Geschiedenisding op diskette zetten en ff naar de buren ofzo gaa om te vragen of je het heel ffmag afprinten, dat het echt levensbelangrijk is enzo...
gewoon een ideetje, en waarschijnlijk veel te laat ook
Faline
Geplaatst: 31-03-04 12:11
Hmm nu we het toch over printers hebben... Ik zit hier met 2!!!!!!! printers die het opeens niet meer doen, de ene is een HP deskjet 3820, als ik iets wil printen met dat ding en ik klik op afdrukken komt het afdrukschermpje er niet voor maar gaan de titel balk en het het werkbalkje oranje flikkeren omde beurt, klik ik dan een keer op het werkbalkje is het venster geminimaliseerd en dan nog een keer en dan staat het afdrukvenster er wel, klik ik dan op afdrukken doet ie niks alleen bij status zie je wel dat ie met 'iets' bezig is, maar hij print niet. En de andere printer is een Canon BJC 6000 en die reageert wel maar die print zwart vet vaag, steeds onderbroken, stel het hele scherm is zwart dan print ie zwart met witte lijntjes er tussen. (en de inkt is niet ofzo ) Alle aansluitingen zitten goed, maar ze doen het allebei opeens niet meer goed... (zou het een virus op de computer kunnen zijn???)
Ik heb iig gister eerst het beeldscherm een dreun gegeven >;) Maar ze doen nog niks...
Heranda
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 19:47
De mijne doet het ook nog steeds niet! Maar nu heb ik me Geschiedenis al gemaakt vanochtend