Wie heeft mij verhuisd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:17

We kunnen het natuurlijk ook allemaal enorm gaan overdrijven op deze zonnige zondagmiddag.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:17

BartVB schreef:
We kunnen het natuurlijk ook allemaal enorm gaan overdrijven op deze zonnige zondagmiddag.

Is het op een zondag veranderd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:20

BartVB schreef:

Ik vind het nogal wat...

*gaat profiel checken om te zien of daar ook graaigrage vingertjes in hebben zitten rommelen*

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:20

Dus erover vallen dat er misbruik gemaakt wordt van de beheerdersmogelijkheden, is overdrijven Verward

En het is idd niet de eerste of tweede keer dat Heike zoiets doet Clown
Ga je Heike nu ook een OW geven, BartVB? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Ann op 28-03-04 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:23

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:24

Tjah Ontkennen he...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:44

Zoals Bart in het topic wat net aangehaald werd al zo mooi zei: dit is appels met peren vergelijken... Ik heb het topic doorgelezen, kan me de ergernis (om niet te spreken van kwaadheid) van Bart errug goed voorstellen. MAAR...

Hier gaat het om 1 user, die al eens (of vaker?) verbannen is. Heike veranderd de woonplaats van hell in heaven. Denk dat ik niet de enige ben die dat een OK dan! actie vind... In het onderschriftjes-topic werden er profielen ed gewijzigd... Dat ging heel wat verder dan het veranderen van een woonplaats (die, zoals Heike zelf al zegt, in no-time weer veranderd is...).

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:48

Nou in iemands profiel rommelen is not done he...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:49

Sundancer schreef:
Nou in iemands profiel rommelen is not done he...

Profiel an sich ben ik met je eens, maar de woonplaats? Ach...

Waarom zit ik eigenlijk binnen?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:54

Citaat:
Hier gaat het om 1 user, die al eens (of vaker?) verbannen is. Heike veranderd de woonplaats van hell in heaven.

Wat heeft dat ermee te maken, maakt dat het misbruik maken minder erg Verward

Citaat:
Denk dat ik niet de enige ben die dat een OK dan! actie vind...

Het maakt niet uit wat andere users er van vinden, het is gewoon not done
Laatst bijgewerkt door Ann op 28-03-04 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:55

Nee, maar zoals ik al eerder gezegt heb, meen ik dat ik ergens voorbij heb zien komen dat 1 van de redenen voor de ban(s) van Kais de inhoud en woonplaats van haar profiel was...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:57

Dat geeft Heike nog niet het recht om zomaar iets te veranderen in Kais haar profiel

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:00

niet het recht neej, maar er zitten hier ook jonge kinderen op! En dan vind ik iemand met woonplaats hell niet zo denderend staan....

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:16

Ik vind dat echt heel erg naief om zo'n woonplaats in te vullen en dan nog verbolgen zijn als hij veranderd wordt! Echt flauwekul om het nu te doen voorkomen alsof Heike iets vreemds heeft gedaan!
Ik weet niet hoe oud de betreffende persoon met het profiel Kais is, maar het lijkt me als ze/hij ouder is dan 12 dat ze dit had kunnen verwachten!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:16

*zucht* dit gaat vast weer eens een eindeloze discussie worden...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:30

BartVB schreef:

Precies wat ik dacht. Heike kan alles maken. Als ik zoiets zou doen vloog ik voorgoed van Bokt af, en bij Heike "moeten we niet overdrijven"
Tot zover de eerlijkheid van de beheerders Verward

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 18:12

Uhm... Ik maak me er niet druk om hoor. Was alleen benieuwd wie 't had gedaan Lachen
Als ik er niet tegen zou kunnen zou ik zelf ook niet 'bepaalde acties' hebben Tong uitsteken

No hard feelings Ach gut

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:49

hehe eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje grappig Bloos

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:57

ruiterinrust schreef:
Ik vind dat echt heel erg naief om zo'n woonplaats in te vullen en dan nog verbolgen zijn als hij veranderd wordt! Echt flauwekul om het nu te doen voorkomen alsof Heike iets vreemds heeft gedaan!
Ik weet niet hoe oud de betreffende persoon met het profiel Kais is, maar het lijkt me als ze/hij ouder is dan 12 dat ze dit had kunnen verwachten!

Dit gaat niet over woonplaats. Dit gaat om het principe profiel van users veranderen. Dat is een vertrouwenskwestie imo. Dat hoor je gewoon niet te doen, je hoort de user aan te manen het te veranderen. Als geintje of niet maakt geen fluit uit vind ik. Het is een grens die je als admin niet hoort te overschrijden.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:13

Nou. Heike heeft er toch niets kwetsends van gemaakt? Kijk, als het nou was om echt te pesten ofzo, maar dat is het niet, en zo is het ook niet bedoeld..

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:23

Songe jonge, mensen lekker boeind!!!

haha dat mensen hier moeilijk over gaan doen, het is toch zo weer veranderd. Een grapje hoor tjeez...........

(hierbij bedoel ik de mensen die over haar functie *blaat* enzo zeuren)

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:25

Romkabouter"]
[quote="ruiterinrust schreef:

Dit gaat niet over woonplaats. Dit gaat om het principe profiel van users veranderen. Dat is een vertrouwenskwestie imo. Dat hoor je gewoon niet te doen, je hoort de user aan te manen het te veranderen. Als geintje of niet maakt geen fluit uit vind ik. Het is een grens die je als admin niet hoort te overschrijden.
[/quote]

Ik ben het roerends eens met RomK
Ik krijg al een stomme waarschuwing omdat ik een forum plaatse tussen links en niet de sticky had gelezen op links

Daarbij vind ik dat als Heike zoiets doet wel wat zwaarder mag gestraft worden
Zij kan tot belangrijke informatie komen (Zie ook dat topic met onderschriften) dan krijg ik toch echt mijn vraagtekens bij dit forum om zoiets

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:33

Ik volg het even niet, is er nu alleen de woonplaats veranderd of is met het hele profiel geknoeid?
Een pb richting Kais met het verzoek dit te veranderen (al dan niet met enige dwang Tong uitsteken ) was imo wel afdoende geweest.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:33

Alleen de woonplaats, as far as i know.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:46

Romkabouter"]
...je hoort de user aan te manen het te veranderen.
[/quote]

[quote="Kayla schreef:
Een pb richting Kais met het verzoek dit te veranderen (al dan niet met enige dwang Tong uitsteken ) was imo wel afdoende geweest.

En als er nou een PB met dit verzoek is verstuurd, maar zonder resultaat? Mag een beheerder dan wel ingrijpen?

Provocerende berichten en avatars zijn nu eenmaal niet toegestaan. Hetzelfde geldt voor onderschriften, usernames en woonplaatsen. Doet de user niets uit op het verzoek van het beheer, dan mag het beheer IMO best ingrijpen.