Bokt doet het vaak niet :?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 01:36

Hmmm waarom cookies weggooien? Je kunt beter je temp internet folder leegmaken. Cookies weggooien heeft imo weinig zin, tenzij het tracking cookies zijn. Verder _kan_ defragmentatie je pc _iets_ sneller maken, maar erg veel zul je er imo niet mee winnen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 07:35

oké mensen, hieruit blijkt dat ik er niets van weet, lekker laten staan die cookies en niet defragementeren!!!

Ik zal het doorgeven aan de servicedesk op mijn werk, scheelt ze ook een hoop foute adviezen geven aan de gebruikers (5000 stuks!)

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:36

Nee hoor, je hebt wel gelijk, maar ik denk dat in dit geval het verwijderen van cookies geen zin gaat hebben aangezien de server steeds plat gaat?
Daarnaast noemde je op de vorige pagina, dat een methode om je cookies en temp files leeg te krijgen is, door je geschiedenis te verwijderen, maar dit gooit echter niets anders weg dan alleen wat het zegt: idd de geschiedenis. Cookies en Temp Files blijven staan tenzij je die apart of via de verkenner (zoals je al zei) of via het internet opties menu weggooid.

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 14:26

Heb er ook weleens last van
Dan heb je net een reactie getypt en dan geeft hij aan: Pagina kan niet weergegeven worden.
Dan ga ik meestal maar een tijdje wat anders doen en later proberen of bokt het weer doet