Pervinco schreef:Relatief weinig online? Ik zie Sissy's naam tot vervelens toe in het rijtje staan...
Idd. Bovendien vind ik haar een super mod (

Dit lijkt idd een beetje op een sollicitatie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pervinco schreef:Zoals ik al zei: je kunt natuurlijk ook op TeM rammen... Als ik zie hoeveel moddies online zijn, en hoe snel er over het algemeen gesproken gereageerd word op meldingen... Het is echt niet zo dat alleen Sizzy rechten heeft op JH wat moddieschap betreft!
vikki schreef:Rolf, ik ben het met je eens hoor... zonder Sissy's kwaliteiten in twijfel te trekken denk ik dat een 2e mod op een forum zoals jeugdhonk geen overbodige luxe zou zijn. Ik snap ook niet dat jouw bericht wordt opgevat als een 'sollicitatie' of kritiek op Sissy want zo zie ik het helemaal niet... jeugdhonk is gewoon een druk bezocht forum waar 2 mods imo logisch zouden zijn. Er is vast nog wel een mod beschikbaar die specifiek wat tijd in jeugdhonk kan steken toch?
Pervinco"]
[quote="vikki schreef:Rolf, ik ben het met je eens hoor... zonder Sissy's kwaliteiten in twijfel te trekken denk ik dat een 2e mod op een forum zoals jeugdhonk geen overbodige luxe zou zijn. Ik snap ook niet dat jouw bericht wordt opgevat als een 'sollicitatie' of kritiek op Sissy want zo zie ik het helemaal niet... jeugdhonk is gewoon een druk bezocht forum waar 2 mods imo logisch zouden zijn. Er is vast nog wel een mod beschikbaar die specifiek wat tijd in jeugdhonk kan steken toch?
vikki schreef:Rolf, ik ben het met je eens hoor... zonder Sissy's kwaliteiten in twijfel te trekken denk ik dat een 2e mod op een forum zoals jeugdhonk geen overbodige luxe zou zijn. Ik snap ook niet dat jouw bericht wordt opgevat als een 'sollicitatie' of kritiek op Sissy want zo zie ik het helemaal niet... jeugdhonk is gewoon een druk bezocht forum waar 2 mods imo logisch zouden zijn. Er is vast nog wel een mod beschikbaar die specifiek wat tijd in jeugdhonk kan steken toch?