Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ryanne schreef:Ik vind persoonlijk dat ze hier erg overdrijven. Zodra je een beetje scherp uit de hoek komt, in plaats van de *aaiaai*methode, wordt er meteen een hele collectie toespraken op je afgevuurd.
Ook de censuur vind ik bloedirritant omdat Nederland een vrij land is en ik niets kwaad zie in het woord k*t, sh*t of t*ring...
loulou schreef:de censuur vind ik wel grappig en iedereen weet toch wat het betekend..
ik snap dat er regels moeten zijn om alles leuk te houden, maar ik vind bokt wel erg preuts.
laats had ik een topic over 'boktslet' en dat werd gelijk gesloten want zoiets kon niet op bokt, dat moes ik maar op een ander forum doen
Sorane schreef:Sorane's statement
Rainie schreef:Kijk, de regels zijn nu eenmaal zo, no offence, but take it, or leave it.
Jij bent op Bokt,
Bokt is niet bij jou.
En dan is het logisch dat je je aan een paar regels houd, of je het daar nu mee eens bent of niet...
En dan nog iets, die regels zijn er echt niet voor niets. Ik ben er van overtuigd dat er over iedere regel goed is nagedacht door het mod-team en de beheerders.
RolfX schreef:Die centrale topics zijn vooral voor muziek. Toen kwamen er iedere dag 10 topics met 1 regel tekst (oftewel het liedje) Dan is 1 topic denk ik makkelijker en overzichtelijker. Ook het kleding topic, das dan ook makkelijker. Problemen en dergelijke die mogen niet eens in een centraal topic van mij (alsof ik wat te zeggen heb), want dan krijgt degene niet de hulp/tips die hij/zij wenst te krijgen. Dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat we ook weer niet té ver moeten doorslaan. Maar de huidige centrale topics acht ik vrijwel noodzakelijk.
gerbenfroh schreef:Maar als je bv bij ITP een berichtje bij jonge katjes achterlaat van; Oooh wat een ongeloofelijke lieve poesjes!
Dan krijg je een waarschuwing
Sammm schreef:Rolfx is serieuze berichtjes aan het sparen omdat hij de nieuwe mod op jeugdhonk wil worden.![]()
RolfX"]
[quote="[naam] schreef:Ik vind persoonlijk dat ze hier erg overdrijven. Zodra je een beetje scherp uit de hoek komt, in plaats van de *aaiaai*methode, wordt er meteen een hele collectie toespraken op je afgevuurd.
Ook de censuur vind ik bloedirritant omdat Nederland een vrij land is en ik niets kwaad zie in het woord k*t, sh*t of t*ring...