Jeej ik sta er ook in wahha maar ik wis het eigenlijk al, het was het 1e en laatste statje waar ik in stond, mogen wel nieuwe statjes komen!!2746[0,08% van het totaal / 5,32 berichten per dag]
ik heb 1682[0,05% van het totaal / 6,14 berichten per dag] ik ben elke dag wel op bokt en vind zelf dat ik dagen heb dat ik best veel plaats .
Knap hoeveel mensen toen dat statje hebben gemist dan, jullie mogen mij (en sammm natuurlijk ) wel heel erg dankbaar zijn
Als ik dat statje zie dan moet dat haast wel een dag zijn geweest dat @home eruit lag wegens onderhoud ofzo, want ik sta er niet in
ik heb er ook niet zoveel per dag. maar dat komt vooral omdat ik er niet elke dag ben en ook niet erg lang! (heb het erg sdruk met andere dingen )
Ik ben ook wel benieuwd....[0,09% van het totaal / 11,39 berichten per dag] Best wel veel eigenlijk.....
Huh? Ik snap er niks van! Ik sta er ook in! (kreeg een tip via pb )Nou ja, zeg, dit slaat alles! Zal wel een dag geweest zijn dat ik in huis zat opgesloten ofzo...
Ik heb een tijdje ook in de 27 berichten per dag gehad. Toen móést ik afkicken van mezelf. Dat is dus ook aardig gelukt. (nouja.. )
Ik ben vast recordhouder in omgekeerde richting, minst actieve bokker... 38[0,00% van het totaal / 0,17 berichten per dag] 0,00 % van het totaal? Daar moet ik snel verandering in brengen...
Yessy schreef:ach er zijn 8000 gebruikers zonder berichten dus idd, die mag Bart er wel eens uitgooien... Geen wonder dat databeest altijd zo overstuur is!