Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polly schreef:Stuur even een mail naar support@bokt.nl dan helpen zij je verder met het wijzigen van je email
Marcella schreef:Polly schreef:Stuur even een mail naar support@bokt.nl dan helpen zij je verder met het wijzigen van je email
Gedaan.
DuoPenotti schreef:Bedankt voor dit te laten weten.
Misschien kan het ook in een banner?
Niet iedereen komt op FZ.

Sodera schreef:Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd maar ben een van die mensen die hetzelfde wachtwoord gebruikt voor veel dingen. "Gelukkig" had bokt nog een oude die inmiddels nergens anders meer gebruikt wordt en een email adres dat eigenlijk nergens voor gebruikt wordt.
Ik vind het idee van een wachtwoordmanager best handig, die gebruik ik nu ook in mijn browser nog wel eens. Hoe werkt dat met wachtwoorden die tussen laptop en telefoon gaan? Soms gebruik ik mijn telefoon, soms mijn laptop maar als dat van die onleesbare, automatische wachtwoorden zijn is het erg onhandig. Gaat dat met een externe wachtwoordmanager beter? Ik heb een Windows laptop waar ik Google chrome gebruik en een iPhone met Safari...
Op je telefoon als app en in de browser als extensie. Het synchroniseert allemaal vanzelf tussen de apparaten.