Bokt te streng?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:08

hou je niet van streng dan? Tong uitsteken

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:23

SuperPepeijn schreef:
hou je niet van streng dan? Tong uitsteken

Ik wel hoor! ~~}>

Trouwens vond het best wel een leuk topic met die arrogantie Schijnheilig

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:41

ik vind het ook wat te streng...net als dat topic van arrogant, had ik juist hardstikke leuk gevonden. en veel van die topics worden helaas gesloten Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:35

Ik vind persoonlijk dat ze hier erg overdrijven. Zodra je een beetje scherp uit de hoek komt, in plaats van de *aaiaai*methode, wordt er meteen een hele collectie toespraken op je afgevuurd.

Ook de censuur vind ik bloedirritant omdat Nederland een vrij land is en ik niets kwaad zie in het woord k*t, sh*t of t*ring...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:05

de censuur vind ik wel grappig en iedereen weet toch wat het betekend..

ik snap dat er regels moeten zijn om alles leuk te houden, maar ik vind bokt wel erg preuts.
laats had ik een topic over 'boktslet' en dat werd gelijk gesloten want zoiets kon niet op bokt, dat moes ik maar op een ander forum doen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:00

Op zich vind ik Bokt niet te streng. Wat ik alleen wel vind is dat sommige topics heel snel gesloten worden. Resultaat ellelange centrale topics. Ik heb dus geen zin en tijd om 40 pagina's door te bladeren.
Sommige discussies kunnen heel leuk zijn maar worden voortijdig afgesloten. Dat vind ik best jammer. Dat er regels gelden wat de normen en waarden betreft oke. En dat je bepaalde zaken onder een bepaald forum moet plaatsen kan ik me zeker ook in vinden.
Alleen die snelle slotjes vind ik jammer. En de centrale topics vind ik ook niet zo prettig. Straks eindigen we met 6 centrale topics en dat is het. Want een vraag over een bepaald rijprobleem is er al, dus hup in het centrale topic. Een persoonlijk probleem wat je even kwijt wil is al eens besproken, dus ook die HUP in het centrale topic.
Op deze twee dingen na vind ik Bokt erg goed en duidelijk.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:14

Vind bokt helemaal niet te streng, is wel nodig met zoveel gebruikers! Het zou alleen maar een rotzooitje worden als iedereen maar doet wat ie wil. Dan word het heel onoverzichtelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:19

Ik vind bokt ook niet streng. Het is toch niet zo'n grote moeite om je gewoon aan de regels te houden? Scheve mond

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:15

Nope niet te streng
Er moet alleen wat beter opgelet worden, zoals bijv met topics sluiten... Niet elke topic heeft slechte bedoelingen

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:45

Ryanne schreef:
Ik vind persoonlijk dat ze hier erg overdrijven. Zodra je een beetje scherp uit de hoek komt, in plaats van de *aaiaai*methode, wordt er meteen een hele collectie toespraken op je afgevuurd.

Ook de censuur vind ik bloedirritant omdat Nederland een vrij land is en ik niets kwaad zie in het woord k*t, sh*t of t*ring...

Dit is belachelijk. Dan mag je dus álles zeggen. Dat de joden aant gas moeten, dan mag je dus iedereen kanker toewensen en hopen dat hij/zij een pijnlijke dood streft?

Slaat echt nergens op. Dat vind ik misschien nog wel het ergste, mensen die t gooien op :'ja, maar dis toch een vrij land'

Dit is Bokt, geen Nederland. Bevalt het je niet? Rot maar op.

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:46

loulou schreef:
de censuur vind ik wel grappig en iedereen weet toch wat het betekend..

ik snap dat er regels moeten zijn om alles leuk te houden, maar ik vind bokt wel erg preuts.
laats had ik een topic over 'boktslet' en dat werd gelijk gesloten want zoiets kon niet op bokt, dat moes ik maar op een ander forum doen Verward

Misschien omdat er hier meisjes van 12 zijn die dan denken dat sletten stoer zijn. En omdat het huidige aantal sletten op Bokt al vrij groot is, hoeven er geen meisjes meer bij te komen. Bescherming noemen ze dat.

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:49

Sorane schreef:
Sorane's statement

Die centrale topics zijn vooral voor muziek. Toen kwamen er iedere dag 10 topics met 1 regel tekst (oftewel het liedje) Dan is 1 topic denk ik makkelijker en overzichtelijker. Ook het kleding topic, das dan ook makkelijker. Problemen en dergelijke die mogen niet eens in een centraal topic van mij (alsof ik wat te zeggen heb), want dan krijgt degene niet de hulp/tips die hij/zij wenst te krijgen. Dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat we ook weer niet té ver moeten doorslaan. Maar de huidige centrale topics acht ik vrijwel noodzakelijk.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:50

Dus als je leest over slettegedrag word je ook een slet >;)

Dan moeten de topics over Murat D., voetbalhooligans en paardenmishandelaars [of is het -mishandelaren??] ook maar gelijk dicht Scheve mond

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:52

Nee. Wel als ze zo'n beetje tips uitwisselen en giechelend vertellen door wie ze nu weer genomen zijn.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:54

Maar dat heeft ook met je IQ te maken, en dat valt niet aan te leren Tong uitsteken

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:54

Meestal is dat een combinatie hoor, het slet zijn en hun IQ Knipoog

Maar we gaan offtopic.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:58

Rainie schreef:
Kijk, de regels zijn nu eenmaal zo, no offence, but take it, or leave it.

Jij bent op Bokt,
Bokt is niet bij jou.

En dan is het logisch dat je je aan een paar regels houd, of je het daar nu mee eens bent of niet...

En dan nog iets, die regels zijn er echt niet voor niets. Ik ben er van overtuigd dat er over iedere regel goed is nagedacht door het mod-team en de beheerders.

Amen...

En dat regeltje ''Ik kom hier voor me lol en niet om me aan de regels te houden dat doe ik op school wel'' vind ik nergens op slaan. Overal waar je komt zul je je aan de regels moeten houden. Ik neem aan dat je dat op stal en bij mensen thuis ook doet, dus waarom hier niet?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:00

Nee, ik vind bokt (zeker) niet te streng.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:07

RolfX schreef:
Die centrale topics zijn vooral voor muziek. Toen kwamen er iedere dag 10 topics met 1 regel tekst (oftewel het liedje) Dan is 1 topic denk ik makkelijker en overzichtelijker. Ook het kleding topic, das dan ook makkelijker. Problemen en dergelijke die mogen niet eens in een centraal topic van mij (alsof ik wat te zeggen heb), want dan krijgt degene niet de hulp/tips die hij/zij wenst te krijgen. Dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat we ook weer niet té ver moeten doorslaan. Maar de huidige centrale topics acht ik vrijwel noodzakelijk.

Wat die muziek en kleding topics ben ik het met je eens, maar er zijn nog een hoop andere dingen ook. En dat is jammer. Maar verder vind ik Bokt prima. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:17

Rolfx is serieuze berichtjes aan het sparen omdat hij de nieuwe mod op jeugdhonk wil worden. Schijnheilig Knipoog

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:19

Hehehehe Haha!

Ik vind het niet echt te streng ofzo.
Maar als je bv bij ITP een berichtje bij jonge katjes achterlaat van; Oooh wat een ongeloofelijke lieve poesjes! Lovers
Dan krijg je een waarschuwing Scheve mond

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:35

gerbenfroh schreef:
Maar als je bv bij ITP een berichtje bij jonge katjes achterlaat van; Oooh wat een ongeloofelijke lieve poesjes! Lovers
Dan krijg je een waarschuwing Scheve mond

Nou idd.. wat voor reactie moet je dan geven? Kritiek of tips? "Goh, leuke katjes maar het zou leuker zijn als je ze buiten had gefotograveerd.." Nagelbijten / Gniffelen
Ik zeg dan ook iets in de trant van "lieve katjes." Uiteraard probeer ik er een klein verhaaltje van te maken, maar het komt er nog steeds op neer dat het lieve katjes zijn

Dus het is eigenlijk zo dat als je niks nuttigs hebt toe te voegen, je niks moet zeggen en daardoor er een grote kans is dat er geen reacties in het topic komen. Dan lijkt het net alsof niemand jou katjes leuk vindt.. Scheve mond

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:47

Sammm schreef:
Rolfx is serieuze berichtjes aan het sparen omdat hij de nieuwe mod op jeugdhonk wil worden. Schijnheilig Knipoog

Zo komt het wel over ja!

Ik vind Bokt helemaal niet te streng. Ik vond het in the old days wel veel leuker en ja, toen was het minder streng, maar je doet er niks aan met zoveel gebruikers.

Het zijn vooral altijd dezelfde mensen die vinden dat een bepaald topic wel kan en de meerderheid die daar eigenlijk anders over denkt. Dat is dan een normen en waardenkwestie, heeft niets met de strengheid van Bokt te maken. En idd, als je het niet eens bent met de regels en op andere fora is het allemaal niet zo streng, wat doe je hier dan nog? (No offense hoor) Je kunt beter je energie daar aan interessante topics spenderen dan hier een topic te openen over het feit dat jij Bokt te streng vindt. Want dat is natuurlijk maar een mening.

Ik vind zo'n slet of arrogant topic ook complete overbodige stoerdoenerij!
En dat zijn juist twee eigenschappen waar je wat mij betreft echt niet trots op hoeft te zijn! Misselijk

Ga eens na hoe Bokt zou zijn als die regels er niet waren....

En wb strengheid over sekstopics, daar ben ik het helemaal mee eens! Alsof de 'jeugd' met niets anders bezig is, en daar lijkt het wel een beetje op op zo'n manier.

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:57

ik snap het wel, met zoveel gebruikers en zoveel meningen moet je wel ergens lijnen gaan trekken tussen wat wel en niet kan.
bij sommige dingen heb ik ook wel zoiets van: tja..zo erg was dat niet! maar ik snap het wel.
en mensen die het niet met de regels eens zijn kunnen toch ook ergens anders heen gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:03

RolfX"]
[quote="[naam] schreef:

Dit is belachelijk. Dan mag je dus álles zeggen. Dat de joden aant gas moeten, dan mag je dus iedereen kanker toewensen en hopen dat hij/zij een pijnlijke dood streft?

Slaat echt nergens op. Dat vind ik misschien nog wel het ergste, mensen die t gooien op :'ja, maar dis toch een vrij land'

Dit is Bokt, geen Nederland. Bevalt het je niet? Rot maar op.
[/quote]

Ik kan nu ook joden aan het gas zeggen,zonder dat er censuur komt. Ik heb het over de bovengenoemde woorden en niet meteen het andere uiterste,waar jij ineens mee komt, moraalridder.

Net zoals dat ik je kanker toe kan wensen + een pijnlijke dood.

Het gaat hier om normen en waarden,kan je je daar niet aan houden, ROT dan maar op. En dat heeft niets te maken met wat ik zei over een vrij land,want dit is ook immers een vrij lando, maar ik ben wel iemand met normen en waarden en ik vind dat bokt daar op af moet rekenen.

Ps je betoog tot potentiele moderator is mislukt.