nou jullie mogen mij verder niet meer pesten hoor Sjimmy voor mij is het probleem opgelost zolang ik maar kan bokken en mail kan ontvangen
Citaat:HELP!! mijn beeldscherm is 90 gr. gedraaitdraai je um weer terug.nee oke, serieus dan.bedoel je echt werkelijk dat je scherm intern 90 graden is gedraaid?heb ik nog nooit gezien. kun je er een foto van maken
Technoboy schreef:Citaat:HELP!! mijn beeldscherm is 90 gr. gedraaitdraai je um weer terug.Heb je hem weer met zn opmerkingen ...
anders vergeet je ff de helft te quoten.paasei he. geintje tussendoor kan ook al niet eens meer. (kudde gedrag )
SpLaSh_"][quote="Technoboy schreef:Citaat:HELP!! mijn beeldscherm is 90 gr. gedraaitdraai je um weer terug.Heb je hem weer met zn opmerkingen ... [/quote]Zie in dit geval idd ook niet echt wat het probleem is Ben het vaak niet eens met de opmerkingen die TB maakt, maar nu Sorry, heel erg off-topicBarb, gelukkig is het opgelost, en nu weet je de volgende keer iig waar het door komt
Technoboy schreef:heb ik nog nooit gezien. kun je er een foto van maken ik ben nu even mijn digi aan het opladen om een foto te maken
Computers: bron van vermaak! Vooral leedvermaak dan..Ik moest trouwens ook gelijk aan dat toetsenbord-gebeuren denken, toen moest ik voor ik ging bokken echt naar de wc...