Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thunar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-24 19:04

Precies wat ik bedoel! Na de operatie moet de wond natuurlijk genezen maar de directe pijn van de artrose is onmiddellijk verdwenen als het goed is. Pijnstillers doen wel wat maar zijn uiteindelijk de oplossing niet. Net zo belangrijk is het hervinden van stabiliteit, want die is er door de artrose ook niet op vooruitgegaan. Af en toe ga ik gewoon door dat gewricht heen en dan heb ik echt even steun nodig van wat of wie dan ook, meubelstuk, wandelstok, krukken of partner, die daar niet altijd erg blij mee is. Ik zie de verbaasde blik achterom van een paard al als het me weer eens overkomt. <LOL>

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 11:38

Thunar schreef:
CrazyCat schreef:
Zoiets bedoel je? *D :') (De Alpen - Oostenrijk met mijn toenmalige ruin)
[ Video ]
Zoiets, ja, hoewel ik ook wel engere dingen gezien heb. Mooie video trouwens en een prachtige omgeving om een stuk buiten te rijden!

Deze brug is 3 weken na dit ritje naar beneden gestort. Er had ergens een lampje moeten gaan branden toe ik die staalkabel zag liggen :o

Het is hier inderdaad een prachtige omgeving, echter vielen de buitenrijmogelijkheden erg tegen. Veel is te stenig of te stijl en in de winter alles te glad.

Thunar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 17:20

CrazyCat schreef:
Deze brug is 3 weken na dit ritje naar beneden gestort. Er had ergens een lampje moeten gaan branden toe ik die staalkabel zag liggen :o

Het is hier inderdaad een prachtige omgeving, echter vielen de buitenrijmogelijkheden erg tegen. Veel is te stenig of te stijl en in de winter alles te glad.

Da's wel heel eng... Maar goed dat je niet alles van te voren weet. En op een enkelblessure en dergelijke ellende zit je natuurlijk ook niet te wachten. Merk je ook aan je paard dat ie het niet prettig vindt?