[Tech] problemen bokt/foto-upload?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 14:28

Exitium schreef:
Vermoed zomaar dat Bokt niet met HEIF-bestanden overweg kan, weet ook niet of dat makkelijk aan te passen is voor Bart. Zo niet, dan zul je 'm ofwel zelf om moeten zetten, of de setting op je telefoon aan moeten passen. Zou als ik het zo lees (heb zelf geen iPhone) moeten zitten onder Instellingen > Camera > Formaten en dan 'meest compatibel'. Hij zal daar nu op 'hoge efficiëntie' staan wat HEIF is, 'meest compatibel' is .jpg wat sowieso zou moeten werken

Eerdere foto’s die ik wel kon plaatsen waren ook ‘HEIF’ zie ik, dat was toen geen probleem. Dit is echt iets van de laatste 2-3 weken dat ik ze niet meer kan toevoegen

Kabayo

Re: [Tech] problemen bokt/foto-upload?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 18:22

Dankje voor het meekijken trouwens. Hoe kan ik dat HEIF aanpassen? Kan het altijd proberen

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 08:22

Nou het probleem is opgelost. Ik weet niet hoe, ik heb zo ver ik weet niks veranderd. Maar ik kan ze weer selecteren en uploaden.
Dankje voor het meedenken!
Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Ik kan vanochtend ook geen fotos uploaden. Ik kan ze wel selecteren, maar klikken op uploaden doet niks

Edit: ik kom er nu achter dat ik wel 1 foto per keer kan uploaden maar meerdere tegelijk niet.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Wat voor telefoon (ga ik voor het gemak even vanuit) heb je en welke browser gebruik je?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

Geen idee waarom, maar hij doet het nu wel weer goed :)