versie uitgegeven. Er worden regelmatig bugs en problemen uitgehaald, waar gebruikers soms om komen klagen, in dat oogpunt is het juist een verbetering en moet iedereen blij zijn. Door die beveiligingsgaten en lekken kunnen namelijk niet geauthoriseerde gebruikers op je pc komen. In short, je pc is vatbaar voor hackers en virussen.

Voorbeeld: Als je telefoon afgetapt wordt en je komt er achter, dan ben jij toch ook de eerste die bij KPN voor de deur staat? In dit geval is KPN je voor en heeft het gat al gedicht, waar maakt iedereen zich druk om? Ben blij dat ze er nog tijd in steken!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 18:37

Dan vind ik nog dat je ervoor moet kunnen kiezen. Beter of niet, als consument heb je daar normalitair vrije keuze in. Mensen iets opdringen is misbruik van je monopolie maken, het heeft iets met dictatuur te maken zelfs! Of je doet het, of je bent dood! Of je download, of gewoon geen MSN. Ronduit belachelijk gewoon!! Boos!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:51

Euh Koortje, sla je nu niet een beetje door?
Het gaat om een gratis service hoor, wees blij dat er in deze 'voor niets gaat de zon op'-tijd nog zulke programmaatjes zijn. Je staat vrij om MSN niet te gebruiken hoor, dus wat let je als jij je er aan ergert.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:56

Ik vond het ook wel eenbeetje vervelend, maar na 2 keer proberen lukte het toch wel Lachen Had zelf geen zin om het te gaan downloaden, dus heb ik gewacht tot mn zus weer thuis was

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 18:56

Sla ik door, nee hoor! Lachen
Ik irriteer me er gewoon een beetje aan... misschien ben jij geen MSN gebruiker, en zowel, dan ben je misschien gewoon wat makkelijker aangelegd als ik?

Net als al beschreven is, het downloaden kost weer extra ruimte, extra tijd, bovendien is het niet duidelijk of het nou wel of niet betalend is. Daarbij heb ik deze versie nog helemaal niet zo lang. Alles leuk en aardig dat ze het beter maken, maar nog blijf ik mijn poot stijf houden dat je er zelf voor moet kunnen kiezen.

Een Senseo is ook handiger als een ouderwets koffieapparaat, een scheerapparaat ook handiger als mesje en zeep, een waterkoker ook fijner als een fluitketel, maar gelukkig hebben we daar wel vrije keus in, waarom dan bij een service niet??

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:17

Sypheron"]
[quote="Yessy schreef:

Nee 6.0 werkt niet net zo goed, anders hadden ze geen nieuwe versie uitgegeven. Er worden regelmatig bugs en problemen uitgehaald, waar gebruikers soms om komen klagen, in dat oogpunt is het juist een verbetering en moet iedereen blij zijn. Door die beveiligingsgaten en lekken kunnen namelijk niet geauthoriseerde gebruikers op je pc komen. In short, je pc is vatbaar voor hackers en virussen.

Voorbeeld: Als je telefoon afgetapt wordt en je komt er achter, dan ben jij toch ook de eerste die bij KPN voor de deur staat? In dit geval is KPN je voor en heeft het gat al gedicht, waar maakt iedereen zich druk om? Ben blij dat ze er nog tijd in steken!
[/quote]
maar zorg er dan tenminste voor dat ik (met adsl verbinding en net nieuwe supercomputer) een beetje snel klaar ben... het downloaden kostte 8 minuten en het installeren nog eens zoiets... ik dacht (en dat meen ik serieus) op dat moment echt dat het een virus was ofzo, ook omdat ik nooit eerder had meegemaakt dat ik verplicht werd een nieuwe versie te nemen.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:39

Ik ben wel degelijk een MSN gebruiker, en als er een nieuwe versie wordt aangeboden klik ik braaf gelijk aan. Tot nog toe is MSN er altijd beter op geworden.
Als MSN je niet bevalt is er altijd nog iets als ICQ bijvoorbeeld.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:28

Koortje schreef:
Dan vind ik nog dat je ervoor moet kunnen kiezen. Beter of niet, als consument heb je daar normalitair vrije keuze in. Mensen iets opdringen is misbruik van je monopolie maken, het heeft iets met dictatuur te maken zelfs! Of je doet het, of je bent dood! Of je download, of gewoon geen MSN. Ronduit belachelijk gewoon!! Boos!

Je stemt toe met wat zij in hun regeltjes zetten, en als je daar niet aan had willen beginnen dan had je ten eerste geen msn moeten downloaden, en ten tweede als je echt zo kwaad erover bent, waarom gebruik je dan uberhaupt nog producten van microsoft?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:07

Verward Verward is dat een serieuse vraag?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:17

MSN gebruiken is vrije keus hoor Knipoog
Er zijn ook andere clients die msn ondersteunen Knipoog

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:30

Ik vind het ook wel irritant als ik niet de keus heb, maar zo ontzettend erg is het ook niet. Klik ja, en na 2 minuten ben je van al je ergenissen verlost! Haha!