25 jaar 'de kracht van Bokt': meest bijzondere actie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:09

foxy80 schreef:
Ik vond het topic van dat 20 jaar oude blueband recept laatst ook weer geweldig qua bokt kracht!

Nou, maar echt! Zoek en bokt zal vinden, en vaak nog snel ook!
Wat een community. <3

Pharootz

Re: 25 jaar 'de kracht van Bokt': meest bijzondere item?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:07

Ik heb destijds mijn eerste eigen katje gekregen via Bokt. Hoewel het diertje er nu niet meer is, hebben we ontzettend veel plezier met en van haar gehad :)

[BB] Asiels vol.. wat nu?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:10

Het topic van Darkangel en Poetser staat mij inderdaad ook heel
erg bij, wat een verhaal was dat :(:)

Zelf zocht ik ooit een stoommand van de IKEA en deze via bokt kunnen
bemachtigen, ben maar wat blij met dat ding :j :D

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:32

xdniesje

Re: 25 jaar 'de kracht van Bokt': meest bijzondere actie?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:24

De kracht van Bokt is inderdaad heel erg sterk! Heb veel mooie dingen voorbij zien komen.
Zelf ook een keer de power mogen ervaren; ik was al tijden bezig om een stageplek te vinden bij een dierenarts, maanden gesolliciteerd en ook op plekken ruim 2u verderop en ik kwam maar nergens binnen. 1 bericht op bokt en iets later had ik een stageplek in mijn eigen woonplaats. Zo onwijs dankbaar voor!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:55

Ik heb ooit voor een bokker een truitje opgehaald bij H & M . Bij haar was het in haar maat niet meer verkrijgbaar. Hier gelukkig wel. Dus truitje gekocht en opgestuurd. Het was heel lief, want ik kreeg nog een paar euro extra voor de moeite.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

Pharootz schreef:
Ik heb destijds mijn eerste eigen katje gekregen via Bokt. Hoewel het diertje er nu niet meer is, hebben we ontzettend veel plezier met en van haar gehad :)

[BB] Asiels vol.. wat nu?

zo ben ik aan mijn honden gekomen. in 2004 had de zus van een bokker een 'oeps' nestje, en een van die 12 puppies werd onze Indy. Later zochten we een opfokplek voor ons veulen, ook via bokt gevonden. Die bokster had toevallig ook een heel leuk nestje, dus dat was een goede ruil. Veulen gebracht, puppie mee terug :)

Die pup is inmiddels alweer 8 jaar oud, onze Romy. Wij hebben op onze beurt ook een paar bokkers gelukkig gemaakt met een paar pups van Romy. :) :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

Als ik het me goed herinner heeft bokker arabesk ooit een cap gevonden ergens. En hier op bokt is ze uitgekomen bij de mannelijke eigenaar en daarmee woont ze nu al enkele jaren samen.

En bokker bellatrix nodigde toch elk jaar mensen bij haar thuis uit met kerst?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:51

Veel Bokt-dieren! Zo is hier ook ooit een cavia gebracht door een Bokker. De cavia werd gepest door de cavia's waar ze bij woonde, dus mocht ze bij mijn dames. Gelukkig hadden ze meteen een klik :D

Ik geloof dat ik ook wel eens een verhaal heb gelezen over iemand die met haar paard(en) in een kapotte trailer naast de weg stond. Het was zo mooi om te lezen hoe daar van meerdere kanten meteen hulp aan werd geboden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:51

Maartje1990 schreef:
Als ik het me goed herinner heeft bokker arabesk ooit een cap gevonden ergens. En hier op bokt is ze uitgekomen bij de mannelijke eigenaar en daarmee woont ze nu al enkele jaren samen.

En bokker bellatrix nodigde toch elk jaar mensen bij haar thuis uit met kerst?

Dat heb ik inderdaad meerdere keren gedaan. :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:05

Oh en dat topic van Koudbloedkim van haar Belg die van de trailer een cabrio wist te maken!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

We vergeten ook nog de talloze secret santa edities, zowel voor mensen als honden! Er komt nu zelfs een paaseditie. Allemaal bokkers onderling die elkaar geschenkpaketten sturen na loting en dan moeten raden wie de milde schenker is.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Quera, en inderdaad Poetser die bij Darkangel mocht blijven.
Dat was voor mij de kracht van bokt, iemand die palliatief is toch nog iets positiefs in zulk een moeilijke situatie mee kunnen geven.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

Ik kan me deze nog herinneren: [LZP] Wie kan ik blij maken????

Ik had toen zelf niks te doneren, maar wel mensen in de buurt waarvoor ik als soort inzamelpuntje fungeerde. Deze actie werd VEEL groter dan de TS volgens mij oorspronkelijk had verwacht, maar ik vond het hartverwarmend om te zien hoeveel spullen mensen gratis weg wilden geven aan mensen die het goed konden gebruiken.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Ik herinner me ook nog het topic van Supergirl. Zij is er ook niet meer. Zij nam ons mee in haar strijd tegen kanker. Voelde heel intiem en mooi

En ik volgde ook een topic over de duin/bosbranden bij Schoorl. Daar zaten we ook bovenop het nieuws om iedereen uit die omgeving te voorzien van nieuws. Geloof dat daar ook nog paarden geëvacueerd zijn naar andere bokkers