Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:En mee eens dat niet iedereen die persoonlijk aanvalt gelijk een trol is, maar deze zie ik het dus zo vaak doen dat ik er achter ben gaan kijken. Inderdaad net nieuw account. Het verziekt gewoon de sfeer op het forum vind ik.
Fly_high schreef:Moet goede sfeer nou inhouden dat we - in inhoudelijke discussies over paarden dan - alleen maar een en dezelfde mening delen?
Elisa2 schreef:Kunnen we dit topic aub niet over mij laten gaan svp?
Mij valt het gewoon op wanneer mensen niet discussieren op de inhoud maar steeds op de persoon. Verschil met mensen die weleens persoonlijk worden is dat die het weleens worden en deze continu ipv op de inhoud.
Cowboy55 schreef:prompter schreef:Nee er worden geen namen genoemd, maar iedereen in dit topic weet nu over wie het gaat.
En iedereen reageert daar redelijk genuanceerd op. Tenminste, ik zie geen groepen inboorlingen met hooivorken en toortsen verschijnen.....
Urbanus schreef:Elisa2 schreef:Kunnen we dit topic aub niet over mij laten gaan svp?
Mij valt het gewoon op wanneer mensen niet discussieren op de inhoud maar steeds op de persoon. Verschil met mensen die weleens persoonlijk worden is dat die het weleens worden en deze continu ipv op de inhoud.
Ik vind dat diegene hele zinnige dingen zegt, maar ik snap wel dat het confronterend is voor je.
Bekritiseren is alleen niet meteen trollen.
MyWishMax schreef:Er stond toch bij waarom ze dat vond?Meteen in die 1e reactie al? En in andere reacties zie ik wel uitgebreidere onderbouwing.
Ik vind het nogal wat om iemand meteen als troll account weg te zetten. Bot, ja dat vind ik ook wel. Daar zijn er nog wel meer van net als dat er zat zijn die persoonlijk worden als je kritisch reageert op iets wat zijs schrijven en steken onder water geven. Maar die schrijven precies hetzelfde maar dan met meer woorden en dat is niet erg blijkbaar.
Als je je er erg aan stoort zet je ze op vijand, hoef je het niet meer te lezen. Maar iemand zo weg zetten en dus geband willen hebben vind ik niet oké.
Naast dat gebruikers bespreken idd niet mag. Helemaal gelijk in, prompter.
Fly_high schreef:Welk gedrag is het dan? Het er niet met jou eens zijn?
Muurp schreef:Fly_high schreef:Welk gedrag is het dan? Het er niet met jou eens zijn?
Joh, is die smiley nou nodig?
Volgens mij gaat het precies om dit soort kleine dingen, los van de inhoud.
Je kunt het niet met TS eens zijn en hier inhoudelijk over discussiëren, maar het is niet nodig om iemand daarover belachelijk te maken of op de persoon te spelen.
Elisa2 schreef:Insinueren dat iets confronterend zou zijn.
Ik open dit topic omdat deze persoon bij verschillende mensen zo reageert. Op de persoon, niet op de inhoud en dan staat er zo,n reactie.