Welke moddies treden nu af?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:41

Ilkkah schreef:
wat maakt het nou uit of iemand ziet of je online bent of niet?!


Veel Bloos Heb die knop ook enige tijd gebruikt vanwege niet nader te noemen redenen... Maar ik vind wel dat moddies idd zichtbaar moeten blijven...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:46

Vinden jullie dan dat moddies wanneer ze online zijn altijd beschikbaar moeten zijn als er iets is? Ik kan me namelijk voorstellen dat dat niet altijd uitkomt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:00

Altijd beschikbaar hoeft niet... Ik ben nl sterk van mening dat moddies ook maar gewone mensen/bokkers zijn Knipoog
Maar blauw op straat heeft oa een preventieve werking, kan me voorstellen dat groen op Bokt hetzelfde doet.
En in erge noodgevallen (kan me nog een keer een nacht herinneren dat Heike godzijdank online was, er was er 1 gigantisch grove opmerkingen in de meest pijnlijke topics aan het plaatsen) vind ik een pb gemakkelijker/sneller dan TeM...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:04

Pervinco schreef:
Altijd beschikbaar hoeft niet... Ik ben nl sterk van mening dat moddies ook maar gewone mensen/bokkers zijn Knipoog


Dat bedoelde ik ook Knipoog

Maar ik neem aan dat de moddies ook als ze onzichtbaar aanwezig zijn zo nu en dan een kijkje nemen op TeM Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:07

Moddies werken ook hoor Knipoog Ik weet dat dat voor een aantal ook een reden is om niet zichtbaar te zijn, je kunt dan niet altijd gelijk in de houding springen en dingen aan passen.
Ik zit zelf nooit op onzichtbaar (niet dat ik weet iig) omdat het zeer zelden voorkomt dat je echt direct moet ingrijpen, en dan kan ik er meestal wel een mouw aan passen (lees, dat doe je dan gewoon 'ff'). Beetje heen en weer klikken, maar dat is niet zo heel veel werk.