luxx schreef:Vind dat er al lange tijd slecht/onlogisch/makkelijk/weg van de minste weerstand gemodereerd wordt. Ik geef een recent voorbeeld hiervan. Kort geleden opende iemand een topic met een schaduw, ingewikkelde situatie, nare situatie voor die persoon. In de OP vroeg die persoon of wanneer je haar meende te herkennen je dit alsjeblieft niet kenbaar wilde maken. Hier was geen enkel respect voor, meerdere mensen herkenden haar en zetten ook dingen in hun antwoord waardoor deze persoon op het forum vrij gemakkelijk te vinden was. Ipv dat deze berichten verwijderd werden werd het topic op aanraden van deze respectloze mensen verwijderd. Deze persoon had echt behoefte aan een uitlaatklep en die is haar afgenomen door agressieve medebokkers die blijkbaar hier bepalen hoe er hier gemodereerd wordt.
Vroeger was bokt een veilige plek en dat is het nu niet meer in mijn ogen. De aftakeling van dit forum heeft naar mijn mening veel met incompetente moderatie te maken, dat heb ik al vaker gezegd en ik zeg het gewoon nog een keer. En ik vind bovenstaande situatie daar echt een goed voorbeeld van
Mee eens, mensen worden hier weggepest. Modjes hebben de pik op bepaalde personen en anderen die precies hetzelfde doen wordt de hand boven het hoofd gehouden en komen overal mee weg. Ik weet zo een paar mensen te noemen die hierom weg zijn gegaan.
Overigens was er laatst ook een topic van iemand die hulp nodig had en een SA aangemaakt had, maar dit werd direct op slot gegooid want het was 'geen goedgekeurd SA'.