Banner Farbenfroh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:42

Yootha schreef:
Dat is het in het Engels, maar ik bedoelde het in het Duits.

O dacht dat je engels bedoelde sorry Haha!
Duits is niet mijn sterkste kant dus dat weet ik niet

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:47

fsoudan schreef:

Een meekleurend sjabrak Haha!

en die barbie poppen dan? en nog ander spul dat ook verkleurd bij warm en koud water....lijkt me wel te kunnen...

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:49

Ohja Alane, vroeger van die barbiepoppen hihi! Dan had je van die vormpjes met hartjes en sterretjes en moest je dat op het haar doen, dan met water ofzo en dan werd dat roze, super! Die heb ik ook nog gehad.
Je haalt het jeugdsentiment in me boven Haha!

Zou je hier ook vormpjes bij kunnen krijgen ? Tong uitsteken Wil dan sterretjes op het sjabrak.

Maar euh Bart, als ze willen testen, waarom dan niet een breder publiek ? Alleen de maat full, terwijl ik best zou willen testen, maar ik heb maat pony nodig, en zo zitten hier meerdere mensen met maat pony of cob. Dat vind ik dan wel weer jammer

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:50

Wie weet krijg ik wel een mooi meekleurens sjabrakje Haha! Was toch niet zo stom om het formulier in te vullen.

hoop ik

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:51

@Alane
Ja Verward Verward Verward Verward Verward Verward Ik ging er eigenlijk helemaal vanuit dat ik in de zeik werd genomen Haha!
Maar goed we zien wel...

[edit:BartVB]Mega quote verwijderd[/edit]

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:52

Wie is er eigenlijk in de maling genomen als het een grap is? De handige consument die altijd open is voor een gratis product voor z'n lieveling of de maker die er z'n tijd in heeft gestoken ... In principe is het mogelijk wat er aangeboden is, het bestaat al in poppen waarbij een figuur verschijnt op de huid bij aanraking met water, haarkleur kan gewijzigd worden .... het zou me alleen verbazen dat zoveel tinten mogelijk zouden zijn maar ook daar weer zijn vele bedrijven er niet vies van de dingen mooier voor te stellen dan wat ze eigenlijk zijn De kleuren die aangegeven staan zijn in principe ook mogelijk omdat ze van blauw naar rood gaan en deze twee samen inderdaad paars geven. We zien wel ... zoals Alane zei ... Knipoog

PS na het checken van de opmaak van de pagina blijkt die niet erg proffesioneel te zijn, de boel is gemaakt met gewone codes zonder beveiliging, ik kan er zo binnenbreken zonder dat ik daar veel ervaring mee heb ... Zegt op zich nog niets over het al dan niet waar zijn, maar de kans dat het een grap is vergroot er wel mee. Als het een grap is zullen de "deelnemers" tenminste weten dat het zo is, wij krijgen lekker een bericht Tong uitsteken

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:54

Volgens mij heeft Bart ook aangegeven dat de site nog in de maak is?

je had vroeger zelfs een Barbie boot die verkleurde in het water sanex.

(misschien Ken zijn zwembroekje ook wel? Haha! )

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:56

Sonja, volgens mij is het gewoon door bokt gemaakt, tenminste dat dacht ik, omdat je gewoon je boktnaam moet invullen etc.
Bart weet dat wel denk ik... bart ?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:57

Sjit, levy, ik had alleen de barbie! Geen kenbroekje en al helemaal geen verkleurende boot... Boos!
Mams vond denk ik de bewegende paardentrailer en 2 pbarbiepaarden duur zat Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:58

Ik ken die producten die verkleuren wel, maar dat werkt inderdaad op temperatuur...
Dat zou dus beteken dat je bijvoorbeeld weggaat met een lila shabrack, maar terug komt met een oranje.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:00

Beveiliging Verward Waarom zou je een webpagina beveiligen?

Het is idd ongeveer hetzelfde als dat barbie spul alleen dat voor andere temperaturen. Dat Barbie gebeuren werkte al met lauw water, dat is bij een paard niet handig, dan heb je ineens een rood ipv blauw dekje als je flink aan het werk gaat. Ook leuk maar niet helemaal wat je wilt Lachen Dit spul werkt bij temperaturen boven de 40' (dacht ik), je krijgt er ook een handig kaartje bij met kleur+temperatuur.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:01

BartVB schreef:
Ook de opmerkingen die geplaatst zijn in het aanmeldformulier zijn allemaal erg enthousiast.

HET IS EEN GRAP ... een ernstig bedrijf zal deze gegevens niet meteen doorgeven aan de webmaster ... 1+1=2, het bedrijf is gewoon bokt zelf met een grap! Researchinformatie is aan de privacywetgeving gebonden ...

En beveiliging doen alle ernstige bedrijven, amateurs proberen dit zelfs al te doen ... Het gaat tenslotte om een "nieuw" product waar nog geen patent op is in Nederland of België. Het zou erg stom zijn zonder beveiliging te werken!
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 30-03-04 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:03

Tip1 voor de beginnende ondernemer die iets wil verkopen: zorg voor een degelijke introductie, zorg dat de informatie klopt en dat de media goed gebruikt worden, een lelijke website is dus een complete misser in dit verband.

Wwhoohooo, BartVB helemaal into Barbie Technicals?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:06

Bart heeft iets gemist in zn jeugd, gaat nu op de barbies aan de gang Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:07

Bart (= bartie=barbie) heeft zich in de barbie collectie verdiept!

Sanex, misschien dat je alsnog mijn boot wilt kopen? (krijg je Ken's broekje erbij)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:08

Alleen als ik het sjabrak krijg, monteer ik de boot achterop, en Ken's broekie aan de zijkant als zadeltas Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:18

sonjabelgium schreef:
En beveiliging doen alle ernstige bedrijven, amateurs proberen dit zelfs al te doen ... Het gaat tenslotte om een "nieuw" product waar nog geen patent op is in Nederland of België. Het zou erg stom zijn zonder beveiliging te werken!

Waar vis jij nu weg dat er geen patentaanvraag is dan?
Lijkt me sowieso stug dat ze gratis "monsters" weggeven op niet gepatenteerd spul...
Als ik ga optellen kom ik tot de volgende conclussie:
1 bokt krijgt opdracht om plaats/ruimte te maken mensen te vinden die dat spul willen testen (lijkt me handiger op een paardenforum dan een kattenforum)
2 mischien allemaal even snel snel..niet proffessioneel maar ze vragen testers en geen kopers
3 ze zullen dan wel geen lappen tekst erbij om uit te leggen hoe het concept precies werkt
conclusie: 1 + 2 + 3 = 6
kan tot 10
4: Bart zegt toch niets over wie wat heeft geschreven...alleen dat mensen positief zijn over het concept...ben ik ook.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:24

Verward Wat een vreemde reacties allemaal.
Ik heb me gewoon lekker opgegeven, en zie wel wat er uit komt. En stel dat het een grap is, wat is het probleem? Sorry maar ik zie het nut van deze discussie niet Rolleyes

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 10:24

Ach, zoals ik zelf al op mijn aanmelding schreef: als het echt werkt zou het dé oplossing zijn om geld/ruimte te besparen...

Als het een 1 april grap is vind ik het flauw, dan is ie een 3tal dagen te vroeg... Clown

En anders... Dan hebben de gelovige Thomassen (waaronder moi Lachen ) een gratis dekje Lachen Maar zoals al eerder gezegt: Barbie heeft deze 'techniek' al heel lang, ik was gisteren die pagina aan het lezen (jullie willen niet weten hoe een on-proffesionele sites ik van bedrijven tegenkom...) en het eerste wat ik me afvroeg was waarom hier nog nooit iemand opgekomen is... Het is eigenlijk best logisch, een verkleurend sjabrak...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:26

Ik ben het helemaal met je eens hoor Pervinco, en ik wacht verder gewoon lekker af. Wie weet is het een enorme gat in de markt en hebben wij deze dekjes lekker als eerste (en gratis Haha! )

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:44

Pervinco schreef:
Ach, zoals ik zelf al op mijn aanmelding schreef: als het echt werkt zou het dé oplossing zijn om geld/ruimte te besparen...

Als het een 1 april grap is vind ik het flauw, dan is ie een 3tal dagen te vroeg... Clown

En anders... Dan hebben de gelovige Thomassen (waaronder moi Lachen ) een gratis dekje Lachen Maar zoals al eerder gezegt: Barbie heeft deze 'techniek' al heel lang, ik was gisteren die pagina aan het lezen (jullie willen niet weten hoe een on-proffesionele sites ik van bedrijven tegenkom...) en het eerste wat ik me afvroeg was waarom hier nog nooit iemand opgekomen is... Het is eigenlijk best logisch, een verkleurend sjabrak...

Zijn Belgen ook toegelaten? Ik heb mij ook opgegeven. Is het een grap dan heeft die mij geen geld gekost en indien dit bedrijf wel bestaat en ik wordt geselecteerd, dan heb ik tenminste een gratis dekje. Of hij nu van kleur veranderd of niet maakt mij geen bal uit als het maar goed dekje is. Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:45

froh betekent blij! *LOL*
Dus blije kleuren, ik heb het formulier maar eens ingevuld, niet geschoten is altijd mis Clown

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:49

ik heb het gister ook gewoon ingevuld, niet bij nagedacht of het een grap zou zijn, kan me eigenlijk ook nietzo veel schelen Tong uitsteken . Heb me opgegeven omdat ik wel wil weten hoe dat dan precies zou werken omdat ik de foto's er nogal nep uit vond zien Nagelbijten / Gniffelen . Maar het zou wel leuk zijn als het echt is .

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:51

Kunnen de geselecteerden zich melden aub. Kwestie van te weten of inderdaad een grap is of niet. Hoewel ik aan Bart's reactie opmaak dat dit geen grap is. We zullen zien. Ik hoop als Belg ook in aanmerking te komen en geselecteerd te worden Haha! Hoef dan tenminste geen nieuwe dekje te kopen OK dan! Weer wat geld uitgespaart om dan een degelijke longeersingel te kunnen kopen.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:53

nu staat er een vakje voor opmerkingen bij, stond die er gisteravond ook? Verward