Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Bart zoekt iets om lange topics beter zichtbaar te maken. Om duidelijker onderscheid te maken tussen normale topics en de lange topics.
Ik heb gevraagd of hij nog verduidelijking komt geven maar ook hij zit niet elke minuut op Bokt dus even wachten op een antwoord.
karuna schreef:is dit dan blijvend?
![]()
Zo ja dan heb ik echt een probleem.
Captain schreef:Exitium schreef:Bart zei volgens mij een tijdje terug dat hij wat meer visueel onderscheid wilde tussen korte en langlopende topics omdat dat verschil nu niet zichtbaar was. Wellicht is dit een poging daartoe.
Er staat toch onder hoeveel pagina's een topic heeft..
[ Afbeelding ]
Telpeva schreef:karuna schreef:is dit dan blijvend?
![]()
Zo ja dan heb ik echt een probleem.
Ik zou het even tijd geven, bij vorige aanpassingen zijn er soms ook achteraf na feedback van de users dingen nogmaals veranderd, zoals toen met de fototoestel icoontjes. Je hebt het nu aangegeven en meer mensen hebben aangegeven dat zij het niet als een verbetering zien, dan is het aan Bart of hij daar wat mee kan doen en zo ja wat.
Wat mij betreft zou het wat subtieler mogen, het visuele van de icoontjes. Eventueel een suggestie: het zijn momenteel papieren velletjes, 1 of 2. Zou een minimalistisch icoontje van een boek misschien leuk zijn. Alsof een lang lopend topic niet uit een berg losse vellen bestaat, maar een rustig boek.
karuna schreef:Ik vind dingen niet meer terug, en dan went niethet is niet het leest iets onhandiger maar topics zijn onvindbaar, sneeuwen onder em dat maakt dat het zo veel energie soms kost om iets te vinden dat ik het opgeef. En meest alleen maar in een klein kringetje blijf hangen.
Marije_jiplover schreef:Ik heb echt 3x moeten kijken wat er met dubbel bedoeld werd, voor ik het zag.
Ik heb het inmiddels wel gezien en ik heb er geen last van, noch gemak, omdat ik er dus overheen kijk.
Ik kan me er dus ook niet aan ergeren.
Wat ik in de omschrijving van TS niet begrijp is dat je zegt dat je hersenen er 1 ding van maken, als dat zo is ziet het er toch uit zoals de rest en dan is er geen onderscheid meer, toch?
Of begrijp ik niet goed wat jij bedoelt te zeggen met dat je hersenen er 1 ding van maken?