Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Niet als je daadwerkelijk feedback wilt. Het lijntje daarin is natuurlijk ook heel dun en bokt staat niet bekend om z'n grijze gebied. Iets is vaak "Oooh prachtig!" of "Je ziet er niet uit op die knol, koop maar een motor". Even gechargeerd natuurlijk, maar echt grijs is bokt niet. Waarschijnlijk dat mods daarom zo hard zitten op alleen maar positief mogen zijn daar, en dan snap ik vanuit alle partijen wel dat die topics niet populair meer zijn.
VuurVleugels schreef:Niet als je daadwerkelijk feedback wilt. Het lijntje daarin is natuurlijk ook heel dun en bokt staat niet bekend om z'n grijze gebied. Iets is vaak "Oooh prachtig!" of "Je ziet er niet uit op die knol, koop maar een motor". Even gechargeerd natuurlijk, maar echt grijs is bokt niet. Waarschijnlijk dat mods daarom zo hard zitten op alleen maar positief mogen zijn daar, en dan snap ik vanuit alle partijen wel dat die topics niet populair meer zijn.
MarlindeRooz schreef:Ik ben een vriendin van Mkango en ze wordt inderdaad gemist op bokt.![]()
Maar ook ik heb getwijfeld om op anoniem te gaan. Het lijkt wel alsof er een groep bokkers is die alles kan maken en nooit consequenties krijgt. Maar ik kan het toch nog niet over mijn hart verkrijgen om op anoniem te gaan. Wie weet op een dag. Scheelt dat ik geen paardendingen meer doe en daar dus nooit over afgezeken word. Dan was ik denk ik al weg geweest.
Rizette schreef:Wat maakt het eigenlijk uit als iemand anoniem gaat? Dat dan anderen je niet meer uit elkaar kunnen houden met de anderen die op anoniem staan? Is het dan ineens niet meer erg als er minder leuke reacties komen omdat je geen naam meer hebt?