Tweede modje op Jeugdhonk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:04

Pervinco schreef:
Relatief weinig online? Ik zie Sissy's naam tot vervelens toe in het rijtje staan...

Idd. Bovendien vind ik haar een super mod ( OK dan! ) en ik denk dat ze het wel alleen af kan.

Dit lijkt idd een beetje op een sollicitatie. Scheve mond

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:28

Ik maakte maar een grapje hoor Haha! Al zou ik 't wel heel leuk vinden!

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 09:45

Blijkbaar kan je hier geen suggestief doen want dan:
-is het een open sollicitatie
óf
-vind je Sizzy slecht

Scheve mond

Een open sollicitatie mail ik wel lijkt me he, die gooi ik heus niet hier neer.Aangezien ik weet hoe sommige mensen reageren Lachen

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:19

Rolf, ik ben het met je eens hoor... zonder Sissy's kwaliteiten in twijfel te trekken denk ik dat een 2e mod op een forum zoals jeugdhonk geen overbodige luxe zou zijn Lachen . Ik snap ook niet dat jouw bericht wordt opgevat als een 'sollicitatie' of kritiek op Sissy want zo zie ik het helemaal niet... jeugdhonk is gewoon een druk bezocht forum waar 2 mods imo logisch zouden zijn. Er is vast nog wel een mod beschikbaar die specifiek wat tijd in jeugdhonk kan steken toch?

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 12:17

Dank u Vikki Lachen
We kunnen (kúnnen) ook een proefperiode doen. Dat 5 kanshebbers ieder één week krijgen of 'hun kunsten' te vertonen. En na die 5 weken bepaald de crew (oftewel: Bart) wie de nieuwe mod wordt.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:27

Pervinco schreef:
Zoals ik al zei: je kunt natuurlijk ook op TeM rammen... Als ik zie hoeveel moddies online zijn, en hoe snel er over het algemeen gesproken gereageerd word op meldingen... Het is echt niet zo dat alleen Sizzy rechten heeft op JH wat moddieschap betreft!

Hier ben ik het helemaal mee eens

Je kunt wel een 2e moderator op JH zetten, maar deze persoon zit niet alleen op JH, die komt ook op de andere subfora... Deze persoon PB'en als er iets mis gaat is ook niet makkelijker dan gebruik maken van de TeM-knop, aangezien deze knop imho een stuk sneller werkt dan PB-verhalen... En, ik vind het op JH [toch het subfora waar ik het meest te vinden ben] geen zooitje, ik weet niet of dit ligt aan het goede mod-werk, of door de zelfdiscipline van de JH'ers Tong uitsteken

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:37

Maar er komen toch nog meer moddies?
Niet alle plaatsen zijn benoemd toch?
De bedoeling was toch dat er op ieder forum 2 moddies zouden komen. Voor zo ver ik weet wordt daar nog aan gewerkt...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:09

vikki schreef:
Rolf, ik ben het met je eens hoor... zonder Sissy's kwaliteiten in twijfel te trekken denk ik dat een 2e mod op een forum zoals jeugdhonk geen overbodige luxe zou zijn Lachen . Ik snap ook niet dat jouw bericht wordt opgevat als een 'sollicitatie' of kritiek op Sissy want zo zie ik het helemaal niet... jeugdhonk is gewoon een druk bezocht forum waar 2 mods imo logisch zouden zijn. Er is vast nog wel een mod beschikbaar die specifiek wat tijd in jeugdhonk kan steken toch?

Maar dan stel ik nogmaals de vraag: waarom is een 2e mod op JH nodig, en in HK of KH niet?

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 15:01

Pervinco"]
[quote="vikki schreef:

Maar dan stel ik nogmaals de vraag: waarom is een 2e mod op JH nodig, en in HK of KH niet?
[/quote]

KH en HK staan los hiervan, wel met de aantekening dat de toon in JH in principe serieuzer en inhoudsvoller is dan HK.Dus als in HK allemaal onzin topics komen, maakt dat imo minder uit als bij JH.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:19

vikki schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:51

Eigenlijk ben ik benieuwd van de baas/bazen hier van vinden (Heike en Bart dus) aangezien zij hier toch de dienst uit maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:53

Even offtopic: Volgens mij wil jij heel graag mod worden Rolf. Haha! Knipoog

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:55

Ojw ja, zeker wel. En ergens ben ik er ook geschikt voor denk ik, want ik heb toch redelijk wat feeling met het forum.
Maar aan de andere kant, mag de helft van de users me niet, en de mods ook niet trouwens Tong uitsteken

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:10

Ik heb een vermoeden wie mod op JH zou kunnen worden, als het besluit komt om een 2e mod aan te stellen...

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 17:18

Rainie schreef:
Ik heb een vermoeden wie mod op JH zou kunnen worden, als het besluit komt om een 2e mod aan te stellen...

In principe zijn er meer dan genoeg die het zouden kunnen worden Lachen Maar nu eerst is de vraag niet wíe, maar meer óf er een 2e mod moet komen..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:43

Wel typisch dat het nu alleen over jouw gaat Rolfie Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:26

Nou, mods? Schijnheilig

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:57

leuk voor bart, komt ie terug van vakantie, meteen weer in het diepe gegooid Knipoog
trouwens rainie is jouw vermoeden degene waar wij het een tijdje geleden over hadden?

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 20:46

Bart of Heike ofzo ...joeehoee Knipoog

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:03

Mwah, ik vind het niet nodig Schijnheilig

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:07

dat zou voor jou 2x meer kans op een ban zijn zeker Haha!:P

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:22

Yessy schreef:
dat zou voor jou 2x meer kans op een ban zijn zeker Haha!:P

Nagelbijten / Gniffelen

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 21:36

kunnen we even ontopic blijven?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:58

Nee ik vind het overbodig.
En ik denk als Bart en Heike het wel nodig zouden gevonden hebben, dat er al lang een tweede moderator aanwezig zou zijn.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:53

Voorlopig komen er geen nieuwe mods. Ook niet op JH dus.
Er zijn in de afgelopen tijd flink wat mods bij gekomen die allemaal nog in hun rol moeten groeien. Meer zou de balans tussen 'newbies' en 'oude rotten' erg onderuit halen. Daarnaast zitten mods regelmatig op andere fora dan het eigen forum. Op dit moment zijn we regelmatig met z'n tweeen of zelfs meer met 1 ding bezig. Meer is dus echt niet nodig. Als Sizzy een probleem ergens mee heeft gooit ze dat heus wel in de groep en komen er andere mods langs.
Op dit moment is de bezetting zeker voldoende en ik denk zelf dat dat het komende halfjaar nog wel zo blijft. No worries dus Knipoog