Maaike_Indy schreef:Ook ik vond het jammer dat het horse boarding topic werd gesloten. Ergens kan je het natuurlijk als een advertentie opvatten maar er zit geen commercieel doel achter. Op de markt zijn dergelijke oproepjes, want ik zie het meer als een oproepje dan een advertentie, veel minder zichtbaar. Er worden immers ook oproepjes geplaatst wanneer mensen op zoek zijn naar stalling of een pyjama broek in een bepaalde maat/kleur etc. Dan wordt het de "kracht van Bokt" genoemd.
Een aantal maanden terug was er ook een topic van een bokker die oppas zocht in Zuid Frankrijk https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=103&t=2125087 wat toch maar liefst 6 pagina's groot is en in de basis niets verschilt met het topic waar er naar uitbreiding van het horseboarding team gezocht wordt. Niets ten nadele van die TS en haar topic overigens, ik hoop dat ze mensen gevonden heeft.
Precies. Het gaat erom dat je nadenkt of het iets toevoegt en dat doet een topic waarbij je kunt denken aan de "kracht van Bokt" (zoals het topic over leuke teamgenoten zoeken voor horseboarding, serieus, als een paardenforum daar niet geschikt voor is???).
Het andere topic is zo'n voorbeeld van dubbele maten waarbij ik het echt veel te makkelijk vind om te zeggen dat men dan maar moet temmen. Het is gewoon onmogelijk dat zo'n topic door mods gemist wordt en anders gaat er iets heel anders mis. Maar een soortgelijk topic kwam ook vorige week omhoog hoor, dat was vorig jaar geopend, goed bevallen en voor dit jaar werd er weer een oproep gedaan. Niet te missen, maar is dus wel okee. Of nu niet meer want nu ligt de aandacht erop. Zou jammer zijn.
Wat mij betreft gaat het om: voegt het iets toe en valt er te discussiëren in het topic. Dus mogen er vragen gesteld worden, mogen er kritische noten gekraakt worden, is er een gesprek. En niet commercieel vind ik inderdaad zeker een voorwaarde.
Wat ik ook jammer vind is als er niet eens wordt meegedacht: joh, als je het aanpast op die en die manier dan kan het naar PP. Nee, enkel: het moet weg want regeltje. Gemiste kans vind ik. Buiten dat het volgens mij heel prima op ED had kunnen blijven staan, maar dat is inderdaad niet strikt volgens de huidige (achterhaalde?) regels, zoals zoveel topics.