EA, maar 1 uur wijzigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:09

Natuurlijk met je niet voor elk borsteltje en halstertje een eigen topic starten, maar als er 20 items in staan wordt het ook onoverzichtelijk. Ergens zal dus een gulden middenweg gezocht worden door de Mod's.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:12

Maar 'niet te veel' is zo subjectief... Ik vind 10 artikelen niet veel, jullie wellicht wel.

Daarbij vind ik het (net als RK) des te overzichtelijker wanneer het mogelijk is om evt. extra info bij een artikel te zetten, of 'verkocht'.... Dan maakt het ook niet meer uit of je 5 dingen aanbied, of 50...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:35

Je geeft aan dat een ge-interesseerde niet het hele item door wil lezen om te zien of een artikel al verkocht is en dus bovenin wil kijken, wat er nog is.
Nieuwe ge-intereseerde beginnen altijd bovenin te kijken.
Bokkers die dit topic al (deels) gelezen hebben kunnen kiezen: of bovenin of op de plek waar ze het laatst gekeken hebben. Kiezen ze voor het eerste dan zijn ze de plek kwijt waar ze met lezen gebleven waren, ook niet handig dus.

Voor mijn gevoel blijft het dus een beetje 'lood om oud ijzer', want hoe je het ook doet er zijn altijd mensen die het juist andersom handiger vinden.

Een topicstarter die een beetje handig is met quoten kan een hoop van deze ergernis vermijden.