Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Yup. Maar ook evenementen vallen daaronder. Als je zelf hebt meegedaan aan een evenement kan het ook prima onder HAW.
Op het moment druk bezig met het verplaatsen en samenvoegen. Duurt best een tijdje, de database moet hiervoor hard aan het werk en ik moet goed opletten. Voor de gelegenheid maar een kop koffie gepakt
karuna schreef:Ellende is dat bokt 5 kwa leesbaarheid voor me gewoon belabberd is (smallere letters due dikker zijn met minder tussenruimte) Ik zit te turen en moet de paginas echt flink vergroten wil ik het kunnen lezen. En omdat er al minder tekst per bladzijde past wordt dat na het extra vergroten nog minder.
Ik heb dus nu maar twee werkende tabbladen informatief en kantine. Ik zie oa niet het forumstuk of nieuws van bokt dat nu onder nieuws staat. Die lijken voor nu zoek te zijn
Bokt 4
[ [url=m/RftKtZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6t1Vc5.png]Afbeelding[/url] ]
Bokt 5
[ [url=m/0cEKTk.png]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Welke kinderen?, zoveel zijn er niet. Een forum is denk ik niet meer zo van nu.
En die er zijn waren zelden te vinden op de specifieke fora voor hen.
fohadie schreef:DuoPenotti schreef:Welke kinderen?, zoveel zijn er niet. Een forum is denk ik niet meer zo van nu.
En die er zijn waren zelden te vinden op de specifieke fora voor hen.
Ik kom nooit op Youngriders dus dat weet ik niet. Weet wel dat er een tweeling is en nog een aantal maar geen idee of die daar komen. Maar daarom ook mijn vraag. Misschien reageren ze amper meer en dan hoef je idd geen apart forumonderdeel daarvoor te hebben. Maar waar passen nu de vragen met: hoe haal ik mijn ouders over en wat moet ik mijn paard voeren, en ik wil een paard ect?
Femke_Tweety schreef:karuna schreef:Ellende is dat bokt 5 kwa leesbaarheid voor me gewoon belabberd is (smallere letters due dikker zijn met minder tussenruimte) Ik zit te turen en moet de paginas echt flink vergroten wil ik het kunnen lezen. En omdat er al minder tekst per bladzijde past wordt dat na het extra vergroten nog minder.
Ik heb dus nu maar twee werkende tabbladen informatief en kantine. Ik zie oa niet het forumstuk of nieuws van bokt dat nu onder nieuws staat. Die lijken voor nu zoek te zijn
Bokt 4
[ [url=m/RftKtZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6t1Vc5.png]Afbeelding[/url] ]
Bokt 5
[ [url=m/0cEKTk.png]Afbeelding[/url] ]
Zou dat voor jou opgelost zijn als lettertype en formaat in te stellen is voor users?
Dat is wellicht niet zo'n heel grote aanpassing voor Bart?