Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dieseltje09 schreef:Nog meer mensen rare mailtjes ontvangen van een “bokker”? Account is wel geteld nu paar minuten online en heeft me al gemaild met dubieus bericht en pb gestuurd (die al doorgestuurd zijn naar beheer overigens)
Volgens de info op het account is het man van in de 60helaas niet mijn doelgroep zeg maar
![]()
Dus wees even bedacht als je rare mailtjes binnenkrijgt en reageer er zeker niet op
F_T schreef:Meestal worden dat soort gasten vrij snel gekickt als moderators het eenmaal weten.
Bokt heeft -terecht- beleid dat PB's niet openbaar gemaakt mogen worden.
Voor een situatie als deze, waar mannen duidelijk op zoek zijn naar 'jonge kwetsbare vrouwen' (let op TS, ik bedoel jou daar níet! persoonlijk mee, maar dat wat een man met deze intenties mogelijk kan verwachten van een paardenforum!)
Dan is het wellicht wijs om (misc als bokt team) een keer een voorbeeld te maken van een paar van dit soort berichten.
Hoeft niet eens 1op1 letterlijk de tekst van zo'n pb te zijn.
Maar een paar realistische voorbeelden.
Met daarbij de vraag dat iedereen die zoiets ontvangt het onmiddelijk meldt bij beheer.
Deze TS is zo vlot op dat direct en uitzichzelf te doen.
En er een topic aan te wijden (Goed!!!)
Maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die het niet doorgeven, ofwel omdat ze niet op de hoogte zijn van hoe, ofwel omdat ze er niet aan denken of het niet durven uit schaamte.
En er zijn mogelijk zelfs meiden die eropingaan.
Dus ergens een topic met een paar realistische voorbeelden en een heel duidelijk stap voor stap hoe je het kunt melden en waar je moet klikken daarvoor etc zou ik een prima idee vinden.