Eindelijk hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:56

Fasel schreef:
Nou Chickey, ik wil in ieder geval dat mensen weten dat ik dus niet galoppeer over het verharde Haha!.

ik galoppeer ook altijd op het harde hoor.. sowiezo vind ik galopperen het leukst, stap en draf zijn saai. En als ik in de bak rijdt dan worden zijn benen vies en dat wil ik niet Schijnheilig ghehe

neer maar ik geloof je wel hoor (en ik denk veel meer bokkers ook )

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:01

maar fasel.... "een usernote is niks bijzonders hoor, het betekent heeeeelemaal niets" pfff.

ik ken het gevoel van machtsmisbruik hier maar al te goed. gewoon de UN afzenders doorsluizen naar de "ongewenste post"-map is een optie! Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:02

Ik heb het topic ook ff doorgespit en vind het eigenlijk niet echt terecht, naja, wel in die zin dat je idd btje offtopic ging maar dat gebeurt ieder topic wel een paar keer. Vind dat die Jarendo of hoe ze mag heten ook minstens een waarschuwing verdient, vind haar reacties niet bepaald normaal...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:16

SuperPepeijn schreef:
maar fasel.... "een usernote is niks bijzonders hoor, het betekent heeeeelemaal niets" pfff.

ik ken het gevoel van machtsmisbruik hier maar al te goed. gewoon de UN afzenders doorsluizen naar de "ongewenste post"-map is een optie! Lachen

je kand at toch instellen, mails met een bepaalde titel automatisch deleten Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:18

beter nog ja!! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:43

Idd een UN betekent niet veel.

Als je voor iets (maakt niet uit) een pb krijgt met en 'waarschuwing' en je doet het dan bewust nog en keer dan krijg je een UN. En dat geld voor iedereen.

Logisch toch. Heeft niets met machtsmisbruik te maken.

Beter had je op de Pb kunnen reageren en vragen hoe je het dan kon oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 00:05

Fasel, heb je eerst een pb gehad met een "sturend advies" erin??? Vóórdat je een UN kreeg??

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 06:49

Heike schreef:
Idd een UN betekent niet veel.

Als je voor iets (maakt niet uit) een pb krijgt met en 'waarschuwing' en je doet het dan bewust nog en keer dan krijg je een UN. En dat geld voor iedereen.

Logisch toch. Heeft niets met machtsmisbruik te maken.

Beter had je op de Pb kunnen reageren en vragen hoe je het dan kon oplossen.

Ja en per pb had ik gereageerd naar SM en toen kreeg ik dus zo'n banketstaaf reactie.

En dat het blijkbaar niet voor iedereen geldt is wel duidelijk geworden in dit topic he Heike? Want zoals je leest gaan er mensen continue in onderwerpen off topic en die horen niets Verward. Dus wel degelijk machtsgebruik. Prima hoor, als je je er lekker bij voelt maar ga het hier niet opnemen voor iemand waarvan je zelf kunt lezen dat het niet terecht is. Heb dan een beetje zelfrespect en geef toe dat het niet netjes gegaan is.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 06:51

Lovely schreef:
Fasel, heb je eerst een pb gehad met een "sturend advies" erin??? Vóórdat je een UN kreeg??

kreeg een e-mail met het onderwerp 'je hebt een usernote gekregen'. Daarna het bericht waarom ik die UN gekregen had. Omdat ik nog een keer OT was gegaan nadat zij het gezegd had in het topic.

Daarna beetje pinnig gereageerd van 'gut gut, nou best hoor'. of zoiets. En toen het antwoord gekregen 'je bent niet verplicht om hier te komen hoor '

Als we het dan over verkeerd smileygebruik hebben Verward .

En dat kan ik dus niet zo waarderen. Een vraag per pb om niet meer ot te gaan had ik kunnen waarderen.

SP: ik zal die optie eens overwegen Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:54

Ik heb het topic ff doorgespit. Ja, okee, het was offtopic, maar die andere muts verdient m.i. ZEKER een UN.

Maar het is wel vaak zo: word je afgezeken, verdedig je jezelf, krijg je een UN of een OW (ik niet persoonlijk, maar wel goede bekenden van me).

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:02

Ik had die Jarengo direct een OW gegeven als ik de baas was Cool
Sjees, wat een trut.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 10:56

Ja, maar van JArengo horen we niet meer zoveel. Wie weet is die gewoon direct na 1 overtreding gebanned *LOL*

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:16

Het lijkt wel een trend om elke in-eigen-ogen-onterechte beslissing publiekelijk aan te vechten Gaaaap

En ook altijd maar weer dat wijzende vingertje "maar die ander doet het ook"

Fasel"]
Ik heb zoiets van laten mensen dan ook maar mijn kant lezen.
[/quote]
Prima, maar accepteer de gevolgen dan ook. (UN)

[quote="Fasel schreef:
Hoe dan ook, moddie heeft het niet helemaal netjes gedaan. En ik hoop dat ze dat zelf ook een beetje inziet.

Dat is misschien zo, maar dat had je mijns inziens gewoon beter rechtstreeks met haar kunnen bespreken i.p.v. publieke stemmingmakerij.

Just MHO Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:22

Mens waar maak je je druk om. Het stelt geen ruk voor.

Als ik vroeger als kind vervelend was kreeg ik ook eerst een waarschuwing van m'n ouders (PB) en daarna eventueel straf als ik toch doordramde (UN). Hoe onterecht dat ook was in mijn kinderogen, ik deed immers niets... Schijnheilig En als ik dan ging janken en jengelen volgden er pas echt maatregelen (OW). Heb er geen trauma's aan overgehouden hoor.
Ik vind bokt redelijk vergelijkbaar met wat ik hier boven beschreven heb, niks mis mee.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:31

Rom: rechtstreeks had ik het al gedaan. Even lezen he. Die UN, prima. In elke andere omstandigheid geen probleem. Maar als men openbaar gaat beweren dat ik iets met mijn paard doe dat niet door de beugel kan dan heb ik daar problemen mee ja.

En Margreet, zo ging het met mij vroeger ook hoor. Alleen was mijn moeder wel zo reeel om dingen van twee kanten te zien Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:37

Fasel, jouw moeder zei nooit "Omdat IK het zeg!!!"? Knipoog

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:38

Nope, mijn moeder kon streng doch rechtvaardig zijn. Wat overigens ook regelmatig blauwe billen voor mij met zich meebracht Lachen maar dan had ik het ook wel 100% verdiend Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:39

Margreet schreef:
kreeg ik ook eerst een waarschuwing van m'n ouders (PB)

Over die pb. Die heb ik dus nooit gehad. Knipoog. Dat ging blijkbaar open en niet als officieel iets Verward

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:40

Fasel schreef:
Rom: rechtstreeks had ik het al gedaan.

Nee, ik bedoelde rechtstreeks oplossen Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:43

Fasel"]
[quote="Margreet schreef:
kreeg ik ook eerst een waarschuwing van m'n ouders (PB)

Over die pb. Die heb ik dus nooit gehad. Knipoog. Dat ging blijkbaar open en niet als officieel iets Verward
[/quote]

Ik kreeg de waarschuwing van m'n ouders ook niet schriftelijk hoor Knipoog Gewoon tussen neus en lippen door telde ook Haha! En ik werd ook geacht daar iets mee te doen...

Volgens mij moet je er gewoon niet zo zwaar aan tillen, het allemaal wat makkelijker opvatten. De zon schijnt buiten, de vogeltjes fluiten! En jij zit te kniezen over een kleinigheid, nergens voor nodig! Beetje kunnen relativeren hoor! Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:43

Romkabouter"]
[quote="Fasel schreef:
Rom: rechtstreeks had ik het al gedaan.

Nee, ik bedoelde rechtstreeks oplossen Knipoog
[/quote]

dat kan nogal moeilijk he als je terugkrijgt 'je HOEFT hier niet te komen'. Ben je snel uitgepraat.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:44

Daar heb je ook wel gelijk in Margreet. Maar ik kan het gewoon moeilijk verkroppen als mensen me direct aanvallen, waar het mijn paard betreft, en dit niet eerlijk is. Normaal zou ik me ook helemaal niet druk maken maar in dit geval nou ja, heb ik daar wel last van Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:49

Fasel schreef:
dat kan nogal moeilijk he als je terugkrijgt 'je HOEFT hier niet te komen'. Ben je snel uitgepraat.

Moah, jij bent er volgens mij best wel toe in staat om daar voldoende tegenargumenten voor te verzinnen Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:51

>;) Ik???? Ik ben zo onschuldig als een pasgeboren lammetje.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:53

ja en de maan is een pingpong bal. ahuh fasel...